Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Tomek12

MF255

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
MF255
Tomek12    11

Wczoraj wymienilem olej i filtr i mam problem bo kontrolka oleju gasnie przy wysokich obrotach wczesniej tak nie bylo

Co jest przyczyna moze zly filtr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nasil90    96

kontrolka od oleju nie powinna się wogóle świećić jeśli silnik pracuje


Massey Ferguson-Uniwersalność przede wszystkim.
mariusz(ZDUN) sprawdzony mechanik polecam.
mirek maszyny sprawdzony sprzedawca maszyn polecam.
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wodzu    1
kontrolka od oleju nie powinna się wogóle świećić jeśli silnik pracuje

Jeżeli panewki na wale są w znacznym stopniu zużyte to może się palić na niskich obrotach.. i na wyższych dopiero gaśnie..

Tomek12 chyba chodzi o to że prędzej w ogóle się nie paliła podczas gdy ciągnik był uruchomiony, a teraz dopiero gaśnie na wyższych obrotach(?). Wątpię że to wina filtra, bardziej bym stawiał na czujnik od ciśnienia oleju.. bo z tego co sam zauważyłem to po każdej wymianie oleju mam z nim problem:/ nie wiem czemu tak jest, ale zawsze kończy się na tym że kupuje nowy. A może czas zainwestować zegar <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rafal88    11

Jesli przed wymiana oleju bylo dobrze to....jak Ktos wczesniej wspomnial moze to byc wina czujnika, badz filtra oleju-mialem kiedys taki przypadek ze filtr na malych obrotach nie chcial dobrze przepuszczac oleju <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek12    11
Jeżeli panewki na wale są w znacznym stopniu zużyte to może się palić na niskich obrotach.. i na wyższych dopiero gaśnie..

Tomek12 chyba chodzi o to że prędzej w ogóle się nie paliła podczas gdy ciągnik był uruchomiony, a teraz dopiero gaśnie na wyższych obrotach(?). Wątpię że to wina filtra, bardziej bym stawiał na czujnik od ciśnienia oleju.. bo z tego co sam zauważyłem to po każdej wymianie oleju mam z nim problem:/ nie wiem czemu tak jest, ale zawsze kończy się na tym że kupuje nowy. A może czas zainwestować zegar <_<

silnik jest w [ozadku bo wczesniej nigdy tak nie mialem a dopiero teraz musze wymienic filter na sedziszowsku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    55
Jeżeli panewki na wale są w znacznym stopniu zużyte to może się palić na niskich obrotach.. i na wyższych dopiero gaśnie..

Tomek12 chyba chodzi o to że prędzej w ogóle się nie paliła podczas gdy ciągnik był uruchomiony, a teraz dopiero gaśnie na wyższych obrotach(?). Wątpię że to wina filtra, bardziej bym stawiał na czujnik od ciśnienia oleju.. bo z tego co sam zauważyłem to po każdej wymianie oleju mam z nim problem:/ nie wiem czemu tak jest, ale zawsze kończy się na tym że kupuje nowy. A może czas zainwestować zegar <_<

 

Skąd ja to znam <_<. W C 4011 normą jest, że co 2 lata wysiada mi czujnik ciśnienia oleju :lol:. Na dodatek zawsze się to zdarza w ciężkiej robocie i tak do końca zawsze nie wiem co jest grane. Wtedy musze zjeżdżać z pola aby upewnić się (zegar), że ciągnik nie stracił cisnienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez deymonnn
      Kupiłem MF 255 i mam problem z podnośnikiem. Mianowicie cały czas jest maksymalnie podniesiony ( regulacja dźwignią od regulacji siłowej nic nie zmienia tzn nie ma żadnej reakcji) natomiast przy użyciu dźwigni od regulacji pozycyjnej są następujące objawy. przy ustawieniu na zakres regulacji ciśnieniowej przy minimalnym wydatku (dźwignia max do przodu) i obciążeniu ramion podnośnik opada natomiast po zwiększeniu wydatku lub przesunięciu w zakres regulacji pozycyjnej podnośnik idzie w górę i słychać jak pompa pracuje. Jeżeli ktoś miał taki problem proszę o pomoc bo nie chcę się za dużo narozbierać. Poprzedni właściciel jak pomajstrował przy tej dźwigni pod siedzeniem ( zmiana hydrauliki z podnośnika na zewnętrzną) i dźwignią od hydrauliki zewnętrznej uruchomił podnośnik że niby działał normalnie. Inna uszkodzona rzecz to WOM (jest ukręcony wałek włanczający przekaźnik i WOM chodzi cały czas w położeniu biegów zależnych) być może to ma jakiś związek. Od wtorku zabieram się za naprawę więc proszę o jakieś wskazówki
    • Przez wojran
      Brak mocy podczas prac polowych  oraz bardzo kopci. ( i pali ponad 10 l na ha w orce czy to normalne )? :
      Podczas tegorocznej orki ciągnik nie dawał sobie rady a orka na 20-28 cm (3-4-5) kl ziemi prędkość ok 6-7 km/h (na wolniejszy biegach to samo )pług 3 unia a z 2 też miał problemy oczywiście przedni napęd włączony oraz tur z łyżką  z przodu ktoś wie co może byc nie tak?
      Moc ciągnika 62 km pracę wykonywane na 1600-1900 obrotów 
    • Przez kubaursusmf
      Potrzebny katalog czesci do mf 565 licze na wasza pomoc!!
    • Przez taksun
      Witam
      Poszukuję ramki szyby tylnej kabiny z zamknięciem wg rysunku lub osoby któr posiada ciągnik z taka kabiną i mogła by udostępnić zdjęcia w jaki sposób jest ona zbudowana i jak montowana.
      Pozdrawiam

    • Przez ibanezrg1
      Witam Serdecznie Ludzi z Forum
       
      Mam pytanie odnosnie Massey Ferguson 165 z lat 1967 w zwyz
      1. Traktor mialby mi sluzyc sporadycznie bardzie w teren lesny ,przywiezsc jakies drewno na opal lub w klocu , a takze koszenie 3 hektarow trawy rotacyjna, i do takich robot przydomowych ,czesem cos przewiesc- co myslicie o tym ciagniku czy warto inwestowac w takiego staruszka dodoam ze jestem tez przygotowany na wklad finansowy tylko czy nie ma problemu z czesciamy do nich i czy sa duzo drozesz jak do C330 czy 360
      2.Zastanwiam sie czy zamisat takgiego MF-165 nie kupic C330 czy 360 .Sam nie wiem bo ma okzaje kupic MF165 za jakies 7500zl na chodzie zaresjtrowany zniszczony wizulanie do wymiany opony wszytskie 4 sztuki skrzynia dziala 3.Czytalem tez natomiast ze w tym modelu 165 tez sa hamulce tak jak w C330 i 360 i ze to nie rewelacja ale jedzilem troszku C330 i tak tragicznie nie bylo
       
      Prosze o wyczerpujace odpowiedzi i wszelkie informacje o tym modelu MF165 mile widziane .Chyba ze ma ktos jakies inne porpozycje co do C330 czy C360 ale z tego co patrzylem po internecie to za C330 do remontu trzeba dac od 9tys zl w zwyz a to dalej taki pachpajek tyle ze zgrabny bo mniejszy chyba od 165
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.