Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Tomek12

MF255

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
MF255
Tomek12    6

Wczoraj wymienilem olej i filtr i mam problem bo kontrolka oleju gasnie przy wysokich obrotach wczesniej tak nie bylo

Co jest przyczyna moze zly filtr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wodzu    0
kontrolka od oleju nie powinna się wogóle świećić jeśli silnik pracuje

Jeżeli panewki na wale są w znacznym stopniu zużyte to może się palić na niskich obrotach.. i na wyższych dopiero gaśnie..

Tomek12 chyba chodzi o to że prędzej w ogóle się nie paliła podczas gdy ciągnik był uruchomiony, a teraz dopiero gaśnie na wyższych obrotach(?). Wątpię że to wina filtra, bardziej bym stawiał na czujnik od ciśnienia oleju.. bo z tego co sam zauważyłem to po każdej wymianie oleju mam z nim problem:/ nie wiem czemu tak jest, ale zawsze kończy się na tym że kupuje nowy. A może czas zainwestować zegar <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rafal88    10

Jesli przed wymiana oleju bylo dobrze to....jak Ktos wczesniej wspomnial moze to byc wina czujnika, badz filtra oleju-mialem kiedys taki przypadek ze filtr na malych obrotach nie chcial dobrze przepuszczac oleju <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek12    6
Jeżeli panewki na wale są w znacznym stopniu zużyte to może się palić na niskich obrotach.. i na wyższych dopiero gaśnie..

Tomek12 chyba chodzi o to że prędzej w ogóle się nie paliła podczas gdy ciągnik był uruchomiony, a teraz dopiero gaśnie na wyższych obrotach(?). Wątpię że to wina filtra, bardziej bym stawiał na czujnik od ciśnienia oleju.. bo z tego co sam zauważyłem to po każdej wymianie oleju mam z nim problem:/ nie wiem czemu tak jest, ale zawsze kończy się na tym że kupuje nowy. A może czas zainwestować zegar <_<

silnik jest w [ozadku bo wczesniej nigdy tak nie mialem a dopiero teraz musze wymienic filter na sedziszowsku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    54
Jeżeli panewki na wale są w znacznym stopniu zużyte to może się palić na niskich obrotach.. i na wyższych dopiero gaśnie..

Tomek12 chyba chodzi o to że prędzej w ogóle się nie paliła podczas gdy ciągnik był uruchomiony, a teraz dopiero gaśnie na wyższych obrotach(?). Wątpię że to wina filtra, bardziej bym stawiał na czujnik od ciśnienia oleju.. bo z tego co sam zauważyłem to po każdej wymianie oleju mam z nim problem:/ nie wiem czemu tak jest, ale zawsze kończy się na tym że kupuje nowy. A może czas zainwestować zegar <_<

 

Skąd ja to znam <_<. W C 4011 normą jest, że co 2 lata wysiada mi czujnik ciśnienia oleju :lol:. Na dodatek zawsze się to zdarza w ciężkiej robocie i tak do końca zawsze nie wiem co jest grane. Wtedy musze zjeżdżać z pola aby upewnić się (zegar), że ciągnik nie stracił cisnienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tomas318
      witam naprawiam pompy i inne części hydrauliki siłowej nie tylko do kazdego modelu traktora komabjnu lub innego sprzetu rolniczego . W razie pytanie prosze pisac prywatna wiadomosc . Pozdrawiam 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×