Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Posiadam johna od kwietnia ze skrzynia jak powyzej napisane i jakos nie bardzo potrafie korzystać z tego automatu zmieniającego półbiegi automatycznie? jak ustawic to pokrętło po prawej stonie kabiny żeby ciagnik przy dojezdzaniu do  nawroci redukował półbieg do 1. w orce jade na biegu d3 1700obr/min a chcialbym zeby na nawrociach redukowało mi do d1 

Opublikowano

tym pokretłem z prawej strony regulujesz przy jakiej prędkości obrotowej silnika ma zmieniac półbiegi jeśli masz klikniete auto w dźwigni zmiany biegów. Jak masz na 1 to przy ok 1400- 1500 bedzie dawał na wyzej, a przy 5 dopiero przy ok 2000 będzie przerzucał wyzej, analogicznie w dół i pośrednie wartości miedzy 1 a 5. To o czym pisał @coolman111 to masz do zmiany kierunku w menu w ekranie do wyboru jak ma sie zachować ciagnik po zmianie kierunku jazdy.

Opublikowano

jak ustawic to pokrętło po prawej stonie kabiny żeby ciagnik przy dojezdzaniu do  nawroci redukował półbieg do 1. w orce jade na biegu d3 1700obr/min a chcialbym zeby na nawrociach redukowało mi do d1 

 

 

Pokrętło auto ustaw na między 1 a 2 a jak dojeżdżasz do uwrocia to po prostu puść gaz i sam zredukuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez raku71
      Witam , czy ktoś mógł by powiedzieć coś na temat żywotności i jak się sprawują skrzynie po kilku latach użytkowania . Słyszałem różne opinie od mechaników, a chciałbym usłyszeć od użytkowników . 
    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v