Skocz do zawartości

Polecane posty

Krzys375    0

Witam,

Nie mogę odnaleźć podobnego tematu na forum natomiast,

w Mf255 posiadam silnik po kapitalnym remoncie 3p, podobnież jest to silnik od Ursusa c360 3p a nie oryginal Mf 255 ale to jest to samo bynajmniej tak mi się wydaje.

Problem tkwi w tym, że leci czarny dym po dodaniu gazu, puszczeniu i ponownym dodaniu gdy wejdzie na obroty jest już bardzo mały ale jest.

Ładnie wkręca się na obroty. Dodam że silnik ma po remoncie ok 10 mth

Jak ma pomóc coś mogę wrzucić nagranie wideo.

Bardzo proszę o pomoc nie chciał bym zakatować tego silnika

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys375    0

Nie tyle co szukam problemu co nie chcę go zmarnować. Czekać do tych 50-60 mth i nic nie myśleć narazie?

50-60 mth większość osób dociera silnik czy jestem w błędzie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Karol445    38

A według ciebie to jaki ma ten dym być????? czerwony ? zielony? pomarańczowy czy zółty ???? masz wszystko dobrze a szukasz problemu i piszesz tu jakieś brednie o katowaniu silnika. jak  zrobisz te 50 mth z jako takim obciążeniem to wtedy napisz cos poradzimy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie ma co radzić.  Czarny dym był i zawsze będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukjohn97    8

jeśli silnik jest dobrze zrobiony to po remoncie pierwsze motogodziny musi kopcic na czarno. te wszystkie smary muszą się wypalić. I późno już dymu nie będzie. Chyba ze źle zrobiony to będzie. I przy dodaniu gazu każdy zakopci. tyle ze perkinsy z 3p trochę mniej jak 360 czy inne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    209

jeśli silnik jest dobrze zrobiony to po remoncie pierwsze motogodziny musi kopcic na czarno. te wszystkie smary muszą się wypalić. I późno już dymu nie będzie. Chyba ze źle zrobiony to będzie. I przy dodaniu gazu każdy zakopci. tyle ze perkinsy z 3p trochę mniej jak 360 czy inne

o i całą prawda mój znajomy mówi że jak c 360 czy stare zetory nie dymia to nie jadą i wtedy trzeba szukać problemów


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukjohn97    8

nawet Nowy traktor zadymi jak się gwałtownie doda gazu. A później dym powinien być nie widoczny, chyba ze silnik ma za ciężko to kopci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys375    0

Pompa była prawdopodobnie ustawiana - tak twierdzi sprzedający. Kupiłem silnik z pompą. Dymi także jak ma ciężko ale to już cały czas jest czarno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wilhelm    402

To doszukiwalbym sie przyczyny w układzie wtryskowym.. Zaden silnik po naprawie glownej nie bedzie dymil na czarno, bo jakies "brudy muszą sie wypalic". Brednie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patryk09091995    127

jeżeli dym jest w silniku czarny to znaczy że jest brak powietrza lub może być paliwo źle rozpylone do spalania więc radzę zajrzeć do filtra powietrza lub czy wytryskiwacze nie leją

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

Jak napisałem że tłoki są s czubkiem od 235 i będzie dymił.W 235 jest mniejsza dawka paliwa i nie widać kopcenia a 255 jest większa i widać jak kopci.Nie wpływa to na jakość i spalanie paliwa ale jest widoczne kopcenie z wydechu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lubog    0

jestem ze slowacii u mam kupjone tloky z polski mf3 do silnika D2.500 taky jak 3.152 bez czupka, (byly w silniku s czupkem), znaczy komora spalania jest wieksza bedze s tym problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez xtomasz1095x
      Hej. Chciałbym was prosić o rade. Kupiłem nie dawno MF 675+tur i chciałbym się wszystko o nim dowiedzieć. Po pierwsz to gdzie sie włącza (wałek) WOM??. Czemu gdy przekręcam stacyjkę to później mi gaśnie kontrolka z takim "niby czajniczkiem"(ona jest druga od prawej)?? ,Czy tu da sie zmienić prędkość WOM ? i jak??. I czy ma ktoś na sprzedaż drzwi do tego mf??(lewe) zginęły w transporcie ;p
    • Przez deymonnn
      Kupiłem MF 255 i mam problem z podnośnikiem. Mianowicie cały czas jest maksymalnie podniesiony ( regulacja dźwignią od regulacji siłowej nic nie zmienia tzn nie ma żadnej reakcji) natomiast przy użyciu dźwigni od regulacji pozycyjnej są następujące objawy. przy ustawieniu na zakres regulacji ciśnieniowej przy minimalnym wydatku (dźwignia max do przodu) i obciążeniu ramion podnośnik opada natomiast po zwiększeniu wydatku lub przesunięciu w zakres regulacji pozycyjnej podnośnik idzie w górę i słychać jak pompa pracuje. Jeżeli ktoś miał taki problem proszę o pomoc bo nie chcę się za dużo narozbierać. Poprzedni właściciel jak pomajstrował przy tej dźwigni pod siedzeniem ( zmiana hydrauliki z podnośnika na zewnętrzną) i dźwignią od hydrauliki zewnętrznej uruchomił podnośnik że niby działał normalnie. Inna uszkodzona rzecz to WOM (jest ukręcony wałek włanczający przekaźnik i WOM chodzi cały czas w położeniu biegów zależnych) być może to ma jakiś związek. Od wtorku zabieram się za naprawę więc proszę o jakieś wskazówki
    • Przez anger30
      Witam.Mam problem z MF 235 dostaje mi się woda do oleju,przed remontem tego nie było.Na pokrywie rozrządu były wrzery ale zakleilem i dalej coś jest nie tak.Blok był pęknięty ale zaklejony na zewnątrz przed remontem tzn wymiana tłoków i tulei też był i nie ciekło.Glowuca była dawana do sprawdzenia na szczelność niby ok już nie wiem co robić.Pomozecie?
    • Przez kubaursusmf
      Potrzebny katalog czesci do mf 565 licze na wasza pomoc!!
    • Przez pawel6200
      Czy wiecie czy dostane sie tym wizjerem do hamulca wom???
      Zamierzam go wymienic czy duzo jest rozbierania w srodku??
      Nie moge znalezc w katalogu strony z hamulcem przez co pytam
      Pozdrawiam


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.