Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przepraszam że zakładam nowy temat ale nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Chodzi o to ,że gdy włacze przedni naped w zetorze 10540 to załacza sie blokada tylnego mostu. próbowałem juz wszystkiego i nic nie daje nawet wymiana elektrozaworów.Prosze o pomoc bo mi juz brakuje pomysłów.Mam takie pytanie od czego jest właściwie ten elektrozawór nad butlą powietrza.

Opublikowano
 

jak masz w tym modelu wszystko w oryginale ( bez żadnych przeróbek ) to nie ma takiej możliwości ,żeby sterowanie przedniego napędu miało wpływ na blokadę tylnych kół !!!

Blokada jest sterowana mechanicznym zaworem powietrznym umieszczonym w podłodze a napęd elektrozawrem pneumatycznym umieszczonym nad przestawką w skrzyni biegów . Elektrozawór nad butlą powinien być ,z tego co wiem , od hamulców dwuobwodowych. 

Który jest rok tego Zetora ?

 
 
Opublikowano

Jest tak jak mówisz kolego.Rocznik 1998 wszystko w oryginale.Sprawdzałem dziś ten zawór który reguluje od jakiego ciśnienia w układzie ma się wyłączyć przedni napęd i jest sprawny.Już nie mam pomysłu co mogło się stać ze tak się dzieje

Opublikowano

Przyczyna wyżej wymienionej usterki jest siłownik załączający blokadę tylnego mostu który znajduje się właśnie w tylnym moście. Jest nieszczelny i ucieka przez niego powietrze.I teraz mam pytanie czy gdy zdejmę plecak będe miał do niego odstęp?

Opublikowano
 

tyle ,że blokada tylnego mostu powinna się włączyć po podaniu ciśnienia a nie odwrotnie i nieszczelność powinna dawać odwrotny efekt czyli nie załączać raczej !!! Przedni mostu sterowany jest odwrotnie tzn. ciśnienie rozłącza napęd ,  zanik ciśnienia (wyłączenie kluczyka )   włącza napęd

 
 
Opublikowano

Teraz już wiem jak to działa.Lecz nadal nie możemy znaleść przyczyny blokowania.Nie blokuje mocno ale trochę przytrzymuje. A jak wyłącze naped i wyprostuje koła słychać delikatne pukniecie w skrzyni i puszcza. Tak jest za każdym razem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez daniel224
      witam ciągnik landini 160 legend nie odpala reaguje na kluczyk świecą się kontrolki i lampka od pół biegów mruga wyświetla się błąd AL 071 proszę o pomoc
    • Przez mateusz89aaaa
      witam pacjent to mf 5435 nie działa ehr i przyciski na błotnikach,nic nie świeci. Dodam że w tym samym czasie obrotomierz przestał działać, być może jest jakaś korelacja. co by to mogło być?
    • Przez pawelmlt
      Witam szukam posiadacza ładowarki Manitou 737 lub pochodnych wyposażonej w dodatkowe oświetlenie robocze. Ładowarka ma bezpiecznik i wolne miejsce w panelu przycisków oświetlenia dołożyłem orginalny włącznik prąd przychodzi i odchodzi we wiązkę lecz nie mogę znaleźć kostki która za to odpowiada w instalacji ładowarki na zewnątrz. Jest ktoś w stanie podpatrzeć to u siebie ?

    • Przez MarianSR
      Dzień dobry wszystkim.
      Jestem nowym użytkownikiem, bo szukam odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie. Niestety moderatorzy pod żadnym postem nie udostępnili mojego pytania, dlatego tworze nowy temat. Chodzi mi o zwiększenie mocy (chip-tuning). Widzę, że parę osób robiło. Chce się zapytać czy relacje cenowe danej firmy przekładały się do jakości wykonanej usługi. No i oczywiście, jakie firmy polecacie.
      Pozdrawiam i z góry dziękuję za każde wpisy. Miłego!
    • Przez elektrycznabajka
      Szukam dokumentacji o nazwie TM3265 pras zwijających John Deere , m. innymi 580.
      Potrzebuję z tamtąd schemat elektryczny prasy.
      Pozdrawiam,Tomasz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v