mafiaZPYt

ciągnik lamborghini

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mati23612    0

Lamborghini to to samo co deutz fahr i same...więc są to bardzo dobre ciągniki pod względem wytrzymałości,praktyczności i osiągów w polu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

szymonek    5

Nie zgodził bym się z ostatnią wypowiedzią. ponieważ moim zdaniem deutz fahr to nie są dobre ciągniki. ja mam swoje od 2010 r i w k430 k juz olej cieknie chyba z silnika. tylny podnośnik to mi się w jedną stronę przekrzywil jeden siłownik jest wyżej i nie Można go obniżyć do końca. ten ttv 630 drugi który mam to się jeszcze dobrze sprawuje ale też mamy teraz usterkę ponieważ płyn z chłodnicy ucieka do oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez suchy5872
      Witam. Panowie mam problem z deutzem agrotronem 135 MK3  2001r.
      Od niedawna jestem jego włascicielem i znalazłem kilka problemów. Mianowicie pierwszy z nich to jest falowanie na wolnych obrotach na postoju... nie mam pojęcia o co chodzi, moze ktoś coś wie... a drugi problem to jest taki ze nie wskazuje mi stanu paliwa w zbiorniku i temperatury silnika. Czy to jest zbieg okoliczności i jest walnięty czujnik temp. i wskaznik poziomu w zbiorniku? czy po prostu coś innego... a Bezpieczniki wszystkie sa ok.
      będe wdzięczny za pomoc
       
    • Przez Orzech334
      Witam . Posiadam dr k90 od dwóch lat .W zeszla zime nie było problemu z ogrzewanie a teraz nie grzeje. Wąz dochodzący do zaworu sterującego przy nagrzewnica jest goracy a nagrzewnica jest zimna. Wiec wymieniłem zawor. Do tego nowy termostat i dalej to samo .... 
      Posiadam panel manualny.
      Prosze o pomoc .Kazda sugestja bedzie pomocna 
       
    • Przez Grzesiek11
      Witam wszystkich.
      Mam zamiar kupić agrofarma 85, czy ktoś może mi coś o nim napisać? Jak ze spalaniem, jaką ma moc (do czego porównywalną), ile miejsca w kabinie, jak widoczność?
      Czekam na te i inne informacje, z góry dzięki wszystkim.
    • Przez JaniszChrobak
      Witam panowie mam problem z deutz fahr 4.68 . Mianowicie problem polega na tym. Ze strasznie wolno dziala.mi hydraulika w turze wspomaganie tez ciezko . Nie mam pojecia co jest oleju juz dolalem 20l . Pompe zalozylem nowa ..i dalej kiepsko nawet 1.5t nie podnsie. Moze ktos mi cos doradzi
    • Przez AGEPOWER
      Witam,
      jestem nowy na forum. Zajmuję się od 11 lat silnikami DEUTZ. Chętnie pomogę wszystkim użytkownkom:-) Odpowiem na każde pytanie, doradzę, zdiagnozuję, naprawię.
      Zapraszam do zadawania pytań.

       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.