Skocz do zawartości
WiktorNiesony

Deutz-Fahr 5120

Polecane posty

MrDawido    70

takich tematów jest na pewno kilka wystarczy poszukać a o cenę to proponuję zadzwonić lub najlepiej osobiście się pofatygowac bo wszystko zależy od wyposażenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez wsk
      witam mam zamiar kupić ciągnik około 90 km z turem i podoba mi się ferguson 6140 i case 5120 którego lepszy
    • Przez Kielosz
      Witam, czy może ktoś mi podać jakąś stronę z dokładnymi danymi technicznymi, bądź napisać mi jaki nacisk na osie ma ten ciągnik, ponieważ nie ma takich danych na żadnej tabliczce, a podczas pierwszego przeglądu są takie dane potrzebne, a ten ciągnik był sprowadzony z Francji, a tam takich danych w dowodzie nie wpisują. Proszę o szybką odpowiedź!  
    • Przez Ares1x
      Witam co sądzicie o Agrotronach z rocznika 1996-2002? Jak z awaryjnością? Na co należy uważać przy zakupie i czy w ogóle warto pchać się w te ciągniki?? 
      Jak jest z awaryjnością skrzyni biegów? 
    • Przez Piotrmyslowski6
      witam.czy wie ktos co oznacza błąd 004 w Same Rubin i gdzie szukac przyczyny?
    • Przez Lukasz21_Lubelskie
      Witajcie. Posiadam ciągnik Deutz-Fahr Agrostar 4.71. I mam pewien problem z licznikiem ponieważ niektóre kontrolki się nie palą. (np. Załączony przedni napęd, blokada mostu)
      Poszukuje osób które mają te ciągniki i papirologię do nich. Najbardziej chodzi mi kody błędów i instrukcje napraw/schemat instalacji elektrycznej. (Według schematu instalacji sprawdziłbym sobie po kolei co może być przyczyną. (Wszystkie modele mają praktycznie to samo. Z tego co wiem to różnią się jedynie skrzynią i silnikiem) 
      Dodatkowo mam problem z licznikiem. Kalibrowałem go według instrukcji jaką znalazłem w internecie. (dystans 100m, Na początku wcisnąć 1 przycisk do wyświetlenia słowa CAL. Potem na początku przejazdu nacisnąć 2 przycisk-obroty WOM, po przejechaniu 100m wcisnąć 3 przycisk - obroty przedniego WOM) Niestety po kalibracji jest to samo co na początku czyli na liczniku wyświetla się maksymalnie 20 km/h). 
      Dziękuję za pomoc!
×