Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Tomek12

MF255

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
MF255
Tomek12    10

Wczoraj wymienilem olej i filtr i mam problem bo kontrolka oleju gasnie przy wysokich obrotach wczesniej tak nie bylo

Co jest przyczyna moze zly filtr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nasil90    96

kontrolka od oleju nie powinna się wogóle świećić jeśli silnik pracuje


Massey Ferguson-Uniwersalność przede wszystkim.
mariusz(ZDUN) sprawdzony mechanik polecam.
mirek maszyny sprawdzony sprzedawca maszyn polecam.
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wodzu    1
kontrolka od oleju nie powinna się wogóle świećić jeśli silnik pracuje

Jeżeli panewki na wale są w znacznym stopniu zużyte to może się palić na niskich obrotach.. i na wyższych dopiero gaśnie..

Tomek12 chyba chodzi o to że prędzej w ogóle się nie paliła podczas gdy ciągnik był uruchomiony, a teraz dopiero gaśnie na wyższych obrotach(?). Wątpię że to wina filtra, bardziej bym stawiał na czujnik od ciśnienia oleju.. bo z tego co sam zauważyłem to po każdej wymianie oleju mam z nim problem:/ nie wiem czemu tak jest, ale zawsze kończy się na tym że kupuje nowy. A może czas zainwestować zegar <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rafal88    11

Jesli przed wymiana oleju bylo dobrze to....jak Ktos wczesniej wspomnial moze to byc wina czujnika, badz filtra oleju-mialem kiedys taki przypadek ze filtr na malych obrotach nie chcial dobrze przepuszczac oleju <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek12    10
Jeżeli panewki na wale są w znacznym stopniu zużyte to może się palić na niskich obrotach.. i na wyższych dopiero gaśnie..

Tomek12 chyba chodzi o to że prędzej w ogóle się nie paliła podczas gdy ciągnik był uruchomiony, a teraz dopiero gaśnie na wyższych obrotach(?). Wątpię że to wina filtra, bardziej bym stawiał na czujnik od ciśnienia oleju.. bo z tego co sam zauważyłem to po każdej wymianie oleju mam z nim problem:/ nie wiem czemu tak jest, ale zawsze kończy się na tym że kupuje nowy. A może czas zainwestować zegar <_<

silnik jest w [ozadku bo wczesniej nigdy tak nie mialem a dopiero teraz musze wymienic filter na sedziszowsku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    55
Jeżeli panewki na wale są w znacznym stopniu zużyte to może się palić na niskich obrotach.. i na wyższych dopiero gaśnie..

Tomek12 chyba chodzi o to że prędzej w ogóle się nie paliła podczas gdy ciągnik był uruchomiony, a teraz dopiero gaśnie na wyższych obrotach(?). Wątpię że to wina filtra, bardziej bym stawiał na czujnik od ciśnienia oleju.. bo z tego co sam zauważyłem to po każdej wymianie oleju mam z nim problem:/ nie wiem czemu tak jest, ale zawsze kończy się na tym że kupuje nowy. A może czas zainwestować zegar <_<

 

Skąd ja to znam <_<. W C 4011 normą jest, że co 2 lata wysiada mi czujnik ciśnienia oleju :lol:. Na dodatek zawsze się to zdarza w ciężkiej robocie i tak do końca zawsze nie wiem co jest grane. Wtedy musze zjeżdżać z pola aby upewnić się (zegar), że ciągnik nie stracił cisnienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez zenas
      Witam
      Może ktoś w łatwy i prosty sposób wyjaśni jak podłączyć hydraulikę TUR 2 do ciągnika, tzn gdzie podłączyć zasilanie to wiem, ale gdzie powrót oleju z ładowacza? jedno wolne miejsce które widzę jest zajęte, ta fotka poniżej pokazuje złe podłączenie.

    • Przez AdrKoz74238
      Witam mam pytanie dotyczące skrzyni w mf 590 czy da sie włożyć skrzynie mechaniczną od innego modelu ciągnika? A jak sie da to jaki jest tego koszt? 
    • Przez marcin1994
      Od pewnego czasu zaobserwowałem że w moim fergusonie słabnie udźwig. W czasie podnoszenia narzędzia lekkich typu brony nie ale już cięzszych tj. pług czy bądź agregat. W kabinie ciągnika słuchać jakby w środku gdzieś olej przelatywał nie wiem jak ten dzwięk opisać dokładnie(szum).Zbiegiem czasu coraz gorzej podnosi nie wiem co może być przyczyną.Jeżeli ktoś miał taki przypadek prosze o udzielenie pomocy.
    • Przez sipma123
      Witam!
      Mam pytanie do posiadaczy mf 255 mój massey jest z 1986r i nigdy nie przeciekal choć roboty użył dużo u siebie i na usługach.Zauważyłem ze wycieka mu olej z bagnetu (miernika oleju) jak zdejme bagnet i dam gazu to chlapie mi olejem, nie wiem zbytnio co zrobic ponieważ nigdy nie było w nim nic rozkrecane.Zdarzyło wam się może coś podobnego????
    • Przez AdrKoz74238
      Witam mam problem ze wzmacniaczem momentu w MF 590 ponieważ kiedy przełączam na zająca to ciągnik jest cały czas na żółwiu.Coś źlę robie czy poprostu wzacniacz jest uszkodzony? 

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.