Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam wszystkich posiadam NH T6050 Plus 126 km i chciałbym doładować mu mocy do okoły 150 km.  Chciałbym się dowiedzieć czy zacznie dużo więcej palić niż do teraz ? Czy to nie bendzie awarii z tego powodu ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek1992    34

Wiadome że będzie więcej palił


Sprzęt rolniczy Zetor 7211 -U-R-S-U-S- C-360 Władymirec T25A2+tur
Massey Ferguson 186 Anna Z-644
Hesston 5540

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    674

na godzinę pewnie ponad 20 grubo spali ale w przeliczeniu na hektar mniej wyjdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Przy takim samym traktowaniu spali trochę mniej. Na wiosnę po ukończeniu gwarancji będę chipował już trzeci ciągnik także wiem co piszę. Albo wykonujesz daną pracę sprawniej i pali trochę więcej albo traktujesz go tak samo jak przed chipem i będzie jak wyżej napisałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miastek    22

Mój znajomy ma takiego samego NH i zwiększył moc na 190 km ma moc pali mniej tylko że to dużo skraca żywotność silnika ale możesz zrobić nawet tak ze 175 km. Jego przed zwiększeniem miał 144km sprawdzany na hamowni w Contractusa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miastek    22

Jest to sprzęt mojego kolegi a moc została zwiększona bo sobie nie dawał rady z rozrzutnikiem ciągnik pracuje bez zarzutów tylko silnik został skrócony o 2000 mtg NH jest z 2010 roku i ma około 5000mtg ma teraz bez boosta 165 km znamionowej więc wcale tak dużo jego niewzmacniali pali 1,5 litra mniej prawie w każdej robocie i jedzie 46 km/h.
przepraszam za błędy ale tak wyszło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robek1990    1

Witam, posiadam NH T6020 Plus.Czy ktoś zwiększał w tym modelu moc i jaki jest koszt zwiększenia mocy w tym ciągniku.

Edytowano przez Robek1990

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
melon10641    214

To dobrze przemyśleliście kupno ciągnika skora musieliście dodać 46 km bardzo inteligentnie nie powiem

Dobrze mówisz kolego, lepiej zapłacić 40 czy 60tyś więcej za mocniejszy traktor i szpanować numerkiem na masce przed sąsiadami niż kupić mniejszy i chipować go za 3-4 tyś i mieć taki sam ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marekk12
      do czego służą przyciski przy dźwigniach hydraulicznych new holland  t6080
    • Przez gr_rat
      Witam czy uszczelniał ktoś tylny wom ? Czy po odkręceniu tych 4 śrub na imbus dostanę się do jakiegoś uszczelniacza ? Czy muszę spuścić olej z skrzyni ? 

    • Przez damianjarosz11
      Witam,
      Mam problem z ciągnikiem NH 6030 Plus z przednim napędem i wymuszoną blokadą mechanizmu różnicowego.
      Pierwszy problem polega na tym że po włączeniu napędu przedniego nie da się go wyłączyć nieważne czy jest na automacie (który powinien wyłączyć przedni napęd po przekroczeniu kąta skrętu- czego nie robi) czy na pozycji wymuszającej działanie cały czas. Czasami nawet na wyłączonym napędzie włączy się sam. Dodatkowo hamując nie załącza sie przedni napęd. Aby wyłączyć przedni napęd muszę wyłączyć i włączyć ciągnik i wszystko działa przez chwile 1-5 min i wraca do włączonego non stop przedniego napędu. 
      Przedni napęd działa cały czas było sprawdzane czy napęd jest przekazywany na przednie koła.
      Na zaciągniętym ręcznym przedni napęd jest aktywny, a przynajmniej tak wskazuje kontrolka.
       
      Drugi problem polega na tym że włączając blokadę mechanizmu różnicowego w pozycji automatu wszystko działa gdy przełączę na pozycję wymuszającą pracę cały czas blokada nie uruchamia się.
      Nie mam pojęcia czy te problemy są ze sobą połączone czy są to osobne usterki.
      Wszystkie bezpieczniki sprawdzone, przekaźników narazie nie ruszałem ale skoro działa przez chwilę napęd to chyba nie jest ich wina.
       
      Proszę o pomoc, nakierowanie na prawdopodobne miejsca usterki, ewentualnie jakąś książkę serwisową na PW gdzie będę mógł znaleźć miejsca usterki.
    • Przez gr_rat
      Witam taki problem w nh tsa tylne górne lampy robocze zapalają się same po włączeniu świateł pozycyjnych . Gdy włączę te halogeny włącznikiem świecą mocniej . Gdzie szukać ?
    • Przez Maciek_hehe
      Witam jak jakis inny sposób na zaradzenie problemu skrzypiącego amortyzatora kabiny niż wymiana go?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.