Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich w tym temacie chciał bym aby były umieszczane tabele wysiewu do rozsiewaczy !!!!! jeżeli ktoś ma tabelę wysiewu to niech ją umieści tu na pewno komuś się przydają :( chyba nie ma jeszcze takiego tematu

a czy ma ktoś może rozsiewacz amazone ek300 ??????

Opublikowano

Ja też szukam wszystkiego (tabeli, instrukcji) do rozsiewacza motyl NO31M dopiero go kupiłem i nic nie wiem jestem zielony w te klocki. Mój e-mail jumponjump@interia.pl

Z góry dzięki Dawid777 ;)

Opublikowano

Poszukuje tabeli wysiewu Amazone ZA-U 1001 bo chce wysiac 150kg moczniku na hektar i niewiem na ile mam ustawić aby było dobrze

Czy znalazłeś może tabele bo ja mam ten sam problem

Opublikowano

witam

szukam instrukcji i tabeli wysiewu do rozsiewacza RNZ-2 Brzeg

dokładniej potrzebuje takich ustawien:

- 12 metrów (na jaka literke przestawic, dodam ze mam kwasowe tarcze)

- na 200kg i 150kg saletry

jak to bede miał do reszty juz dojde

Opublikowano (edytowane)
Na stronie amazone jest wszystko
No właśnie tam są tabele ale do Niemieckich nawozów a nam potrzeba tabeli do Mocznika, Saletry, Polifoski, itd.

Ja też potrzebował bym do Amazone ZA-F :P

Kolego "felek81" może napiszesz tutaj coś więcej na temat tych twoich tabel, na pewno wielu jest zainteresowanych to po co masz kazdemu osobno tłumaczyć przez GG ?

Edytowane przez jendrek
Opublikowano (edytowane)

w moich tabelach są podane wartości wysiewu w kilogramach na minutę z jednego talerza wystarczy znać szerokość roboczą i prędkość przejazdu próbę kręconą robię na postoju ze stoperem i rura w pole. tabele są na 12 15 i 18 metrów ale jak ktoś chce to mogę zrobić na inne szerokości. tabele są w formacie jpg kto chce mogę wysłać na e-mail

KALIBRACJA ROZSIEWACZA.doc

Edytowane przez felek81
Opublikowano

Witam

zostałem posiadaczem amazone za 603 i potrzebuje pomocy w ustawieniu

Ciągnik c360 3p, 3 bieg, obr ok.2000

- saletra 300kg/ha i 200kg/ha