Skocz do zawartości
grzechu0

chów ekologiczny kur- Pomoc

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
grzechu0    0

Witajcie z tej strony Grzesiek w styczniu skończyłem 18lat i jestem w 2 technikum (logistyk)

Jestem tak zwanym młodym rolnikiem który pochodzi z wsi smile.png

Moje plany są następujące:

Moi rodzice prowadzą od pokoleń hodowle kur (15 tyś rocznie )  pol ekologicznie

Chciałbym zmienić naszą farmę w potęgę hodowli ekologicznej smile.png

-zrobić typowo ekologiczną hodowlę kur

-mieć z tego jakis dobry zarobek

-żeby firma powiększyła się na cały kraj i była przez kolejne pokolenia w rodzinie

-ulepszyć pracę ( silosy itp  żeby nie było trzeba wszystko robić ręcznie)

Na ten moment posiadam:

z 5 Ha ziemi

1 kurnik który mieści z 8 tyś kur

I mam do was pytanie

Opłaca się zmieniać wszystko czy zostawić  jak jest

od czego duklanie zacząć

na jakie dopłaty moge liczyć z unii

jaki plan biznesowy

czy sa jakieś zarobi z ekologi (chodzi o jajka 0 ) czy się różnią dużo cenowo

Najważniejsze ile musze mieć kur żeby było wszystko zgodne z unią europejską i jakie budynki musza być jak to wg wygląda smile.png ?

Nie będe tu mówić że kasa mnie też nie interesuję... licze na dobry zarobek. smile.png

chciałbym żeby farma liczyła z 100 tyś gdzieś smile.png

Bedę wdzięczny jak ktoś odp na kilka pytan smile.png

Pozdrawiam smile.png

Wiadomość z agroFakt.pl

annasprobio    0