Polecane posty

Krzys375    0

Witam,

Nie mogę odnaleźć podobnego tematu na forum natomiast,

w Mf255 posiadam silnik po kapitalnym remoncie 3p, podobnież jest to silnik od Ursusa c360 3p a nie oryginal Mf 255 ale to jest to samo bynajmniej tak mi się wydaje.

Problem tkwi w tym, że leci czarny dym po dodaniu gazu, puszczeniu i ponownym dodaniu gdy wejdzie na obroty jest już bardzo mały ale jest.

Ładnie wkręca się na obroty. Dodam że silnik ma po remoncie ok 10 mth

Jak ma pomóc coś mogę wrzucić nagranie wideo.

Bardzo proszę o pomoc nie chciał bym zakatować tego silnika

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Po co na siłę szukać problemu ? Daj mu się dotrzeć .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys375    0

Nie tyle co szukam problemu co nie chcę go zmarnować. Czekać do tych 50-60 mth i nic nie myśleć narazie?

50-60 mth większość osób dociera silnik czy jestem w błędzie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Karol445    59

A według ciebie to jaki ma ten dym być????? czerwony ? zielony? pomarańczowy czy zółty ???? masz wszystko dobrze a szukasz problemu i piszesz tu jakieś brednie o katowaniu silnika. jak  zrobisz te 50 mth z jako takim obciążeniem to wtedy napisz cos poradzimy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie ma co radzić.  Czarny dym był i zawsze będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukjohn97    9

jeśli silnik jest dobrze zrobiony to po remoncie pierwsze motogodziny musi kopcic na czarno. te wszystkie smary muszą się wypalić. I późno już dymu nie będzie. Chyba ze źle zrobiony to będzie. I przy dodaniu gazu każdy zakopci. tyle ze perkinsy z 3p trochę mniej jak 360 czy inne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    1071

jeśli silnik jest dobrze zrobiony to po remoncie pierwsze motogodziny musi kopcic na czarno. te wszystkie smary muszą się wypalić. I późno już dymu nie będzie. Chyba ze źle zrobiony to będzie. I przy dodaniu gazu każdy zakopci. tyle ze perkinsy z 3p trochę mniej jak 360 czy inne

o i całą prawda mój znajomy mówi że jak c 360 czy stare zetory nie dymia to nie jadą i wtedy trzeba szukać problemów


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukjohn97    9

nawet Nowy traktor zadymi jak się gwałtownie doda gazu. A później dym powinien być nie widoczny, chyba ze silnik ma za ciężko to kopci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys375    0

Pompa była prawdopodobnie ustawiana - tak twierdzi sprzedający. Kupiłem silnik z pompą. Dymi także jak ma ciężko ale to już cały czas jest czarno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wilhelm    406

To doszukiwalbym sie przyczyny w układzie wtryskowym.. Zaden silnik po naprawie glownej nie bedzie dymil na czarno, bo jakies "brudy muszą sie wypalic". Brednie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patryk09091995    128

jeżeli dym jest w silniku czarny to znaczy że jest brak powietrza lub może być paliwo źle rozpylone do spalania więc radzę zajrzeć do filtra powietrza lub czy wytryskiwacze nie leją

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Jak napisałem że tłoki są s czubkiem od 235 i będzie dymił.W 235 jest mniejsza dawka paliwa i nie widać kopcenia a 255 jest większa i widać jak kopci.Nie wpływa to na jakość i spalanie paliwa ale jest widoczne kopcenie z wydechu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lubog    0

jestem ze slowacii u mam kupjone tloky z polski mf3 do silnika D2.500 taky jak 3.152 bez czupka, (byly w silniku s czupkem), znaczy komora spalania jest wieksza bedze s tym problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadownikx2    2
Dnia 8.06.2016 o 22:04, balcerek1 napisał:

Jak napisałem że tłoki są s czubkiem od 235 i będzie dymił.W 235 jest mniejsza dawka paliwa i nie widać kopcenia a 255 jest większa i widać jak kopci.Nie wpływa to na jakość i spalanie paliwa ale jest widoczne kopcenie z wydechu.

Czym się różnią te tłoki z czubkiem od tego  bez czubka. Czyli do MF 255 mają być tłoki bez czubka by nie kopcił tak?

Zamontowanie tłoków bez czubka do MF 235 będzie miało jakieś negatywne skutki czy po prostu będzie więcej powietrza w komorze spalania?

Dnia 12.03.2017 o 16:30, lubog napisał:

jestem ze slowacii u mam kupjone tloky z polski mf3 do silnika D2.500 taky jak 3.152 bez czupka, (byly w silniku s czupkem), znaczy komora spalania jest wieksza bedze s tym problem?

Będzie czystsze spalanie?

Edytowano przez Sadownikx2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kudlaty22
      Witam panowie. Moze podpowiecie co moglo sie stac. 
      Ciagnik mf 6120, stal nieruszany przez prawie 2 tygodnie. Na skreconych kolach. Dzisiaj po tych mrozach odpalil ladnie, ale nie ma sprzegla i nie dziala wspomaganie. 
      Nie moge wyprostowac kół. Ruch jest w zakresie 15cm a potem stoi. 
      Sprzeglo odpowietrzalem ale nic nie dalo. 
      Moze ktos cos podpowie. 
       
    • Przez RolPro10
      Post skierowany  do posiadaczy Massey Fergusona serii 300
      Prosiłbym o zwymiarowanie  tylnej ramki gdyż ja muszę dorobić.
       
    • Przez mlodzik
      Witam.
       
      Wiec tak od niedawań jestem posiadaczem MF 255 już nauczyłem się go obsługiwać, ale chciałbym tez robić proste rzeczy jak wymiana oleju
       
      Wiec tak Wiem gdzie się sprawdza gdzie spuszcza i wlewa
       
      tylko czy olej Castrol 15W40 Diesiel Mineralny będzie do niego dobry ? no i od razu wymienił bym filter oleju
       
      czy są jakieś haczki przy wymianie trzeba na coś zwracać uwagę?
       
      W aucie i motorze jest to proste ale przy ciągniku może coś jest jakoś inaczej? nie wymieniałem a o maszynę trzeba zadbać co jakiś czas
       
      ??
    • Przez marek07
      Dzień dobry,
      chciałbym podzielić się z Wami moją modyfikacją hydrauliki zewnętrznej w MF 255. Pomysł znalazłem na forum, który jeszcze bardziej ulepszyłem. 

      Ciągnik miał standardową hydraulikę. Było to uciążliwe, np. podczas pracy owijarką trzeba przełączać dźwignię pod siedziskiem. Teraz podnoszenie podnośnika jest także w rozdzielaczu. Zrobiłem 2 wyjścia do ładowacza w oddzielnym rozdzielaczu na błotniku (rozdzielacz z jedną sekcją nurnikową, ponieważ siłowniki podnoszące ramę ładowacza są jednostronnego działania). Drugi rozdzielacz zamontowałem w miejscu starego. Również z jedną sekcją nurnikową do wyładowania kuli z owijarki. Teraz działa to bez przełączania dźwigni pod siedzeniem. Druga dźwignia jest do dwóch wyjść hydraulicznych. Tworzę ten post z myślą zainspirowania innych do tak użytecznych zmian. Chętnie odpowiem na pytania odnośnie szczegółów.
      Pozdrawiam.




    • Przez mateo105
      Czy ktos posiada schemat instalacji elektrycznej do ciagnika massey ferguson wersja 6XX ??
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj