Karol5555

Problem z przednim napędem mf 3050 turbo

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Turbo
Karol5555    0

Witam!
Mam problem z przednim napędem, otóż wszystko niby jest załączone(wyświetla się przedni naped) lecz w rzeczywistości on się nie włącza, zorientowałem się w orce kiedy na 6h spalił 70l, oraz kiedy było miękko zaczął się ślizgać. Kiedy zjechałem z pola, zajrzałem jak wygląda z przekaźnik napędu i tu jestem zaniepokojony. Jeden wałek jest wyżej od drugiego oraz osłona walka jest tylko na jednym ( wszystko jest w załączonych zdjęciach). Za wszelkie odpowiedzi będę bardzo wdzięczny :)

post-160466-0-13801200-1448444065_thumb.jpg

post-160466-0-25049300-1448444115_thumb.jpg

post-160466-0-38531400-1448444180_thumb.jpg

post-160466-0-45998800-1448444241_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

No nieźle :lol: . Mam dla Ciebie dwie wiadomości i obie dobre. pierwsze to jest to tuleja przesuwna służy do wyjmowania wałka napędu, trzeba ją przycelować i nasunąć a potem w otwór (w środku tuleji) włożyć zabezpieczenie (zawleczkę) żeby się nie zsuneła. Z drugiej strony jest taka sama tuleja a po środku łożysko podporowe na którym możesz wycętrować wałek.

Druga wiadomość to wałek w przednim moście masz w super stanie a jest to słaby punkt tych modeli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol5555    0

Całe szczęście, że to drobnostka :) Dziękuję za odpowiedź :)

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ptaszyna    140

Witam!

Mam problem z przednim napędem, otóż wszystko niby jest załączone(wyświetla się przedni naped) lecz w rzeczywistości on się nie włącza, zorientowałem się w orce kiedy na 6h spalił 70l, 

A tak z ciekawości zapytam, to ile chciałbyś żeby palił bo pisząc "6h" co masz na myśli 6 godzin pracy czy może 6 hektarów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol5555    0

Miałem na myśli 6 hektarów :)

Edytowano przez danielhaker
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    618

bo zapewne ktoś mu powiedział że jak ma turbine to na powietrzu bedzie jeździł.. czego wymagać od 15-latka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    618

a to jeszcze nie zrobiony? wzywasz mechanika do przesunecia tulejki i wlożenia pręta?  :wacko:  :wacko:  masakraaaa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol5555    0

a to jeszcze nie zrobiony? wzywasz mechanika do przesunecia tulejki i wlożenia pręta? :wacko: :wacko: masakraaaa

Nie, potrzebuję drugiej osoby aby nim ruszyła, bo tuleja musi się wpasować w frezy od przedniego napędu a sam nie jestem w stanie idealnie wycelować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    618

dobreeeeeeeeee. A znasz coś takiego jak lewarek? masaaakraaaaa

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    618

a co TY też masz problem z przesunięciem tulejki? zapewne dwóch sąsiadów i flaszki do tego potrzeba.... śmiać się czy płakać. Po prostu pewne rzeczy mnie irytują, bo mnie wstyd by było lecieć do kogoś z takimi pierdołami

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od tego jest forum żeby pytać, także jak ktoś się nie pyta tylko chce zrobić to w dwóch to jego wola i nikt nie powinien tego komentować


a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamillo96    3

musisz podnieść przednie koła bo ruszając do przodu do tyłu nigdy ci nie zapasóje bo obydwa wałki sie kręca a przyokazji nasmarój tuleje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    618

może remont się należy? przy okazji zainstaluj sobie zestawy naprawcze od 3060 czyli z silnika a4.236 zrób a4.248, wymień pompe wtryskową i końcówki wtrysków. Blok jest ten sam więc wydaje mi się że powinno się udać... tyle teorii ale co mechanik by na to powiedział to nie mam pojęcia :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    151

Turbiny nie da rady ja myślałem do 3060 założyć ale przy turbo trzeba by było prawie wszystkie bebechy wypruć i zmienić lepiej już drugi silnik ale ten z kolei nie wiadomo w jakim stanie jest i najlepszym rozwiązaniem jest remont silnika ja takowy zrobiłem nie sam a mechanik z tego forum reklamy nie będę robił wyszło coś ok 8 tyś cały silnik praktycznie nowy wszystko po regeneracji wraz ze sprzęgłem ja się nic nie dotykałem i uważam że to najlepsze rozwiązanie niż dokładać turbo i nie wiadomo ile pochodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil3050    0

Po co mam robić remont skoro on po prostu ani grama oleju nie bierze....w normalnych pracach ma mocy dość tylko co do transportu to masakra jeszcze górki nie widać a on już ją czuje....

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    19

Co sądzicie panowie o dołożeniu turbiny do MF 3050 ponieważ moim zdaniem jest bardzo mułowaty ?

sprzedaj i weź z turbo albo chociaż 3060 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

Po co mam robić remont skoro on po prostu ani grama oleju nie bierze....w normalnych pracach ma mocy dość tylko co do transportu to masakra jeszcze górki nie widać a on już ją czuje....

Tak to jest z ciągnikami które jadą dobre 40km/h, ale po coś jest w nim dużo biegów. Gdy będziesz jechał 25km/h jak większość ursusów i zetorów do nie będziesz górek czuł, kiedyś spróbuj i zredukuj (albo jedz cały czas) 25km/h (dobierz bieg z tabeli) to się przekonasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    151

To czego chcesz od ciągnika jak sam masz problem z redukowaniem biegów albo z doborem ciągnika do potrzeb gospodarstwa bo innego wytłumaczenia nie widzę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ziuta5636
      Szukam fachowca do skrzyni mfa 3060 nie wchodzi drugi bieg podczas jazdy okolice opoczna Tomaszowa maz
    • Przez sznajdik
      Jak w temacie wie ktoś jak fachowo ustawić prawidłowy kąt wtrysku tu akurat mf 3060
    • Przez aga19892010
      poszukuje eurozłącza ,do króćców pomiarowych ciśnienia w skrzyni,sprzęgle  do massey ferguson 8140.może ktoś wie o jakich symbolach te eurozłącze kupić lub od czego dopasować
    • Przez marcin90
      Witam serdecznie, chciałbym zapytać wszystkich użytkowników ciągników Massey Ferguson z końcówki lat 80 i początku 90 jak to jest z ta awaryjnością tak na prawdę. Bo dużo się czyta o awariach skrzyni, hydraulik , elektrozaworach itp.
      Generalnie chodzi o to, że szukam dla taty traktora z przednim napędem w kwocie do max 40-50 tys o mocy około 80-110 km.  Jako że gospodarstwo jest nie duże ( na stale około 10 sztuk bydła, i około 35-50 sztuk trzody chlewnej) areał jaki posiada to około 6 ha łąk, około 20 ha zbóż i około 5 ha kukurydzy na ziarno. Ja na stałe pracuje w warsztacie i jedynie pomagam przy grubszych robotach to chciałbym, by Ojciec ( już prawie 60 letni) miał choć odrobinę wygody, ciszy i namiastkę komfortu przy pracy. A to w tych pieniądzach oferuje chyba jedynie massey. ( nie urażając posiadaczy innych ciągników) 
      Co prawda tata chyba wolałby jakiegoś zetorka ( boi się awaryjności, a właściwie kosztów napraw wszystkiego co nie jest zetorem lub ursusem) ale ja myślę że przyjemniej i wygodniej byłoby Fergusonem. Myslę o modelach bodajże 3060-3095. Prosiłbym forumowiczów o odpowiedź jak to jest z waszymi Masseyami , co już Wam się zepsuło i jakie ewentualnie były koszty napraw. Jak ktoś sprawdzał to jeszcze spalanie w orce bym poprosił . Pozdrawiam , Marcin
       
    • Przez krzyfo
      Witam Panów 
      Posiadam traktor massey 3085 i nastała dziwna usterka do zdjagnozowania.
      Mianiowicie traktor posiada dynashift i po zimie 2016 roku zaczał sie slizgac na połbiegach B i D  co zwłaszcza widac pod obciazeniem nie daje sobie rady slizga sie i staje w miejscu na polbiegach A i C jedzie i ciagnie normalnie i pracuje do tej pory. 
      Tarczki dynaschift zostały wymienione i nie dało to zadnego rezultatu.
      Elektrozawory do dynaschift tez były wymienione na nowe i tez nie pomogło. Traktor po odlaczeniu pradu na elektrozawory podobno powinien pozostac na polbiegu D ale pozostaje na połbiegu A.
      Komputer został przerobiony na przekazniki i tez nie pomogło.
      Moze ktos miał lub domysla sie co za usterka nastapilą ze traktor slizga się na połbiegu B i D lub poleca dobrego mechanika (jestem z lubuskiego) z gory dziekuję
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.