Polecane posty

panki888    1

Potrzebuję wyjąć  bak paliwa.

Ktoś podpowie od czego zacząć aby go wyjąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukaslukas    65

a to gostek co mu się nudzi przy swoim nowym nabytku. Zapewne dziś wymyślił że jak wyczyści bak to mu będzie lepiej palił ;) jak już zdejmowałeś kabinę żeby uszczelnić orbitrol to trzeba było odkręcić bak od kabiny bo innej opcji raczej nie ma. A teraz niespodzianka... tam jest korek spustowy pod lewymi drzwiami żeby spuścić ewentualny syf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panki888    1

lukaslukas a ty to co za takiego mądrego się uważasz gostek to se możesz gadać wiesz do kogo..co do palenia i orbitrola mam ogarnięte to już bez twojej

genialnej wiedzy..oczywiście nikt nie podpowie jak to dokładnie zdemontować??

Ale na marginesie kolego twoje wszystkie nowe posty również skomentuję dość dogłębnie jakie napiszesz teraz do kogo kolwiek.

 


dotyczyło 3085 jak by co

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
withanight    1046

Potrafisz zregenerować orbitrol a nie wiesz jak bak zdemontować? ogarnij się.


Take me Away !...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panki888    1

wysłany do uszczelnienia.. to przeszkadza jak pytam gdzie co i jak?

Jak już powiedziałem będę tak samo odpowiadał tym gostkom jak oni mi.

Nie można się podpytać jak to ktoś ogarniał tylko od razu zrównać z ziemią gościu ogarnij się ci napisze i wielki gość.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaslukas    65

MF to wyższy level obsługi. Jeśli nie ogarniasz myślenia to wracaj do 60tki i tam wystarczy młotek do obsługi ;) Twoje posty są najzwyczajniej w świecie irytujące i jakbyś nie zauważył to nikomu się nie chce produkować w tych tematach. Starczy jakieś konkretne zagadnienie odnośnie skrzyni, hydrauliki i od razu ktoś daje konkretną odpowiedź czasem mniej czasem bardziej trafną ale na temat twoich pierdół nikomu pisać tu się nie chce a o same głupoty wypytujesz choćbyś miał 10 lat i podstawówkę kończył.

To ja mam iść do traktora i zobaczyć jak jest bak zamontowany?? zlokalizuj se śruby i je odkręć. Jak nie pójdzie to rusz głową. Obstawiam że i tak baku nie wyciągniesz bo jest integralną częścią kabiny i tyle w temacie !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panki888    1

Teraz już wiem że to integralna część kabiny skoro tak mówisz. Nie wiem tego bo mam go od niedawna powtarzam a niektórzy maja

te ciągniki od lat i na pewno odkręcali wiele rzeczy.

I tu nie chodzi o wyższy level bo takie rzeczy to robią ludzie co się znają na skrzyni i hydraulice.

Mi chodzi tylko o sposób rozłączenia baku od kabiny. Czy podnosił ktoś? czym to robił ? jak wysoko ? czy coś trzeba rozłączyć ?
Jak cię irytują te pytania nie odpisuj po prostu....może ktoś to wcześniej robił podpowie jak najdogodniej to zrobić.

I wszystko w temacie.

Tak tak teraz idź po nocy do ciągnika i zobacz jak to tam jest zamocowane ha ha.

Tak to zabrzmiało jak bym Ci kazał iść tam tu i teraz boja chcę :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaslukas    65

dostałeś instrukcje napraw w którymś z poprzednich tematów. ile jej przeczytałeś ?? nie łódź się że ktoś coś napisze bo nikt tego nie robił bo i po co? odkręcasz śruby, dźwigasz tył kabiny i patrzysz co się dzieje.... 100zł/h i mogę patrzeć za ciebie i myśleć jak to wyciągnąć jeśli to w ogóle ma to jakiś sens

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
withanight    1046

Jeden podejdzie choćby i w nocy, obejrzy z 4 stron i będzie wiedział co zrobić, drugi zaś zacznie się wpatrywać o 8 rano skończy o 14 a i tak nie będzie wiedzial co trzeba Zrobić. Są też tacy co bez oglądania zakładają temat na Af typu - jak odkrecic korek chłodnicy wody.


Take me Away !...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panki888    1

B)Tak tak nikt już tego nie robił już wiadomo..z góry założenie już jest.

To widzę jest jednak fachowiec 100zł/h.

W instrukcji napraw nie było nic o odłączaniu kabiny od baku.

Będzie ktoś chciał to odpisze nie będzie to nie odpisze.

Ale jest dwóch użytkowników co bardzo im to przeszkadza i chcą dalej kontynuować nie na

temat, proszę bardzo.

Jedno pytanie zadane ale temat rzeka (cudowne porównanie do korka od chłodnicy)

Możemy jechać temat dalej czekam na kolejne mądre odpowiedzi panów fachowców

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    28

Kiedyś wyjmowałem, odkręciłem rozdzielacze i tył kabiny kilka cm w górę i bak wyszedł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaslukas    65

jeśli cie nie stać po 100zł na godzinę to nie moja wina.... mnie też nie stać dlatego wziąłem książkę, parę kluczy i sam skrzynie robiłem. W trakcie pracy może 2 posty tu napisałem i bez problemu dostałem odpowiedź od 2 kolegów ale do jasnej ciasnej nie pytałem jak odkręcić kilka śrubek i dźwignąć kabinę parę cm lewarkiem... jeśli nie ogarniasz to nie bierz się za to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panki888    1

czyli jednak ktoś wyjmował bak.

I takiej odpowiedzi szukałem jak kolega Piotr napisał.

Krótko zwięźle i na temat a tu zrównali człowieka z ziemią bo

się niby o błahostkę zapytał.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez aga19892010
      poszukuje eurozłącza ,do króćców pomiarowych ciśnienia w skrzyni,sprzęgle  do massey ferguson 8140.może ktoś wie o jakich symbolach te eurozłącze kupić lub od czego dopasować
    • Przez marcin90
      Witam serdecznie, chciałbym zapytać wszystkich użytkowników ciągników Massey Ferguson z końcówki lat 80 i początku 90 jak to jest z ta awaryjnością tak na prawdę. Bo dużo się czyta o awariach skrzyni, hydraulik , elektrozaworach itp.
      Generalnie chodzi o to, że szukam dla taty traktora z przednim napędem w kwocie do max 40-50 tys o mocy około 80-110 km.  Jako że gospodarstwo jest nie duże ( na stale około 10 sztuk bydła, i około 35-50 sztuk trzody chlewnej) areał jaki posiada to około 6 ha łąk, około 20 ha zbóż i około 5 ha kukurydzy na ziarno. Ja na stałe pracuje w warsztacie i jedynie pomagam przy grubszych robotach to chciałbym, by Ojciec ( już prawie 60 letni) miał choć odrobinę wygody, ciszy i namiastkę komfortu przy pracy. A to w tych pieniądzach oferuje chyba jedynie massey. ( nie urażając posiadaczy innych ciągników) 
      Co prawda tata chyba wolałby jakiegoś zetorka ( boi się awaryjności, a właściwie kosztów napraw wszystkiego co nie jest zetorem lub ursusem) ale ja myślę że przyjemniej i wygodniej byłoby Fergusonem. Myslę o modelach bodajże 3060-3095. Prosiłbym forumowiczów o odpowiedź jak to jest z waszymi Masseyami , co już Wam się zepsuło i jakie ewentualnie były koszty napraw. Jak ktoś sprawdzał to jeszcze spalanie w orce bym poprosił . Pozdrawiam , Marcin
       
    • Przez krzyfo
      Witam Panów 
      Posiadam traktor massey 3085 i nastała dziwna usterka do zdjagnozowania.
      Mianiowicie traktor posiada dynashift i po zimie 2016 roku zaczał sie slizgac na połbiegach B i D  co zwłaszcza widac pod obciazeniem nie daje sobie rady slizga sie i staje w miejscu na polbiegach A i C jedzie i ciagnie normalnie i pracuje do tej pory. 
      Tarczki dynaschift zostały wymienione i nie dało to zadnego rezultatu.
      Elektrozawory do dynaschift tez były wymienione na nowe i tez nie pomogło. Traktor po odlaczeniu pradu na elektrozawory podobno powinien pozostac na polbiegu D ale pozostaje na połbiegu A.
      Komputer został przerobiony na przekazniki i tez nie pomogło.
      Moze ktos miał lub domysla sie co za usterka nastapilą ze traktor slizga się na połbiegu B i D lub poleca dobrego mechanika (jestem z lubuskiego) z gory dziekuję
    • Przez Trewq
      Witam
       
      Mam następujący problem rozładował mi się akumulator podładowałem go ale teraz cały czas świeci mi się kontrolka ładowania kluczyk w pozycji 0 gdy przekręcę na 1 to kontrolka gaśnie od ładowania a zapałają się te co zawsze czyli od przedniego napędu i te od oleju i hydrauliki  zapalam wszystko gaśnie, sprawdziłem czy podnośnik działa wszystko chodzi. Gasze ciągniki znów to samo  zapala się od oleju i od hydrauliki czyli standard a od ładowanie nie, przekręcam na 0 kluczyk  zapala się ładowanie i już nie gaśnie  podejrzewam ze gdzieś mi ucieka prąd. Po sprawdzeniu bezpieczników okazało się ze jak wyciągnę bezpiecznik nr 3 25A od zapalniczki i przyłącza prądowego  to żaróweczka od ładowani gaśnie(kluczyk pozycja 0) jak przekręcę kluczyk na 1 wszystko wraca do pierwotnego stanu czyli zapala się lampka ładowania,  oleju i hydrauliki zapalam wszystko jak dawniej ale przecież nie będę jeździł bez bezpiecznika.
      a jak wkładam bezpiecznik to słyszę ze w ehr jakiś przekaźnik pyka.
      spotkał się może kto z takim, przypadkiem?
    • Przez Zdzisiu97
      Witam,
      Od niedawna jestem właścicielem Fergusona 6180, dzisiaj jadąc sobie spokojnie z przyczepą usłyszałem dziwny dźwięk coś takiego jak by z wąż spadł z przyczepy i tarł o asfalt tą metalową końcówką, lecz po wstępnych oględzinach zauważyłem, że owy dźwięk wydobywa się z tyłu traktora.
      Słychać to tylko jadąc z prędkością wyższą od 10km/h. Bez różnicy czy mam "żółwia" czy "zająca" czy to wsteczny czy nie. Próbowałem nawet 4x4 włączyć ale dźwięk nie znikał.
      Po głębszych oględzinach zauważyłem też, że przy puszczaniu sprzęgła (przy samej końcówce) jest takie lekkie stuknięcie jak by w skrzyni (co do miejsca nie jestem na 100% pewny)
      Sprawdziłem poziom oleju hydraulicznego i jest ok.
      Bardzo proszę o pomoc, bardzo mi na tym zalezy.
      Dodam, że jestem zielony jeśli chodzi o Massey Fergusona (nie wiem jeszcze co gdzie i jak) posiadam go dopiero niecały miesiąc.
      Wcześniej wszystko poza tak jak by przeskokiem po puszczania sprzęgłą (przy końcówce gdy ciągnik zaczynał ruszać to tak jak by znowu wciskało się sprzęgło i dopiero potem znowu ruszał. nie wiem jak to wytłumaczyć, po prostu była taka "dziura" w sprzęgle)
       
      Jeśli ktoś potrzebuje więcej informacji to postaram się pomóc. Liczę na szybką odpowiedź z Waszej strony.
       
      Pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.