Skocz do zawartości
5620

Problemy z DF agrofarm 85

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
5620    0

Witam jestem posiadaczem DF agrofarma 85 ostatnio kiedy siałem poplony stało sie tak że padł mi bezpiecznik 4 od góry licząc od lewej strony jest on oznaczony jako 15+ i znajduje sie tam bezpiecznik pietnastka. Stało się tak kilka razy , doszlo do tego jeszcze to że kiedy przekręcam stacyjkie aby ciągnik zgasić nie reaguje ona i ciągnik nadal pracuje jednak po jakieś chwili, mówię tu np o 30 sekundach gasnie. Stacyjka zostala sprawdzona u innego ciągnika evo 3 i tam normalnie pracuje. Dodam jeszcze że są chwile że ciągnik dobrze pracuje i nic się nie dzieje chodzi mi o gaszenie ciągnika a są chwile że dzieje się tak jak już wyzej napisałem. Jeżeli ktos się spotkał z takim własnie problem a wie jak jemu zaradzić prosze o podpowiedz.I jeszcze mam jedno pytanie jak jest pompa paliwowo z przodu kabiny i znajuje się tam nie wiem być może jakiś czujnik jest tam wpieta wsówka z dwoma kablami i zastanawiam się od czego ona jest. Druga wsówka znajduje się też z przodu kabiny od drugiej strony i wchodzi w korpus silnika i tez mnie zatanawia jaki jest jej tam cel. Jezeli ktoś coś wie prosze o pomoc:).

 

 

post-2826-0-03942400-1440795930_thumb.jpg

Edytowano przez 5620

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cooler2010    5

Jak pali bezpiecznik to trzeba sie dowiedzieć dlaczego, a na pewno w pierwszej kolejności za co odpowiada ten bezpiecznik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    11

Zaczałbym od sprawdzenie od czego ten bezpiecznik

 

i sprawdziłbym też zawór odcinający paliwo - odpowiedzialny za gaszenie silnika

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

5620    0

Jeżeli wiedziałbym dokładnie od czego jest ten bezpiecznik zakładam że on jest prądowy jak sama jego nazwa wskazuje 15+ i gdzie dokładnie jest ten zawór który gasi ciągnik nie pytalbym się na forum. Moje obszerne pytanie zostało również zadane ponieważ może ktoś już się spotkał z takim wariackim dzialeniem ciągnika i jest wstanie nakierować... może rónież być tak że gdzieś jest w peszlu przetarta wiązka i dwa plusy się łączą albo walsnie ten zawór szwankuje ale kto wie gdzie on dokladnie jest... bo popsóć coś drugiego bez potrzeby to nie problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    11

zawór jest na pompie

nie dostawłeś instrukcji do ciagnika ?? tam sa opisane bezpieczniki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yudin    7

nie ma zaworu który gasi silnik - po prostu regulator cofa listwe. Opis bezpiecznika powinien byc na tym szkiełku, które je osłania od kurzu itp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5620    0

wstawiłem zdjęcie tych bezpieczników jest to 4 bezpiecznik od lewej strony licząc,

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matik123    71

ja miałem coś takiego w claasie axosie i winą była przepalająca się pompa paliwowa, sprawdź na spokojnie wszystkie kabelki zanim wymienisz pompę bo to jednak spory wydatek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yudin    7

ten ciągnik nie ma ani czujnika ani elektrycznej pompki..

masz dołożone jakies światła pracy na słupkach lub an dachu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5620    0

Wszystko jest seryjnie swiatła na dachu dwa i dwa nad kierunkami przednimi. Na pewno nie ma tam pompki elektrycznej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez DeutzFahrAgroplus85
      Pomocy.
       
      Posiadam od niedawna ciągnik Deutz Fahr Agroplus85 z rocznika 2000 typ D11S. 
      Problem polega na tym, że nie ma mocy i kopci na czarno. 
      Zrobione zostały wtryski, uszczelniony kolektor dolotowy i intercooler, a problem nie zniknął. Turbo Ok. 
      Spotkał się ktoś z was z takim problemem? Bądź ma jakiś pomysł? 
    • Przez Soolider
      Witam, posiada ktoś takie coś jak kody błędów w deutz fahr bo wyskoczył mi błąd 14 w deutz fahr agrotron 150 a nie wiem co to oznacza.
    • Przez kamil060788
      Witam,mam pytanie odnosnie ustawienia luzu zaworowego w silniku f5l912,jakie sa wartosci i kolejnosc zaplonu itp.
    • Przez Casevil
      Czy rama od tura z Lamborghini champion 135 może spasowac do innych ciągników? Jeżeli ktoś wie na 100% proszę napisać (tur nowy metal-tech) 
    • Przez Grzenio
      Wie ktoś może co oznacza błąd nr 85 w DF agrotronie z 2008 r.
      Może ktoś już spotkał się z tym błędem?
      Z góry dzieki za pomoc.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.