Skocz do zawartości

Polecane posty

sitek012    0

Witam.

Czy ktoś z was mógł mi podać wymiary czopów głównych i korbowych wału korbowodowego mf 255, jest mi to bardzo potrzebne,a przeszukałem wiele stron i nie mogłem znaleźć. Chodzi mi głównie o wymiary nominalne, czyli jakie wymiary powinien mieć nowy wał na czopach?

Pozdrawiam :D 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stonek    1

Mam instrukcje napraw do tego silnika ale jutro wieczorem dopiero będę w domu to ci napisze wymiary.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sitek012    0

Witam.

Czy ktoś z was mógł mi podać wymiary czopów głównych i korbowych wału korbowodowego mf 255, jest mi to bardzo potrzebne,a przeszukałem wiele stron i nie mogłem znaleźć. Chodzi mi głównie o wymiary nominalne, czyli jakie wymiary powinien mieć nowy wał na czopach?

Pozdrawiam :D

 

 

Idź do sklepu i zmierz .

 

Genialna odpowiedź... chodzi mi o dokładny wymiar bo ma nowy i nie jestem pewien co do jego wymiaru...

Mam instrukcje napraw do tego silnika ale jutro wieczorem dopiero będę w domu to ci napisze wymiary.

Wielkie dzięki kolego będę czekał. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Główne  69,81/69,83

Korbowodowe 57,11/57,13

 
Pierwszy szlif -0,25mm
drugi -0,50
trzeci -0,75
 
Dane spisane z angielskiej książki, nie jestem pewny czy dobrze przetłumaczyłem
Edytowano przez StaryKumurun

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

 

Główne  69,81/69,83

Korbowodowe 57,11/57,13

 
Pierwszy szlif -0,25mm
drugi -0,50
trzeci -0,75
 
Dane spisane z angielskiej książki, nie jestem pewny czy dobrze przetłumaczyłem

 

Dokładniej to 0,254

                      0,508

                      0,762

Przynajmniej tak jest w mojej instrukcji napraw z 1990 roku. Ale w Polsce mogli zaokrąglić wymiary i produkować panewki tak jak wyżej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zbyszko    675

Wszystko możliwe . Dobry mechanik to później jeszcze wszystko pasuje mierzy dopiero składa . 

Kiedyś jak pamiętam tłoki były znakowane kolorami bo była nieznaczna różnica .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×