5620

Problemy z DF agrofarm 85

Polecane posty

5620    0

Witam jestem posiadaczem DF agrofarma 85 ostatnio kiedy siałem poplony stało sie tak że padł mi bezpiecznik 4 od góry licząc od lewej strony jest on oznaczony jako 15+ i znajduje sie tam bezpiecznik pietnastka. Stało się tak kilka razy , doszlo do tego jeszcze to że kiedy przekręcam stacyjkie aby ciągnik zgasić nie reaguje ona i ciągnik nadal pracuje jednak po jakieś chwili, mówię tu np o 30 sekundach gasnie. Stacyjka zostala sprawdzona u innego ciągnika evo 3 i tam normalnie pracuje. Dodam jeszcze że są chwile że ciągnik dobrze pracuje i nic się nie dzieje chodzi mi o gaszenie ciągnika a są chwile że dzieje się tak jak już wyzej napisałem. Jeżeli ktos się spotkał z takim własnie problem a wie jak jemu zaradzić prosze o podpowiedz.I jeszcze mam jedno pytanie jak jest pompa paliwowo z przodu kabiny i znajuje się tam nie wiem być może jakiś czujnik jest tam wpieta wsówka z dwoma kablami i zastanawiam się od czego ona jest. Druga wsówka znajduje się też z przodu kabiny od drugiej strony i wchodzi w korpus silnika i tez mnie zatanawia jaki jest jej tam cel. Jezeli ktoś coś wie prosze o pomoc:).

 

 

post-2826-0-03942400-1440795930_thumb.jpg

Edytowano przez 5620

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cooler2010    5

Jak pali bezpiecznik to trzeba sie dowiedzieć dlaczego, a na pewno w pierwszej kolejności za co odpowiada ten bezpiecznik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    12

Zaczałbym od sprawdzenie od czego ten bezpiecznik

 

i sprawdziłbym też zawór odcinający paliwo - odpowiedzialny za gaszenie silnika

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

5620    0

Jeżeli wiedziałbym dokładnie od czego jest ten bezpiecznik zakładam że on jest prądowy jak sama jego nazwa wskazuje 15+ i gdzie dokładnie jest ten zawór który gasi ciągnik nie pytalbym się na forum. Moje obszerne pytanie zostało również zadane ponieważ może ktoś już się spotkał z takim wariackim dzialeniem ciągnika i jest wstanie nakierować... może rónież być tak że gdzieś jest w peszlu przetarta wiązka i dwa plusy się łączą albo walsnie ten zawór szwankuje ale kto wie gdzie on dokladnie jest... bo popsóć coś drugiego bez potrzeby to nie problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    12

zawór jest na pompie

nie dostawłeś instrukcji do ciagnika ?? tam sa opisane bezpieczniki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yudin    7

nie ma zaworu który gasi silnik - po prostu regulator cofa listwe. Opis bezpiecznika powinien byc na tym szkiełku, które je osłania od kurzu itp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5620    0

wstawiłem zdjęcie tych bezpieczników jest to 4 bezpiecznik od lewej strony licząc,

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matik123    71

ja miałem coś takiego w claasie axosie i winą była przepalająca się pompa paliwowa, sprawdź na spokojnie wszystkie kabelki zanim wymienisz pompę bo to jednak spory wydatek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yudin    7

ten ciągnik nie ma ani czujnika ani elektrycznej pompki..

masz dołożone jakies światła pracy na słupkach lub an dachu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5620    0

Wszystko jest seryjnie swiatła na dachu dwa i dwa nad kierunkami przednimi. Na pewno nie ma tam pompki elektrycznej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez radek2627
      witam w deutz fahr agrotron 6.15 świeci sie kontrolka z trybem w srodku kropelka i na prawym słupku podczas jazdy pokazuje sie kluczyk i 10.
    • Przez darkdevil
      Witam komunikuje iż wczoraj podczas zwózki kukurydzy zaczęła hałasować skrzynia biegów tłucze  w niej jak by miała się zaraz rozlecieć  hałasuje  po dodaniu gazu i jeździe o dziwo jak się odpuści gaz to przestaje tłuc jak myślicie co to może być łożysko na wałku  czy inna cholera serwis ma kontaktować się w poniedziałek bo dziś sobota i nie pracuje
    • Przez kakus19
      witam.mam taki problem- od nowosci raz w roku robie kalibracje sprzegła czyli tak co 400 godzin.ciagnik mam 5 lat ma 2200 godzin.jak zaczynal szarpac to robilem kalibracje i bylo ok.teraz jest tak ze zrobilem kalibracje i jak jest ciagnik zimny to chodzi plynnie czy to na -2 czy +2 ale jak sie rozgrzeje to bardzo szarpie nawet przy predkosci 1 km/h na ustawieniu -2 ale jak dam go na obroty nawet 1000 to moge jechac szybko i na +2 i chodzi płynnie .gadalem z serwisem i sugerują wymiane jakiegos zaworu proporcjonalnego ale nie sa pewni a to nie male pieniądze.moze ktos mial podobne problemy i moze cos podpowiedziec?pozdro
    • Przez Lukecki
      Witam potrzebuje jak najwięcej informacji na temat ciągnika Deutz Fahr DX 4.50, co gdzie i jak się obsługuje, czy posiada oddzielny zbiornik na olej hydrauliczny, gdyż kupiłem taki egzemplarz z 1989 roku, jutro będę przyprowadzał lecz chcę się trochę o nim dowiedzieć, z góry dzięki 
    • Przez melgies6
      Witam. Dwa tygodnie temu zakupiłem ciągnik Same Silver 90 z 97 roku. Kupując ten ciągnik sprzedający nie był wstanie mi powiedzieć jakimi olejami jest zalany, ponieważ właścicielem ciągnika był ojciec sprzedającego który zmarł.  Gdy się ciągnik rozgrzał to wspomaganie przestawało działać i kierownica strasznie ciężko się kręciła ale ciągnik jeździł, półbiegi płynnie się zmieniały i podnośnik tez podnosił bez zastrzeżeń. Gdy ciągnik był zimny lub lekko zagrzany to ten problem nie występował. Stwierdziłem że zacznę od wymiany oleju w skrzyni. Według specyfikacji zalałem olej UTTO ale niestety po wymianie filtrów i oleju wspomaganie nie działa w ogóle i świeci kontrolka od serwisu skrzyni biegów, podnośnik działa bez zastrzeżeń. Podczas wymiany filtry olejowe zostały zalane olejem przed dokręceniem. Może ktoś będzie w stanie mi pomóc co zrobiłem źle lub jaka jest przyczyna tego że wspomaganie nie działa.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj