Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam planuję kupić w najbliższych dniach taką renówkę ( dopłaty wpłyneły ): Powiedzcie na co zwrócić uwagę mam jedną upatrzoną za 34 000 w miarę wygląda opony i ogólnie, jedynie co mnie martwi to lekki wyciek z rozdzielacza hydraulik pod kabiną, jedna strona w przednim napędzie bardziej wyrobiona i mam jeszcze pytanie czy wałek od przedniego napędu powinien mieć lekki luz na podporze czy powinien być sztywny. Hamulce są sprawne biegi i zakresy wchodzą lekko rewers może trochę wyrobiony silnik nie ulany pompa daję radę na co jeszcze zwrócić w nim uwagę nie miałem jeszcze doczynienia z tą marką, a w przyszłości chcę założyć do niej tura. 

Opublikowano

przecieki to nie problem, na wałku od napędu nie powinno być luzu, ale to nie nowy ciągnik wiec tragedii nie ma, tam chyba jest łożysko albo tuleja teflonowa już teraz nie pamietam, z turem bedzie dawał ładnie rade sobie. A na co zwracać uwage... tak naprawde dopiero dowiesz sie co kupiłes jak kupisz i troche popracujesz. Ja bym sprawdził wode czy nie tłusta (dostaje sie olej) sprawdz olej czy nie biały(miałem tak jak przegnił korek od płynu pod głowicą, płyn dostawał sie do oleju) standardowo przedmuchy korkiem od wlewu (wiadomo troche moze dmuchac a nawet musi ale zeby reki nie odpychalo) :D i konieczn ie sprawdz czy naped ciągnie pod obciążeniem bo w moim nie ciągnął jak dostawał jakiekolwiek zajecie gdzie ten przód był potrzebny.

 

Co do minusów, wcale nie pali tak mało jak to wszyscy mówią... i czesci drogie ale jak ktos potrafi pokombinować i podorabiać to super :)

 

 

Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v