Skocz do zawartości
turbosd

Przedni napęd Zetor 5341

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
turbosd    6

Witam, ostatnio zauważyłem że w Zetorze 5341 napęd późno się rozłącza, mianowicie gdy zapalę ciągnik to napęd jest włączony i żeby się wyłączył trzeba kawałek przejechać, a jak w razie potrzeby go włączę i później chcę wyłączyć to też dopiero po jakimś czasie się wyłącza nie od razu. Był by w stanie ktoś mi pomóc rozwiązać ten temat?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik7343    391

Instalacja pneumatyczna moze jest nieszczelna od siłownika który rozłącza przedni napęd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Rolnik7343    391

Po prawej stronie to w wielu zetorach syczy :P U mnie też syczy :P Z zaworu leci powietrze :) Ale to nie ma nic wspólnego z tym problemem moze wężyk który idzie do siłownika do rozłączania napędu ma dziurkę jakąś i nie ma siły rozłączyć dopiero jak luz dostanie w czasie jazdy rozłącza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
turbosd    6

No właśnie przy tym zaworku syczy. Ta rurka jest szczelna bo patrzyłem (wodą z mydłem). Trochę przesmarowałem ten siłowniczek i jak na razie pomogło zobaczymy jak będzie po paru dniach. Ale wielkie dzięki za info ;)

Edytowano przez turbosd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patryk1994    1

powinieneś rozebrać kompresor i sprawdzić szczelność blaszek trzymających ciśnienie w nim. miałem identyczny problem w Proximie jedna z blaszek sie przesunęła i nie nabijał wymaganego ciśnienia by wyłączyć napęd :) pozdrawiam :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marulekk    61

powinieneś rozebrać kompresor i sprawdzić szczelność blaszek trzymających ciśnienie w nim. miałem identyczny problem w Proximie jedna z blaszek sie przesunęła i nie nabijał wymaganego ciśnienia by wyłączyć napęd :) pozdrawiam :)

u mnie dziś też się zdarzyło (proxima 90), że nie mogę rozłączyć napędu a co bardzo dziwnego że jak wł/wył przełącznik to nic się nie dzieje nawet kontrolka nie zapala się, miernikiem patrzyłem to dobry jest, bezpieczniki też ok.

 

 

możesz więcej coś powiedzieć o zaworku, blaszkach itd...

z tego co zobaczyłem to trzeba zdjąć tylne lewe koło aby mieć dobry dostęp

 

 

Edytowano przez marulekk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×