tomrolnik

electro command 16x16 głośne ruszenie , pisk wyje na wysokich obrotach

Polecane posty

tomrolnik    113

panowie problem w NH tsa przy ruszaniu ze sprzęgła słychać głośny dźwięk jakby blachą o blachę najbardziej okazuje się to na małej skrzyni ale i trochę na dużej , drugą sprawą jest to że na wysokich obrotach przy obciążeniu gwiazda jakby turbo sprzedawca mówi że to norma tak to chodzi dodam że silnik na commonrailu , przy jego case mxu 135 też tak piszczy ale nie ma tego odgłosu przy ruszaniu dodam że skrzynią taka sama co może być przyczyną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    226

To napewno nie jest normalne mam tsa 135 i skrzynia owszem wyje ale przy dużych predkościach ale nie przy ruszaniu 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    113

to wycie i pisk to jakby z turbo ale sprzedawca mówi ze jest dobre i ze to silniki na cr tak wyje na wysokich obrotach. a jeśli chodzi o ruszanie to wtedy takie stukanie w okolicach sprzegla jak ruszebez sprzęgła to tego nie słychać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    226

a stuknięcie to jest normalne a gwizd przy silniku z turbo też jest normalnym 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    113

tylko ze w tej samej skrzyni w case tego stuku nie słychać trochę czytałem i myślałem ze to moze czasem tłumik drgan.. a ten swist jest taki az metaliczny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    226

wiesz najlepiej jakby to nagrać bo określenie dzwięku jest trudne  a ile godz. niby ma mieć ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    113

6800 i to jest pewne bo ma kwity robione w serwisie nh skad tez go odkupił
3,45 minuta mniej więcej taki pisk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    226

nie ja też kupowalem używkę ale ma 1 tys więcej godz niż twój . zrobiłem w rok ponad 600 godz i narazie nic się nie dzieje i te pukanie było i jest 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    113

może tak faktycznie musi być. tylko mnie nie pokoi ze w case tego nie słychać a niby to samo . nigdy nie miałem okazji takiego ciągnika użytkować wiec wole do pytać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez nunu85
      normalnie czarna magia. traktor jeżeli silnik nie działa to można mu zapalić światła i beda swieciły wieki. jeżeli się odpali i ruszy delikatnie to też niż się nie dzieje. a jeśli się ruszy agresywniej/ szarpnie to z automatu przepala bezpiecznik od prawych postojówek ( i co gorsza nie świecą się wówczas też żadne halogeny robocze). gdzie zaglądać? czego szukać? domyślam się że gdzieś robi się zwarcie i kabel z prądem dotyka do masy ale gdzie zaglądać? lampa przednia na słupku i tylna na błotniku zdrowe. gniazdo przyczepy zdrowe co tu jeszcze patrzeć bo już mnie krew zalewa?
    • Przez Arturo1610
      witam. mam problem z nh ts 115 otóż gdy ciągnik jest zimny pali na strzała a gdy ciepły musi podkręcić i myślę że to nie wyregulowane zawory. ciągnik ma 9 tyś motogodzin A góra silnika wygląda na nie ruszana. chciałbym ustawić zawory ale nie wiem jaki powinien być luz. może ktoś ktoś wie jaki powinien być luz i pomoże?
    • Przez driver24
      Wystąpił w moim t6 błąd 12806. Wiem, że to błąd coś związany z pneumatyka, hamulcami przyczep, ale może ktoś spotkał się i wie coś więcej co jest przyczyną?
    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj