Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Sprzeglo
dawid6011    0

Witam

Czy ktoś wie jak poprawnie najlepiej według serwisówki ustawić sprzeglo w renault 103.14?

Edytowano przez dawid6011

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandit1945    3

Masz dekielek zeby po spoliwieniu ustawic?
Wydaje mi sie ze nie ma w tych modelach
Musisz mierzyc za pomaca glebokosciomierza jak gleboko jest lozysko i porownywac do lapek....
Uwzglednij tez ze sprzeglo mozesz popuscic kub pidciagnac na ciegle.

Jesli nie masz o tym pojecia to lepiej nie bierz sie za to chyba ze chcesz kolejny taz rozpolawiac Renie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid6011    0

też tak własnie zrobiłem ide zkładać dalej zaraz.

pomierzę potem głębokości żeby było na przyszłość 


jeszcze jeden temat z jakim momentem dokręcacie koło zamachowe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bandit1945    3

Ja dokrecam pneumatem aa pozniej dlugim nasadowym kluczem sprawdzam czy cos idzie i tyle....
Czasami biore sruby na klej zielony z loctitte

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandit1945    3

Sookojnie wystarczy....
Pamietaj ze po spolowieniu ciagnika pedal sorzegla nie moze byc napięty... musi byc z 3cm swobodnego luzu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marioo117    1

Witam,

nie chce zakładać nowego tematu więc może zapytam tutaj.

 

Wuja kupił renie 103.14 i coś stukało w niej w okolicy miski olejowej około 3,4 cylinder. Po rozebraniu okazało się, że jedna z przeciwwag wału stuka o stopę korbowodu. Poprzedni mechanik magik podłożył tyle podkładek pod przeciwwagi żeby odejść jak najdalej od stopy korbowodu, ale to dało słaby efekt.

Złożyliśmy to na znaki lecz na moje oko jedna z przeciwwag jest trochę uniesiona do góry i stuka delikatnie nadal.

 

czy któryś z Kolegów mógłby mi podpowiedzieć jak to dobrze ustawić?

pozdrawiam

Mariusz

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez pawelozim
      Witam wszystkich zakupiłem Reno 75-14 z 87r. i potrzebuje kilku porad a mianowicie; Jaki olej do silnika, skrzyni biegów no i przede wszystkim ile, jakie filtry, ile płynu do chłodnicy i jaki, co smarować i kiedy, dalej do czego służy pedał pomiędzy pedałami sprzęgła a hamulca czy to blokada czy co bo nigdzie jej nie widzę, i co to jest za linka z tyłu po prawej stronie na dole za wajchami od podnośnika i do czego służy, a i jeszcze jedno na desce rozdzielczej jest przełącznik tak jakby baków paliwa ale jest jeden bak po co to i koło niego po prawej pod przykrywką coś co można przekręcić śrubokrętem co to jest, a iczy są tam jakieś świece żarowe czy płomieniowa.
      Na razie tyle co bym chciał wiedzieć jak mi się coś przypomni to znowu zapytam.
      A może ktoś wie gdzie kupić katalog lub instrukcje albo skąd pobrać z internetu.
      Z góry dziękuje i pozdrawiam Paweł.
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
    • Przez lukas96
      Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 
    • Przez mieszko12k
      Witam. Ile jest filtrów paliwa w Renault 103 14 ? Gdzie się znajdują? Jak wyglądają? Może ktoś wie, jakie ceny, jakie zamienniki czy cuś  : D
    • Przez Michal673
      Cześć.
      Mam problem z ciągnikiem polegający na tym,że:
      Gdy ciągnik jest zgaszony bezproblemowo mogę wbić każdy bieg i tak samo działa przełączanie żółw/zając.
      Natomiast gdy ciągnik jest odpalony dźwignią zmiany biegów mogę tylko wrzucić 3 i 4 bieg. Chodzi o to, że dźwignią mogę poruszać tylko do przodu i do tyłu, a nie mogę przesunąć dźwigni w lewo w celu wbicia 1 i 2 biegu i równocześnie nie mogę przesunąć dźwigni w prawo żeby zmienić zakres żółw/zając. Rewers jak i półbiegi działa.
      Jeśli mieliście podobny problem to proszę o pomoc.
×