Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
dawid6011    0

Witam

Czy ktoś wie jak poprawnie najlepiej według serwisówki ustawić sprzeglo w renault 103.14?

Edytowano przez dawid6011

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandit1945    5

Masz dekielek zeby po spoliwieniu ustawic?
Wydaje mi sie ze nie ma w tych modelach
Musisz mierzyc za pomaca glebokosciomierza jak gleboko jest lozysko i porownywac do lapek....
Uwzglednij tez ze sprzeglo mozesz popuscic kub pidciagnac na ciegle.

Jesli nie masz o tym pojecia to lepiej nie bierz sie za to chyba ze chcesz kolejny taz rozpolawiac Renie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid6011    0

też tak własnie zrobiłem ide zkładać dalej zaraz.

pomierzę potem głębokości żeby było na przyszłość 


jeszcze jeden temat z jakim momentem dokręcacie koło zamachowe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bandit1945    5

Ja dokrecam pneumatem aa pozniej dlugim nasadowym kluczem sprawdzam czy cos idzie i tyle....
Czasami biore sruby na klej zielony z loctitte

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandit1945    5

Sookojnie wystarczy....
Pamietaj ze po spolowieniu ciagnika pedal sorzegla nie moze byc napięty... musi byc z 3cm swobodnego luzu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marioo117    1

Witam,

nie chce zakładać nowego tematu więc może zapytam tutaj.

 

Wuja kupił renie 103.14 i coś stukało w niej w okolicy miski olejowej około 3,4 cylinder. Po rozebraniu okazało się, że jedna z przeciwwag wału stuka o stopę korbowodu. Poprzedni mechanik magik podłożył tyle podkładek pod przeciwwagi żeby odejść jak najdalej od stopy korbowodu, ale to dało słaby efekt.

Złożyliśmy to na znaki lecz na moje oko jedna z przeciwwag jest trochę uniesiona do góry i stuka delikatnie nadal.

 

czy któryś z Kolegów mógłby mi podpowiedzieć jak to dobrze ustawić?

pozdrawiam

Mariusz

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
    • Przez alojzy110183
      witam. Czy orientuje się ktoś czy w Renault Ares 815 kalibruje się skrzynię biegów ? Jeżeli tak to w jaki sposób ? z góry bardzo dziękuję za informacje i proszę o pomoc
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez krzysztofgru1
      Witam, mam problem z moją renią, otóż po zapaleniu ciągnik działa prawidłowo ale po około 20-30 minutach pracy przestają działać półbiegi, żółw-zając, wom oraz blokada mostu, działa tylko przedni napęd. Skrzynia blokuje się na zółwiu lub zającu - zależy na którym zakresie akurat jadę a półbiegi przełanczają się same na 1lub4 (czasami na 2lub3 ale zdecydowanie rzadziej). Komputer (autotronic 2) właśnie odebrałem z naprawy - podobno na 100%sprawny, filtry nowe, olej jest ok zawór trójdrożny rozebrany wyczyszczony i złożony . Ma ktoś jakiś pomysł co może być przyczyną lub co jeszcze sprawdzic? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.