Skocz do zawartości
5620

Problemy z DF agrofarm 85

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
5620    0

Witam jestem posiadaczem DF agrofarma 85 ostatnio kiedy siałem poplony stało sie tak że padł mi bezpiecznik 4 od góry licząc od lewej strony jest on oznaczony jako 15+ i znajduje sie tam bezpiecznik pietnastka. Stało się tak kilka razy , doszlo do tego jeszcze to że kiedy przekręcam stacyjkie aby ciągnik zgasić nie reaguje ona i ciągnik nadal pracuje jednak po jakieś chwili, mówię tu np o 30 sekundach gasnie. Stacyjka zostala sprawdzona u innego ciągnika evo 3 i tam normalnie pracuje. Dodam jeszcze że są chwile że ciągnik dobrze pracuje i nic się nie dzieje chodzi mi o gaszenie ciągnika a są chwile że dzieje się tak jak już wyzej napisałem. Jeżeli ktos się spotkał z takim własnie problem a wie jak jemu zaradzić prosze o podpowiedz.I jeszcze mam jedno pytanie jak jest pompa paliwowo z przodu kabiny i znajuje się tam nie wiem być może jakiś czujnik jest tam wpieta wsówka z dwoma kablami i zastanawiam się od czego ona jest. Druga wsówka znajduje się też z przodu kabiny od drugiej strony i wchodzi w korpus silnika i tez mnie zatanawia jaki jest jej tam cel. Jezeli ktoś coś wie prosze o pomoc:).

 

 

post-2826-0-03942400-1440795930_thumb.jpg

Edytowano przez 5620

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cooler2010    5

Jak pali bezpiecznik to trzeba sie dowiedzieć dlaczego, a na pewno w pierwszej kolejności za co odpowiada ten bezpiecznik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    11

Zaczałbym od sprawdzenie od czego ten bezpiecznik

 

i sprawdziłbym też zawór odcinający paliwo - odpowiedzialny za gaszenie silnika

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

5620    0

Jeżeli wiedziałbym dokładnie od czego jest ten bezpiecznik zakładam że on jest prądowy jak sama jego nazwa wskazuje 15+ i gdzie dokładnie jest ten zawór który gasi ciągnik nie pytalbym się na forum. Moje obszerne pytanie zostało również zadane ponieważ może ktoś już się spotkał z takim wariackim dzialeniem ciągnika i jest wstanie nakierować... może rónież być tak że gdzieś jest w peszlu przetarta wiązka i dwa plusy się łączą albo walsnie ten zawór szwankuje ale kto wie gdzie on dokladnie jest... bo popsóć coś drugiego bez potrzeby to nie problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    11

zawór jest na pompie

nie dostawłeś instrukcji do ciagnika ?? tam sa opisane bezpieczniki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yudin    7

nie ma zaworu który gasi silnik - po prostu regulator cofa listwe. Opis bezpiecznika powinien byc na tym szkiełku, które je osłania od kurzu itp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5620    0

wstawiłem zdjęcie tych bezpieczników jest to 4 bezpiecznik od lewej strony licząc,

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matik123    71

ja miałem coś takiego w claasie axosie i winą była przepalająca się pompa paliwowa, sprawdź na spokojnie wszystkie kabelki zanim wymienisz pompę bo to jednak spory wydatek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yudin    7

ten ciągnik nie ma ani czujnika ani elektrycznej pompki..

masz dołożone jakies światła pracy na słupkach lub an dachu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5620    0

Wszystko jest seryjnie swiatła na dachu dwa i dwa nad kierunkami przednimi. Na pewno nie ma tam pompki elektrycznej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez cyborg15
      Wszyscy maja to my tez Jakie macie DF-y??? Ja mam Agrotrona 150
       
      W związku w tym, że mało osób czyta temat od początku i nie stosuje się do moich "zaleceń" to pozwalam sobie dopisać w pierwszym poście:
       
      Proponuję, że jak już piszecie jakie macie DF-y to żebyście pisali jakieś podstawowe informacje o nim tj.
      -model
      -jak się sprawuje
      -cena jaką za niego daliście
      -czy były jakieś awarie
      -czy to ciągnik główny czy pomocniczy
      -z czym pracuje
      -ilość mtg
      -czy kupiliście go nowego czy używanego
      -rok produkcji
      -opcja.
      Oczywiście nie musicie tak jak w giełdzie wypisywać wszystkich podpunktów ale fajnie by było gdybyście jak najwięcej tego wypisali -Olik
    • Przez AGEPOWER
      Witam,
      jestem nowy na forum. Zajmuję się od 11 lat silnikami DEUTZ. Chętnie pomogę wszystkim użytkownkom:-) Odpowiem na każde pytanie, doradzę, zdiagnozuję, naprawię.
      Zapraszam do zadawania pytań.

       
    • Przez Krystiano789
      Witam! 5 lat temu wszedłem w posiadanie nowego deutz fahr'a agrofarma 100. Jest to mechaniczna wersja bez żadnego komputera i innych bajerów. Jego moc to 96 km lecz przy zrywaczu przydałoby się pare koni więcej. Ostatnio u znajomego był pewien pan który rozblokował mu Same'a Iron 115 co podobno dało mu to ponad 10km więcej. Czy przy moim Deutz'u idzie taki tunng zrobić jeżeli mam wersje mechaniczną ??
    • Przez misiekbz2
      Witam. Interesuje mnie ten ciągnik ewentualnie 5070D. Czy ktoś miał z nim doczynienia? Jakieś opinie? 
    • Przez PiotrM1234
      Witam wszystkich.
      Szukam ciagnika tak mniej wiecej o mocy od 120 do 150KM. Tylko nie wiem za czym sie rozgladac. Znalazlem lamborghini champion 135 ale nie wiem jak jest z awaryjnoscia, jak chodza te silniki. Prosze o wasze opinie. Z gory dziekuje. Pozdrawiam.
×