Skocz do zawartości

wymiana gałki od skrzyni biegów i problemy z skrzynia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam !

posiadam dopiero co zakupionego wladimirca t-25 i wszytsko jest ok jak na ta cene lecz posiadam kilka problemów i pytan, mianowicie:

1) traktor posiada 1 galke do zmiany biegów i jest ona bardzo niewygodna przy zmienie biegów a słyszałem ze tanim kosztem da sie ja wymienic na ta nowsza z 2 galkami co duzo ulatwia zycie i nie jest trudne w wymianiei moje pytanie czy faktycznie tak jest ?

2) zmiana biegow nie przebiega pomyslnie poniewaz rusek ma tylko biegi polowe czyli 1,2 i 5. jest tak poniewaz nieda sie wrzucic tych szosowych nwm czy cos blokuja ja w skrzyni czy cos jest zepsute. teoretycznie da sie jezdzic ale przydaly by sie biegi szosowe. jak sie do tego zabrac i ile kosztowalaby cala nowa lub uzywana skrzynia biegow ?

3) traktor ma chamulce sprawne tylko w prawym kole a w lewym chamuje ale tylko lekko i trzeba to wyregulowac. slyszalem ze jest sporo roboty zeby dostac sie do hamulcow czy ktos moglby mi powiedziec jak to dokladnie i po kolei zrobic ?

 

dziekuje za kazda odpoiwedz i pozdrawiam jako zoltodziub ;)

Opublikowano (edytowane)

Albo zapytam inaczej, tą" gałką "którą masz włączasz też wsteczny bieg, czy masz drugą krótszą tz.rewers

 

Czytamy ze zrozumieniem !!!

"1) traktor posiada 1 galke do zmiany biegów i jest ona bardzo niewygodna przy zmienie biegów a słyszałem ze tanim kosztem da sie ja wymienic na ta nowsza z 2 galkami co duzo ulatwia zycie i nie jest trudne w wymianiei moje pytanie czy faktycznie tak jest ?"

 

bannanowy13 PISOWNIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Co do gałek to właśnie jestem po takim "zabiegu".  Sprawa zmiany jest prosta tylko trzeba mieć dostęp do podłogi w celu zdjęcia wieżyczki. Ja miałem nową kompletną, więc wystarczyło odkręcić poprzednią, zaspawać jedną przerwę w blasze/pokrywie skrzyni biegów, żeby dźwignia nie przechodziła / jak rozbierzesz i popatrzysz to będziesz widział co i jak. Jeszcze musisz poszerzyć sam wybierak, gdyż w tej skrzyni wodzik od zmiany przód-tył ma szerokie wycięcie i jak nie poszerzysz to wajcha będzie latać. Przełączanie idzie bardzo lekko, ja skróciłem jeszcze wajchę i podgiąłem, teraz nie przeszkadza. Można też to zrobić mając starą wieżyczkę. Otwór do tulejki na wysokości 55 mm i do tego trzeba dokupić tulejkę wybierak, wajchę, oring.  Gdzieś jest post w tym temacie.

 

http://agrotrade.home.pl/inkontrahent.php?g=392

 

Możesz jeszcze napotkać na problem z rurką oleju do siłownika. Starszy typ przeszkadza i trzeba albo odpowiednio go wygiąć albo wymienić na nowy typ / inaczej wygięty / ub na wąż. 

Edytowane przez slawek99
Opublikowano

wladimirec jest z 1980 roku. 

Wiem przepraszam  ale pisałem to na szybko.

A gdzie mógłbym dostać taką "wieżyczkę' oraz rurkę od oleju ? 

A czy ktoś jest mi w stanie pomóc w 2 i 3 wątku ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v