Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor

Witam mam pytanie czy do Zetora 5211 da się jakoś założyć sterowanie wałkiem na zewnątrz?I jak by to musiało wyglądać?temat ten zakładam z tego względu że uciążliwe jest wskakiwanie do kabiny aby zatrzymać wałek choćby przy cyklopie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


romek6340    203

Z tym akurat nie powinno być problemu. Masz kompletną pneumatykę? Jak tak, to wystarczy ci do takich rzeczy załączyć pneumatycznie sprzęgło i później wałek wyłączysz dźwignią jak będziesz w kabinie. Jedynie przycisk dorobić z tyłu ciągnika.

Coś takiego jak na filmie:

Jak nie to popatrz z wyprowadzeniem linki na zewnątrz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl




romek6340    203

Jeżeli można sobie ułatwiać pracę to czemu nie... Patrzyłeś czy masz ten siłownik i masz instalację pneumatyczną?

U mnie i tak tego nie ma więc ktoś bardziej w temacie musi się zacząć udzielać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zetorki12    1998

Też miałem zamontować taki przełącznik , ale jakoś nie odpowiada Mi jazda z włączoną sprężarką . No ale co komu potrzeba .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

niema a tak jak mówię tyle lat było bez teraz po co?Od 91r zdążyłem się przyzwyczajć w końcu w 7245 też jest tak samo a jest z 93r 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zetores    15

Dzwignie bys mogl sterowac z okienka np.
Albo drugi sposob. Zgasic ciagnik i odpalac przyciskiem ktory by uruchamial przekaznik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez samsung335
      Witam wszystkich mam problem z olejeniem w zetorze 5211 wygania mi olej, a dokładniej wyciek znajduję się zaraz pod korkiem wlewu oleju i cały czas mi pali się olejenie, ale ciśnienie oleju na wskaźniku jest maksymalne olej cieknie jeszcze przez czujnik oleju co może być przyczyną wycieku?
    • Przez tedi2
      co o nim sadzicie dane techniczne opinie wszystko o modelu
    • Przez olo1104
      Witam, pomuzcie!doslownie kapie z tej rurki między filtrami oleju,w zetorku 5245,cięzko nie pracuje,z początku nie moglem ustawic tych kubków olejowych bo pod nimi pojawial się olej teraz z tego odpowietrznika ,nie radze,co jest?
    • Przez amix
      Witam!!! Od niedawna posiadamy Zetora 7245 i w tym roku, po dopłatach planujemy wymienić opony przednie na 12.4/r 28 bądź 13.6/r 28 może zaszaleć i kupić 14.9/r 28 , a aktualnie mamy 9.5/r 28 i oto moje pytanie: Czy zgra się przód z tyłem? Dodam jeszcze, że z tyłu mamy 13.6/r 38, które również planujemy wymienić na 16.9/r 38, ale to już na następne dopłaty :angry:
    • Przez Pele94
      Witam. w kilku zdaniach przedstawię mój problem : 
      Ostatnio przeprowadzaliśmy remont skrzyni biegów oraz tylnego mostu w 7211, po złożeniu całego ciągnik   i przeprowadzeniu wszelakich prób wszystko działało jak należy , każdy bieg, wałek wom , podnośnik oraz pozostałe podzespoły. 
      Dziś niestety okazało się że coś poszło nie tak mianowicie nie działa wałek wom ani pompa, Dzwigienka załaczająca wałek wom oraz pompę ( ta po lewej stronie przy nodze )  ''Lata luźno'' bez żadnego oporu czy na włączonym silniku czy na zgaszonym ,  po odkręceniu wodzika widać że listwa przesuwa się bez żadnego problemu ale żadnej pozycji nie załącza, zauważyłem jedynie że działa w w pozycji ( wałek wom zależny od  skrzyni biegów ) wtedy wałek wom się kręci na każdym biegu  ale pompa i tak nie działa. W pozycji tz. luz z tyłu ciągnika wałkiem można swobodnie ruszać , po włączeniu na pozycje np. pompa oraz wałek wom wałkiem z tyłu nie można ruszyć ponieważ pompa robi ciśnienie i ciężko idzie ręką ruszyć. Więc wydaję mi się że  dzwignia załącza wszystkie pozycje jak się należy ale  nic nie działa. Regulowałem już linkę od tz sprzęgła 5 min ale to nic nie dało . Teraz linkę  całkowicie odłączyłem   .
      Wszystko działało bez zarzutów a teraz jest tak jak by cały czas sprzęgło było zaciągnięte 
      Problemem może być sprzęgło Wom ?  ( oglądaliśmy tarczę oraz łopatki były w dobrym stanie ) 
      Dziękuję za pomoc.   
×