Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ten ciągnik tak ma.też mam 3050 z skrzynią 32.nie wymagaj od tego ciągnika wiele przecież on nawet 70 koni nie ma jedyne co mu możesz zrobić to mu dać troszkę większą dawkę paliwa ja tak zrobiłem i troszkę lepiej .Też trochę ci się wydaje że jest słaby bo zauważ ze masz 16 biegów do przodu + półbieg czyli 32 do przodu. 1A masz jak 4 w c360 wiec c360 jak zobaczy górkę to redukujesz tylko raz a w mf musisz z 4 zejść i tylko ci się tak wydaje bo ciągle redukujesz a praktycznie prędkość się nie zmienia .Ciągnik gabaryty ma dość spore dochodzi jeszcze przodek który potrzebny czy nie też musi silnik ciągnąc.nie w temacie ale na innym forum pisałem o spalaniu 3050 i zetora

 

To zależy u mnie jak zetor 7211 chodził z jd 550 to jak mi sie śpieszyło to potrafił spalić cały zbiornik przez dzień ,ale jak ma lekko i tak nie dostaje po d*pie to nie pali wcale dużo.zetor ma z tym dobrze ze ciągniesz np przyczepę i ciągnik zobaczy górkę to tak szybko nie stanie dajesz gazu wir w baku komin sie prostuje ale idzie a mam mf 3050 z przodkiem o podobnej mocy to zobaczy górkę to ani dymu ani mocy ciągnik ma inna pompe i dostaje mniej paliwa to mocy brakuje przez to jest oszczędniejszy.gdybym miał teraz wybierać kupił bym zetora 7245 a  nie 3050 ciągnik  nie wiele droższy ale za to tanie części prosty i w miarę wytrwały u mnie na ponad 30h zetor przez 15 lat jako główny ciągnik do pługa itp i silnik u mnie jeszcze nie rozbierany kto wie czy jeszcze nie w originale.Tylko zetor ma problem zimą zapalić musi być grzałka albo coś podobnego

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v