Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Witam. W moim MF 6180 mam dwa zakresy pracy WOM 540/1000. Mam ustawiony zakres na 540 wszystko ładnie pokazuje na wyswietlaczu obroty a gdy tylko przekrocze 600 obrotów wałka to wałek miga i się rozłącza. Jak przestawie na 1000 to juz normalnie obroty chodzą wyżej niż 600.

Czy to jest normalne że na zakresie 540 gdy przekrocze 600 obrotów wałka to rozłącza wałek tak ma być ??

Edytowane przez Masterek24
Opublikowano

Wydaje mi się, że to jest prawidłowe zachowanie tak jakby blokada zakresu 540, przekroczysz 600 obrotow wałka i stop. Jak się chce więcej obrotów jak 600 to trzeba przełączyć na zakres 1000. Może jeszcze się ktoś wypowie ?

Opublikowano

Witam posiadam MF 6480 z roku 2011 mam takie pytanie gdy załączam WOM mam przełożona wajche na 540 wyświetlacz pokazuje mi po załączeniu ponad 1000 na wolnych obrotach a gdy dodaje gazu prędkośc walka rośnie tak samo jest na 1000 co może być przyczyną

Opublikowano
Dnia ‎07‎.‎03‎.‎2016 o 17:54, Masterek24 napisał:

Witam. W moim MF 6180 mam dwa zakresy pracy WOM 540/1000. Mam ustawiony zakres na 540 wszystko ładnie pokazuje na wyswietlaczu obroty a gdy tylko przekrocze 600 obrotów wałka to wałek miga i się rozłącza. Jak przestawie na 1000 to juz normalnie obroty chodzą wyżej niż 600.

Czy to jest normalne że na zakresie 540 gdy przekrocze 600 obrotów wałka to rozłącza wałek tak ma być ??

To jest zabezpieczenie przed zbyt dużymi obrotami na tym ustawieniu. Skoro masz ustawione 540 to po co piłujesz na 600. Przecież to około 2,5 tyś obrotów musisz mieć. Właśnie przed takimi zabawami to zabezpieczenie :)

Opublikowano

Podepne się pod temat.

 

Przy prasowaniu słomy masseyem 6190 zatrzymał się wałek. Okazało się, że końcówka WOM ma luz około 1cm. Kiedy ja się pociągnie do siebie to wałek na chwilę się załączy i się zatrzyma. 

 

Z tego co się zorientowałem to są tam jakieś łożyska więc obstawiam że to łożysko lub jakieś zabezpieczenie. 

 

Słyszałem też że są 2 metody naprawy. Można ściągnąć cały "plecak" lub po przekątnej wkręcić pręty w te 4 śruby które mocuja wom do obudowy. 

 

Tutaj mam pytanie. Ktoś wie jakiej długości mają być te pręty? 

 

Pytanie nr 2. Tryb Eco stawał pod małym obciążeniem i kontrolka od walka mrugala. Prawdopodobnie dlatego że tarczki są już podtarte i komputer rozłaczal wałek. 

Czy przy tej naprawie uda się naprawić obie te rzeczy na  raz?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v