JENDREK12

Problem z pneumatyką

Polecane posty

JENDREK12    0

Witam serdecznie

 

Potrzebuje pomocy . Mam Deutz Fahr agroplus 315 i mam problem z pneumatyką . Przy zwalnianiu dźwigni hamulca ręcznego elektrozawór nie puszcza ciśnienia na przyczepę i przyczepa nie ruszy . Rozebrałem elektrozawór , popsikałem kontaktem po styku sworznia z cewkę , złożyłem i bez zmian . Po ok 1 tygodnia zaczyna od czasu do czasu w trakcie jazdy raz włączać raz wyłączać samoczynnie elektrozawór . Czy jest to uszkodzenie cewki ? czy szukać innego uszkodzenia ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zaq1987    24

Sprawdź czy masz ciągłość obwodu w cewce - będziesz wiedział, czy to ona jest uszkodzona. Jeżeli jest ok to pozostają dwie możliwości: zaciął się zawór albo problem z elektryką.


Jest coś takiego jak kłamstwo, jest też podłe kłamstwo a dalej to już tylko statystyka.

 

Panowie i Panie, śmiejmy się z tego szaleństwa abyśmy sami w obłęd nie popadli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JENDREK12    0

Dzięki

Można prosić o instruktarz jak sprawdzić tą cewkę ? Zawór rozebrałem bo myślałem , że się zawiesił ale jest dobry , Miernikiem sprawdzałem i po spuszczeniu dźwigni hamulca ręcznego w przewodzie jest napięcie . Podejrzewam też cewkę tylko nie wiem jak ją sprawdzić ? . Dane cewki :Id-No 9042022
NOGREN
P1  0...10bar
Un 12DC
D-Code 08/13

Pneumatyka jest firmy trakt Air

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zaq1987    24

Można ją sprawdzić multimetrem (nastawa na "diodę" - sprawdzanie kierunku przewodzenia diody a w twoim przypadku ciągłość obwodu i przyłóż próbniki do końcówek cewki - sygnał dźwiękowy gdy jest ok)

Jest też opcja łopatologiczna: połączenie na krótko akumulatora, cewki i żarówki... ;D


Jest coś takiego jak kłamstwo, jest też podłe kłamstwo a dalej to już tylko statystyka.

 

Panowie i Panie, śmiejmy się z tego szaleństwa abyśmy sami w obłęd nie popadli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PawelChelm
      Witam. Zwracam się do Panów z pytaniem odnośnie silnika DEUTZ F4L912 49,5kW. Moje pytanie odnosi się do turbosprężarki w takim silniku, a w zasadzie czy jest możliwość montażu takiego osprzętu i jeżeli tak to czy jest to bezpieczne? Mam na myśli czy silnik jest na tyle przystosowany aby współpracował z turbosprężarką i jeżeli tak czy jest to dużo większe obciążenie dla takiego silnika jak np w silnikach DEUTZ BF4L913T?
      Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam 
    • Przez wojtaz185
      Witam wszystkich. Mam pewien problem z ciągnikiem deutz fahr agrotron 4.85S. Ciągnik posiada trzy półbiegi. Na zimnym oleju ( jak ciągnik jeszcze się nie rozgrzał) wszystko działa poprawnie. Półbiegi przełączają się. Natomiast jak olej rozgrzeje się niema  Środkowego czyli drugiego półbiegu. Panel wyświetlający nie działa. Po prostu omija go. Pierwszy i trzeci działają. Mierzyłem ciśnienie na płytce, zawór, rozdzielacz sterujący skrzynią biegów i jak na zimnym wszystko jest ok. 1 półbieg powyżej 18bar, 2 ma ok18 bar. 3 ma 18 bar. Na ciepłym pierwszy ma powyżej 18 i drugi też. I jeśli podłączam zegar pomiarowy pod drugi a jest włączone na pierwszy półbieg to jest ciśnienie te same a powinno nie pokazywać ciśnienia prawda ? jeśli podłączam zegar pomiarowy pod pierwszy pokazuje powyżej 18 bar i przełączam na drugi półbieg to także jest ciśnienie oleju. Na trzecim jest wszystko dobrze. Cewki działają myślę że poprawnie. Jedynie co mnie martwi to wydostaje się delikatnie olej międzzy cewką a obudową rozdzielacza. Że z cewek strzyka olej to wiem. Rozebrałęm więc rozdzielacz i uszczelnienie pomiędzy skrzynią a rozdzielaczem nie było przerwane, tłoczki jak i obudowa rozdzielacza jest ok. Jaka może być przyczyna że ginie ten półbieg ?????? dodam że jak olej sie rozgrzeje to szarpie na pierwszym. Dziękuję za odpowiedz 
    • Przez Marecki2922
      Witam , mam prośbę do użytkowników tego modelu lub podobnego , otóż mam w moim ciągniku dwie sekcje hydrauliki jedna jest dwustronnego działania a druga jednostronnego i chciałbym przerobić na dwustronne tylko gdzie wpiąć przewód i czy coś trzeba zaślepić 
      Będę wdzięczny za podpowiedź 
    • Przez kamil5421
      Witam. Posiadam DF Agrofarm 140 GS i jest w nim taki znaczek ciągnika z dwoma strzałkami i symbolem % . a na dole numer,  ktoś wiec co to oznacza ? . dodaje zdjęcie w załączniku .

    • Przez JaniszChrobak
      Witam wszystkich mam takie pytanko czy deutz fhar agrostar 4.68 idzie ominąć orginalbt rozdzielacz bo chciał bym go zastąpić innym. Bo w nim są dwie sekcje a potrzebuje więcej . Może ktoś to robił? ?
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.