Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy z jakimi obrotami silnika najlepiej pracowac przy bronie talerzowej 3m ciagnikiem 6125m zeby palił malo a nie mulił sie. Skrzynia to autoqad 24/24 brona dosyc ciezka 1700kg i jaka predkoscia jezdzic?

Opublikowano

Najlepiej to wyczuć ciągnik bo to zalerzy od ziemi glina czy piach, pola czy równe czy góra ale wydaje mi się że optimum to 1800 obr i prędkość 8 do 10 km/h  tak na moje oko ale może jeszcze ktoś się wypowie :)

Opublikowano

nie wyobrażam sobie jazdy caly dzien bez tempomatu stopa by odpadła trzymajac gaz w polozeniu 1700 obr a wez to utraw stale taka predkosc to dopiero wyczyn

ja jedze na biegu d2 1800 obr predkosc  10.5 km/h ale cos duzo pali mi ten john

Opublikowano

Kolego, ja nie mam tempomatu, a ręcznego nie uważam. Można? :D 

To daj 1500 obrotów, spalanie spadnie kosztem wydajności. Na D3 radzi ją bez problemu? 

Jakie średnie ci pokazuje ?

Opublikowano

A ile Ci łyka na hektar? Mój który ma 100 koni tez śmiga z taka brona i pali około 7-8 na hektar a brona tez wazy 1700 i śmiga na d2 prędkość około 10-10.5 km/h kolego wytłumaczenia są 2. Masz za mała bronę do tego ciągnika a drugie to według mnie na tym pokrętle co jest z prawej strony od obrotów spała więcej paliwa bo niby obroty blokuje ale jak to testowałem to w orce spalił sporo więcej paliwa i wogole tego nie używam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v