Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

a to gostek co mu się nudzi przy swoim nowym nabytku. Zapewne dziś wymyślił że jak wyczyści bak to mu będzie lepiej palił ;) jak już zdejmowałeś kabinę żeby uszczelnić orbitrol to trzeba było odkręcić bak od kabiny bo innej opcji raczej nie ma. A teraz niespodzianka... tam jest korek spustowy pod lewymi drzwiami żeby spuścić ewentualny syf

Opublikowano

lukaslukas a ty to co za takiego mądrego się uważasz gostek to se możesz gadać wiesz do kogo..co do palenia i orbitrola mam ogarnięte to już bez twojej

genialnej wiedzy..oczywiście nikt nie podpowie jak to dokładnie zdemontować??

Ale na marginesie kolego twoje wszystkie nowe posty również skomentuję dość dogłębnie jakie napiszesz teraz do kogo kolwiek.

 


dotyczyło 3085 jak by co

Opublikowano

wysłany do uszczelnienia.. to przeszkadza jak pytam gdzie co i jak?

Jak już powiedziałem będę tak samo odpowiadał tym gostkom jak oni mi.

Nie można się podpytać jak to ktoś ogarniał tylko od razu zrównać z ziemią gościu ogarnij się ci napisze i wielki gość.

 

Opublikowano

MF to wyższy level obsługi. Jeśli nie ogarniasz myślenia to wracaj do 60tki i tam wystarczy młotek do obsługi ;) Twoje posty są najzwyczajniej w świecie irytujące i jakbyś nie zauważył to nikomu się nie chce produkować w tych tematach. Starczy jakieś konkretne zagadnienie odnośnie skrzyni, hydrauliki i od razu ktoś daje konkretną odpowiedź czasem mniej czasem bardziej trafną ale na temat twoich pierdół nikomu pisać tu się nie chce a o same głupoty wypytujesz choćbyś miał 10 lat i podstawówkę kończył.

To ja mam iść do traktora i zobaczyć jak jest bak zamontowany?? zlokalizuj se śruby i je odkręć. Jak nie pójdzie to rusz głową. Obstawiam że i tak baku nie wyciągniesz bo jest integralną częścią kabiny i tyle w temacie !!!

Opublikowano

Teraz już wiem że to integralna część kabiny skoro tak mówisz. Nie wiem tego bo mam go od niedawna powtarzam a niektórzy maja

te ciągniki od lat i na pewno odkręcali wiele rzeczy.

I tu nie chodzi o wyższy level bo takie rzeczy to robią ludzie co się znają na skrzyni i hydraulice.

Mi chodzi tylko o sposób rozłączenia baku od kabiny. Czy podnosił ktoś? czym to robił ? jak wysoko ? czy coś trzeba rozłączyć ?
Jak cię irytują te pytania nie odpisuj po prostu....może ktoś to wcześniej robił podpowie jak najdogodniej to zrobić.

I wszystko w temacie.

Tak tak teraz idź po nocy do ciągnika i zobacz jak to tam jest zamocowane ha ha.

Tak to zabrzmiało jak bym Ci kazał iść tam tu i teraz boja chcę :)

 

Opublikowano

dostałeś instrukcje napraw w którymś z poprzednich tematów. ile jej przeczytałeś ?? nie łódź się że ktoś coś napisze bo nikt tego nie robił bo i po co? odkręcasz śruby, dźwigasz tył kabiny i patrzysz co się dzieje.... 100zł/h i mogę patrzeć za ciebie i myśleć jak to wyciągnąć jeśli to w ogóle ma to jakiś sens

Opublikowano

Jeden podejdzie choćby i w nocy, obejrzy z 4 stron i będzie wiedział co zrobić, drugi zaś zacznie się wpatrywać o 8 rano skończy o 14 a i tak nie będzie wiedzial co trzeba Zrobić. Są też tacy co bez oglądania zakładają temat na Af typu - jak odkrecic korek chłodnicy wody.

Opublikowano

B)Tak tak nikt już tego nie robił już wiadomo..z góry założenie już jest.

To widzę jest jednak fachowiec 100zł/h.

W instrukcji napraw nie było nic o odłączaniu kabiny od baku.

Będzie ktoś chciał to odpisze nie będzie to nie odpisze.

Ale jest dwóch użytkowników co bardzo im to przeszkadza i chcą dalej kontynuować nie na

temat, proszę bardzo.

Jedno pytanie zadane ale temat rzeka (cudowne porównanie do korka od chłodnicy)

Możemy jechać temat dalej czekam na kolejne mądre odpowiedzi panów fachowców

 

Opublikowano

jeśli cie nie stać po 100zł na godzinę to nie moja wina.... mnie też nie stać dlatego wziąłem książkę, parę kluczy i sam skrzynie robiłem. W trakcie pracy może 2 posty tu napisałem i bez problemu dostałem odpowiedź od 2 kolegów ale do jasnej ciasnej nie pytałem jak odkręcić kilka śrubek i dźwignąć kabinę parę cm lewarkiem... jeśli nie ogarniasz to nie bierz się za to

Opublikowano

czyli jednak ktoś wyjmował bak.

I takiej odpowiedzi szukałem jak kolega Piotr napisał.

Krótko zwięźle i na temat a tu zrównali człowieka z ziemią bo

się niby o błahostkę zapytał.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v