Karol5555

Problem z przednim napędem mf 3050 turbo

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Turbo
Karol5555    0

Witam!
Mam problem z przednim napędem, otóż wszystko niby jest załączone(wyświetla się przedni naped) lecz w rzeczywistości on się nie włącza, zorientowałem się w orce kiedy na 6h spalił 70l, oraz kiedy było miękko zaczął się ślizgać. Kiedy zjechałem z pola, zajrzałem jak wygląda z przekaźnik napędu i tu jestem zaniepokojony. Jeden wałek jest wyżej od drugiego oraz osłona walka jest tylko na jednym ( wszystko jest w załączonych zdjęciach). Za wszelkie odpowiedzi będę bardzo wdzięczny :)

post-160466-0-13801200-1448444065_thumb.jpg

post-160466-0-25049300-1448444115_thumb.jpg

post-160466-0-38531400-1448444180_thumb.jpg

post-160466-0-45998800-1448444241_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    147

No nieźle :lol: . Mam dla Ciebie dwie wiadomości i obie dobre. pierwsze to jest to tuleja przesuwna służy do wyjmowania wałka napędu, trzeba ją przycelować i nasunąć a potem w otwór (w środku tuleji) włożyć zabezpieczenie (zawleczkę) żeby się nie zsuneła. Z drugiej strony jest taka sama tuleja a po środku łożysko podporowe na którym możesz wycętrować wałek.

Druga wiadomość to wałek w przednim moście masz w super stanie a jest to słaby punkt tych modeli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol5555    0

Całe szczęście, że to drobnostka :) Dziękuję za odpowiedź :)

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ptaszyna    147

Witam!

Mam problem z przednim napędem, otóż wszystko niby jest załączone(wyświetla się przedni naped) lecz w rzeczywistości on się nie włącza, zorientowałem się w orce kiedy na 6h spalił 70l, 

A tak z ciekawości zapytam, to ile chciałbyś żeby palił bo pisząc "6h" co masz na myśli 6 godzin pracy czy może 6 hektarów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol5555    0

Miałem na myśli 6 hektarów :)

Edytowano przez danielhaker
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    747

bo zapewne ktoś mu powiedział że jak ma turbine to na powietrzu bedzie jeździł.. czego wymagać od 15-latka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    747

a to jeszcze nie zrobiony? wzywasz mechanika do przesunecia tulejki i wlożenia pręta?  :wacko:  :wacko:  masakraaaa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol5555    0

a to jeszcze nie zrobiony? wzywasz mechanika do przesunecia tulejki i wlożenia pręta? :wacko: :wacko: masakraaaa

Nie, potrzebuję drugiej osoby aby nim ruszyła, bo tuleja musi się wpasować w frezy od przedniego napędu a sam nie jestem w stanie idealnie wycelować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    747

dobreeeeeeeeee. A znasz coś takiego jak lewarek? masaaakraaaaa

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    747

a co TY też masz problem z przesunięciem tulejki? zapewne dwóch sąsiadów i flaszki do tego potrzeba.... śmiać się czy płakać. Po prostu pewne rzeczy mnie irytują, bo mnie wstyd by było lecieć do kogoś z takimi pierdołami

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od tego jest forum żeby pytać, także jak ktoś się nie pyta tylko chce zrobić to w dwóch to jego wola i nikt nie powinien tego komentować


a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamillo96    3

musisz podnieść przednie koła bo ruszając do przodu do tyłu nigdy ci nie zapasóje bo obydwa wałki sie kręca a przyokazji nasmarój tuleje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    747

może remont się należy? przy okazji zainstaluj sobie zestawy naprawcze od 3060 czyli z silnika a4.236 zrób a4.248, wymień pompe wtryskową i końcówki wtrysków. Blok jest ten sam więc wydaje mi się że powinno się udać... tyle teorii ale co mechanik by na to powiedział to nie mam pojęcia :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    178

Turbiny nie da rady ja myślałem do 3060 założyć ale przy turbo trzeba by było prawie wszystkie bebechy wypruć i zmienić lepiej już drugi silnik ale ten z kolei nie wiadomo w jakim stanie jest i najlepszym rozwiązaniem jest remont silnika ja takowy zrobiłem nie sam a mechanik z tego forum reklamy nie będę robił wyszło coś ok 8 tyś cały silnik praktycznie nowy wszystko po regeneracji wraz ze sprzęgłem ja się nic nie dotykałem i uważam że to najlepsze rozwiązanie niż dokładać turbo i nie wiadomo ile pochodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil3050    0

Po co mam robić remont skoro on po prostu ani grama oleju nie bierze....w normalnych pracach ma mocy dość tylko co do transportu to masakra jeszcze górki nie widać a on już ją czuje....

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    26

Co sądzicie panowie o dołożeniu turbiny do MF 3050 ponieważ moim zdaniem jest bardzo mułowaty ?

sprzedaj i weź z turbo albo chociaż 3060 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    147

Po co mam robić remont skoro on po prostu ani grama oleju nie bierze....w normalnych pracach ma mocy dość tylko co do transportu to masakra jeszcze górki nie widać a on już ją czuje....

Tak to jest z ciągnikami które jadą dobre 40km/h, ale po coś jest w nim dużo biegów. Gdy będziesz jechał 25km/h jak większość ursusów i zetorów do nie będziesz górek czuł, kiedyś spróbuj i zredukuj (albo jedz cały czas) 25km/h (dobierz bieg z tabeli) to się przekonasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    178

To czego chcesz od ciągnika jak sam masz problem z redukowaniem biegów albo z doborem ciągnika do potrzeb gospodarstwa bo innego wytłumaczenia nie widzę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Krzysiek7
      Witam mam problem z MF 3095 przy podnoszeniu tura z ciężarem cały drży i jest takie uczucie jakby się rozłączała pompa ( pompa świeżo wymieniona bo było słabe ciśnienie ) czy to może być związane z komputerem pod kabina ?
    • Przez damianXXL
      Witam. 
      Mf 3060 dymi z odmy. Zaolejona również na wyjsciu. Oleju jest stan miedzy min/max. 
      W czym może być problem? Pierścienie już się kończą czy może zawory? Ciśnienia jeszcze nie badałem.
    • Przez stolarz02
      Witam serdecznie
      Pytanie do użytkowników MF 3125 i pochodnych. Przy rozdzielaczu są 3 węże, który z nich to zasilanie, a który powrót oleju. Według mnie górny z lewej to powrót, a dolny (grubszy) to zasilanie.
      Proszę o odpowiedź czy mam rację czy też nie.

      Potrzebuję zrobić dodatkowy rozdzielacz przy TUZ-ie, który posłuży mi do obsługi zakupionej prze zemnie zgrabiarki grzebieniowej TWIST Samasz-u. Chciałbym za sobą ciągać prasę KRONE Comprima F 125 XC, a z przodu zgrabiarkę.
      Niestety potrzebuję 4 szybkozłączka podwójne (2 dla prasy, 1 dla zgrabiarki, 1 do obsługi wysokości tuza)
      Stąd też pomysł na dodatkowy rozdzielacz z przodu, który byłby obsługiwany za pomocą joysticka z kabiny.

      Pozdrawiam serdecznie oraz dziękuję za pomocne wypowiedzi


    • Przez RedPower
      Witam,
      zabrałem się za naprawę skrzyni biegów w mf 3065 ( 32x32) w celu wymiany zużytych synchronizatorów. Rozpołowiłem już traktor i zdjąłem dekiel w komorze w której znajduje się sprzęgło. Co dalej aby dobrać się dalej do skrzyni. Zielony element się cały rusza lecz nie chce wyjść.
      **************
      LINK DO RESZTY ZDJĘĆ: https://photos.app.goo.gl/7c1doGIDZBfkK29Q2
      **************


    • Przez K100
      Moze komuś się przyda
       
      1-1.....Nie podłączony jeden z elektrozaworów.
      1-2.....Zwarcie w cewce elektrozaworu podnoszenia
      1-3.....Zwarcie w cewce elektrozaworu opuszczania
      1-5.....Problem z przełacznikami podnoszenia/opuszczania na błotnikach
      1-6.....napiecie zasilania za wysokie (pow 18V)
      1-7.....zwarcie w obwodzie 9,5 Voltowym.
      1-8.....problem z przełącznikiem podnoszenia /opuszczania
       
      2-2....problem z czujnikiem pozycji
      2-3....problem z czujnikiem głębokości
      2-4....problem z potencjometrem maksymalnej wysokości.
      2-7....napiecie zasilania za niskie(poniżej.10V)
       
      3-1...problem z prawym czujnikiem draftu(bolec mocujący prawą dolną belke podnosnika.)
      3-2...problem z lewym czujnikiem draftu
      3-4...problem z potencjometrem predkosci opuszczania
      3-6...problem z potencjometrem intermixa(ten z gałką na panelu ze skalą od 1 do 6,najbliżej diody samodiagnostyki)
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.