Skocz do zawartości
PIOTREK14414

Massey Ferguson MF 6140 Dynashift Problem z Rewersem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam 

Ciągnik MF 6140 Dynashift

Sytuacja wygląda następująco.

Sprowadziłem ciągnik z zagranicy i wszystko przez dwa dni działało.

Do póki kiedy ojciec nie wymył go Karcherem (ciągnik nie był myty od nowości).

I teraz sytuacja wygląda następująco: 

-mruga kontrolka od rewersu przód-tył,oraz piszczy przerywany sygnał w kabinie.

Ciągnik nie rusza ani do przodu ani do tyłu.

Mierzyłem napięcie na potencjonometrze od przesuwki rewersu i było 4,3V.

Czytałem na forum,że jak jest wajcha od rewersu do tyłu,to ma być na czerwonym kabelku 2,5V.

U mnie nie da się tego ustawić na 2,5V ,ponieważ minimalną wartość jaką sie da ustawić to 3,4V do 5,5V,

Proszę o porady.

Pozdrawiam Piotrek

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Encorer    0

Pierwsza mysl jaka mi przyszla do glowy to sprawdzenie bezpiecznikow nad akumulatorem z przodu, sa tam dwa bezpieczniki, kiedys u mnie po myciu rowniez ciagnik zaczal swirowac, wyjalem je, przeczyscilem i bylo okej, mozesz zaczac od tego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Jest taki problem że ciągnik nie ma tak jak by siły. Na postoju wchodzi normalnie na obroty a już przy małym obciążeniu max 1500 złapie, nawet jak sie jedzie samym ciągnikiem to nie można go rozpędzić. Dodam że dopiero była robiona pompa wtryskowa i przed naprawą było to samo. Co może być nie tak?
    • Przez mtz_820
      Nie da sie przełączyć na żółwia lub zjająca i nie kiedy tak jakby blokowało ciągnik i w tedy świeci sie kontrolka od skrzyni biegów, co to może być? Kontrolki od tych przełożeń się zmianiają... Może byc tego winą przedni napęd?
    • Przez CYCU123
      Witam ,mam problem z odkręceniem silnika przeznaczonego do remontu .Odkręciłem większość trzymających go śrub ze skrzynia, ale mam problem z dostępem do dwóch najwyżej położonych śrub pod kabina. Szukam informacji jak się do tych śrub dostać moze trzeba kabinę podnosić ? lub jakoś podłogę w kabinie zdjąć ? nie chce się z tym głupio szarpać i przypadkiem czegoś nie uszkodzić  wiec bardzo proszę o podpowiedz    
       
      Juz sobie poradziłem , zgodnie z podpowiedzią jednego z forumowiczów. Wystarczylo kabine podniesc na poduszkach 
    • Przez kamil800
      Witam
      Mam taki problem, ze podczas jazdy po szosie musze co jakas chwile kontrowac w lewo i tylko w lewo, ostatnio zaczal mi podciekac silownik skretu, czy to moze on jest tym problemem czy jednak orbitrol?
      Problem dotyczy mf 8120
    • Przez Cineek
      Witam.
      Mam pytanie, jak ustawić amortyzacje podnośnika w 6180, jak jadę np: z talerzówką, pługiem obrotowym. Widzę że jest tam kontrolka, ale pewnie trzeba zrobić jakąś kombinację pokręteł. Proszę o pomoc. Poniżej obrazek. Pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.