Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wlasciciele john deerow, ile jest korków spustowych od oleju ze skrzyni? jedni mi pisza ze jeden inni ze 2 lub 3, bardzo bym prosił o opinie i ile litrow wchodzi bo tez jedni pisza ze 40 kilka inni ze 50 kilka i jeszcze jedno gdy bede z tylu spuszczal olej to ten ze zbiornika z przodu oraz pompy przedniej tez zleci tylnim otworem czy trzeba go jakos osobno spuszczac?

Opublikowano

Dzieki za info zapytam jeszcze ponieważ mam problem z przednim napędem załancza się normalnie wszystko jest dobrze ale gdy jest pod dużym obciązeniem np pełna łyżka piasku to wtedy nie ciągnie i czuć drgania

Opublikowano

olej mam nowy to raczej nie to może być że  tarczki się kończą. Zapytam jeszcze o ewentualną wymianę tych tarczek od przedniego napędu;trzeba rozpoławiać ciągnik czy jest dostęp od dołu ciągnika.Może ktoś mi podpowie jeszcze gdzie można podpiąć tura w tym ciągniku, Narazie mam podpięty do wyjść z tyłu ale chciałbym ich uwolnić.

Opublikowano

Witam posiadam john deere 2650 w stanie wizualnym bardzo dobrym ale mam problem z hydrauliką.Na zimnym oleju gdy włącze zająca ginie cała hyrdaulika jak go wyłącze to wszystko wraca,na dużych obrotach np.jazda po szosie czy w polu zając jest włączony i jest ok.Jest jeszcze taki problem że jak olej się rozgrzeje do bardzo wysokiej temp na wolnych obrotach nawet przy włączonym zającu hydraulika zaczyna przerywać; w tym momencie nie ma oleju w zbiorniku nad pompą z przodu.Co może być przyczyną tych objawów pompa zasilająca czy coś innego.Proszę o pomoc w naprawieniu mojego johna :)

Opublikowano

Nie jeszcze nic nie robiłem ale mam zamiar w zimie coś z tym zrobić ale za bardzo nie wiem co to może być.Jedynie co to zmiezyłem ciśnienie  pod pokrywą w kabinie na korkach i wychodzi na to że jest za małe na zimnym oleju jest 7 bar a na rozgrzanym 3,5 bar. Ja podejrzewam że to pompa wewnętrzna ale z tego co przeczytałem  w innych postach powodów może być wiele innych.Jeśli ktoś może podpowiedzieć co to może być będę bardzo wdzięczny :)

Opublikowano

Witam wszystkich, pare dni temu kupiłem John Deera 2650A z '92r. Chciałbym wymienić płyny eksploatacyjne i filtry. Czy byłby ktoś tak pomocny i podał mi jakie plyny, filtry należy wymienić i jakie konkretnie polecacie, oraz gdzie znaduja sie korki spustowe. Jeśli był już taki temat to wybaczcie i podeslijcie link. Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

na youtube mas filmik dotyczacy wymiany oleju i filtrow od hydrauliki, do wymiany jest ich dwa, poszukaj na youtube, jeszcze filtr paliwa, oleju z silnika i powietrza dwa wklady, no i jeszcze plyn hamulcowy w pompce od sprzegła, to jest kabina kwadratowa w twoim johnie? pochwal sie i daj jakies foto :)

Edytowane przez kundys
Opublikowano (edytowane)

Dzieki za informacje. To jest kabina półokrągła SG2. Foto w zalaczeniu.
A mógłbyś mi polecić jakis olej hydrauliczy i silnikowy? Domyslam się że oryginalny byłby najlepszy ale może jakiś zamiennik bylby godny uwagi?
Czy wie ktoś czym różni się model 2650A od wersji 2650? Na tabliczce znamionowej mam wbite 2650A.

post-213185-0-40732600-1488811634_thumb.jpg

Edytowane przez pablozx1
Opublikowano (edytowane)

Ja zalalem Shell spirax, można spokojnie w razie czego mieszać go z oryginałem, ale też taki nie jest bardzo tani, niektórzy leją agrol u jak się nie mylę ale jedno twierdzą że wszystko spoko a inni ze później problemy są z hydraulika, wiec jak uważasz zrobisz. A jeszcze w poprzednim moście i zwolnicach pasuje dać olej ale to już musisz dać specjalny bo tam jest automatyczna blokada mostu, ja osobiście zalalem tam oryginał, wchodzi tam łącznie ok 7 l. Bardzo ładny sprzęt, nagraj kiedyś jak pracuje, a co do oleju do silnika leje turdus ale dlatego ze Malo robię mth wiec nie widzę potrzeby czegoś lepszego lać

Edytowane przez kundys
Opublikowano

Zalej orginalny ,nie jest taki drogi.Mam 2850  będziesz zadowolony.

koszt wszystkich orginalnych  filtrów  [6szt] i olejów jd  do tego modelu to około 2000tys.zł

Opublikowano

Jak załączyć połbiegi w 2650? Czy one załączaja sie w jakis okreslonych warunkach czyt. pod obciążeniem? Dzwignia od polbiegow chodzi u mnie luźno i ciagnik na nią nie reaguje. Proszę o pomoc w tej sprawie.

Opublikowano

półbieg załącza się pod obciążęniem bez sprzęgła,jak nic nie reaguje to zobacz dziwigienkie przy skrzyni biegów ,zdejmij dekiel górny w kabinie i będziesz widział.

 

Opublikowano (edytowane)

Witam ponownie,

Czy mógłby ktoś mi podpowiedzieć co może być przyczyną słabo opadającej przyczepy podczas kiprowania i jak ten problem naprawić? podobny problem mam z opadająca tylną klapą pras. Dodam że wcześniej działało wszystko poprawnie i od jakiegoś czasu jest coraz gorzej a przyczepa już nie chce opadać, coś jakby blokowało powrót oleju do skrzyni. Czy jest jakiś filtr na powrocie? 

Dodam, że po podłączeniu innego ciągnika wszystko jest dobrze więc problem leży po stronie JD.

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam

Edytowane przez pablozx1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz0110
      Witam.mam pytanie aktualnie z tyłu w moim.john Deere 3140 mam założone opony 520/70 r38 a z przodu 16.9 r24 myślałem żeby założyć delikatnie szersze opony z przodu i doradził mi sprzedawca żebym założył 480/70 r28 czy ktoś z wam ma podobne rozwiązanie u siebie . Niestety muszę zmienić felgi bo moje są 12 calowe i nie założone na nie opony 480 bo podobno będzie się felga wcinać i dlatego muszę zmienić też felgi mogą być 14 15 albo 16 cali
    • Przez Mateusz0110
      Witam..ma ktoś opis bezpieczników w John Deere 3140.i drugie pytanie czy miał ktoś z was przypadek żeby w jednym miejscu ta płytka na bezpieczniki mocno się Grzela że widać po niej że jest przegrzana i w tym miejscu kabel co w nią wchodzi też ma kolor przegrzanego .więc coś jest nie tak że tylko w tym jednym miejscu się grzeje i  cały czas pali mi jeden bezpiecznik .
    • Przez rojewskib
      Kupiliśmy JD 2130 i nie działał przy nim przedni napęd (hydrauliczny). Przyczyną były pozrywane kable od elektromagnesu. Są tam dwa kable czarne i jeden brązowy. wszystkie trzy kable reagowały na prąd, bo było słychac otwarcie elektromagnesu. Nie było w ciągniku oryginalnego włącznika więc zamontowałem nowy. Zmostkowałem dwa czarne przewody i podłączyłem i przedni napęd działa. Nie wiem czy jest dobrze bo przedni napęd ciągnie tylko do przodu, gdy mam wyłączony bieg i włącze przedni napęd to koła przednie ciągną ciągnik. Do tyłu nie można jechac bo tylnia oś ciągnie do tyłu a przednia do przodu. Odpiszcie czy w tym modelu przedni napęd jest podłączony pod włącznik czy jakoś inaczej może jeszcze z innym elektromagnesem. Jak by ktoś mógł mi przysłac jakieś zdjęcia jak jest podłączony ten napęd. Z góry dzięki, mój adres rojewskib@poczta.onet.pl
    • Przez pawel2593
      Witam. Nie dawno zakupiłem JD 3130 i od początku pojawiły się problemy ze wspomaganiem i podnośnikiem, zdarzało się że czasami nie działało zarówno wspomaganie i podnośnik, lecz ostatnio jest już gorzej na małych obrotach nie ma szans żeby złapało. Dopiero po chwila jazdy na wyższych obrotach zaczynają działać(podnośnik często szarpie). Nie wiem w czym leży problem, nie znam dokładniej budowy mojej maszyny, ale wydaje mi się że ma za mało oleju, ale dlaczego jak nie działa wpom. to też podno. czyżby olej do tych dwóch urządzeń pochodził z jednego źródła?
    • Przez mucha7
      witam kilka dni temu kupiłem JD 2130 z 1980r. i mam problem z wałkiem bo sie nie wyłancza cały czas sie kręci facet od którego kupiłem ten ciągnik twierdzi ze sie wyłancza tą wajcha po prawej stronie u dołu jak sie siedzi tylko ze ona jest złamana próbowałem tą przy kierownicy to zero reakcji. Proszę o pomoc w tej sprawie moze ktos z was bedzie sie orjętował
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v