Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Tomek12

MF255

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
MF255
Tomek12    9

Wczoraj wymienilem olej i filtr i mam problem bo kontrolka oleju gasnie przy wysokich obrotach wczesniej tak nie bylo

Co jest przyczyna moze zly filtr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nasil90    96

kontrolka od oleju nie powinna się wogóle świećić jeśli silnik pracuje


Massey Ferguson-Uniwersalność przede wszystkim.
mariusz(ZDUN) sprawdzony mechanik polecam.
mirek maszyny sprawdzony sprzedawca maszyn polecam.
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wodzu    1
kontrolka od oleju nie powinna się wogóle świećić jeśli silnik pracuje

Jeżeli panewki na wale są w znacznym stopniu zużyte to może się palić na niskich obrotach.. i na wyższych dopiero gaśnie..

Tomek12 chyba chodzi o to że prędzej w ogóle się nie paliła podczas gdy ciągnik był uruchomiony, a teraz dopiero gaśnie na wyższych obrotach(?). Wątpię że to wina filtra, bardziej bym stawiał na czujnik od ciśnienia oleju.. bo z tego co sam zauważyłem to po każdej wymianie oleju mam z nim problem:/ nie wiem czemu tak jest, ale zawsze kończy się na tym że kupuje nowy. A może czas zainwestować zegar <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rafal88    11

Jesli przed wymiana oleju bylo dobrze to....jak Ktos wczesniej wspomnial moze to byc wina czujnika, badz filtra oleju-mialem kiedys taki przypadek ze filtr na malych obrotach nie chcial dobrze przepuszczac oleju <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek12    9
Jeżeli panewki na wale są w znacznym stopniu zużyte to może się palić na niskich obrotach.. i na wyższych dopiero gaśnie..

Tomek12 chyba chodzi o to że prędzej w ogóle się nie paliła podczas gdy ciągnik był uruchomiony, a teraz dopiero gaśnie na wyższych obrotach(?). Wątpię że to wina filtra, bardziej bym stawiał na czujnik od ciśnienia oleju.. bo z tego co sam zauważyłem to po każdej wymianie oleju mam z nim problem:/ nie wiem czemu tak jest, ale zawsze kończy się na tym że kupuje nowy. A może czas zainwestować zegar <_<

silnik jest w [ozadku bo wczesniej nigdy tak nie mialem a dopiero teraz musze wymienic filter na sedziszowsku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    55
Jeżeli panewki na wale są w znacznym stopniu zużyte to może się palić na niskich obrotach.. i na wyższych dopiero gaśnie..

Tomek12 chyba chodzi o to że prędzej w ogóle się nie paliła podczas gdy ciągnik był uruchomiony, a teraz dopiero gaśnie na wyższych obrotach(?). Wątpię że to wina filtra, bardziej bym stawiał na czujnik od ciśnienia oleju.. bo z tego co sam zauważyłem to po każdej wymianie oleju mam z nim problem:/ nie wiem czemu tak jest, ale zawsze kończy się na tym że kupuje nowy. A może czas zainwestować zegar <_<

 

Skąd ja to znam <_<. W C 4011 normą jest, że co 2 lata wysiada mi czujnik ciśnienia oleju :lol:. Na dodatek zawsze się to zdarza w ciężkiej robocie i tak do końca zawsze nie wiem co jest grane. Wtedy musze zjeżdżać z pola aby upewnić się (zegar), że ciągnik nie stracił cisnienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Adam11
      Witam, zapraszam do filmu, robimy wspomagania elektryczne też do MF, zapraszam do pytań 
       
       
    • Przez xtomasz1095x
      Hej. Chciałbym was prosić o rade. Kupiłem nie dawno MF 675+tur i chciałbym się wszystko o nim dowiedzieć. Po pierwsz to gdzie sie włącza (wałek) WOM??. Czemu gdy przekręcam stacyjkę to później mi gaśnie kontrolka z takim "niby czajniczkiem"(ona jest druga od prawej)?? ,Czy tu da sie zmienić prędkość WOM ? i jak??. I czy ma ktoś na sprzedaż drzwi do tego mf??(lewe) zginęły w transporcie ;p
    • Przez mateo105
      Witam panowie  od kilku dni mam problem z moim mfem otoz podnosnik przestal podnosic. kilka dni przed zauwazylem ze na wolnych obrotach maszyna opada i aby podniesc musialem go gazowac. co to moglo sie stac?? dodam ze na wyjsciach mierzylem sienienie to jest ponad 180 bar czyli pompa zebata chodzi.
    • Przez asiazalewska
      witam, posiad może ktoś katalog Massey Ferguson 675. pilnie potrzebuję.
    • Przez TABORET89
      Siemka sorki ze nowy temat ale nie moge znalezc nic na temat mojego problemu... mianowicie kupilem ferdka i juz nie mam sily na niego, gina polbiegi ,rewers,wom,blokada, naped  raz s...a raz nie ma co moze byc przyczyna ... moze ktos mial podobny problem ... czetso jest tak ze nie ma np polbiegu D ale wystraczy pare razy zatrabic i wskakuje;d nie zawsze to dziala ... nieraz znow potrafi zginac wszystko wtedy jest masakra ... wspomne ze byl juz u niego serwis od korbanka wszystko sprawdzil mowil ze ok niby i 2 tysie poszlo ale niestey problem jest i to bardzo irytujacy co moze byc przyczyna ... wspomne ze nieraz jest tez problem ze swiatlami raz sa raz nie ...
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.