Skocz do zawartości

ile wchodzi kg czynnika chlodzącego do jd


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Dla kabiny z numerem seryjnym 0441377 czynnika 2150g oleju 330g z numerem 044136 czynnika 1700g oleju312g                                        ciagnik jd 7600 czynnika 1800g oleju 255g

 

Opublikowano

A nikt jaszcze nie miał problemu z podłączeniem się? bo był u mnie mechanik samochodowy który ma sprzęt do klimy itd ale ma tylko szybkozłącza przy maszynie i kilka redukcji z których zadna nie pasuje i mówi że nie da rady się podłączyć.

Opublikowano

no u mnie już się udało, zaprosiłem innego kolegę mechanika i dopasował mi redukcję z butli w której przywożą mu czynnik, nakręciliśmy ją na tą końcówkę z gwintem która była u mnie i już mam na stałe typowe szybkozłącze. Problem jednak pojawił się na drugi dzień po napełnieniu bo już prawie nie było czynnika-mimo że zaraz przy nabiciu sprawdzaliśmy wszystko lampą UV i tymi specjalnymi okularami, nie było nieszczelności a na drugi dzień się znalazła - koło pasowe sprężarki tam gdzie załącza elektromagnes :( no i czynnik poleciał. teraz będzie trzeba poszukać regeneracji albo używki i jeszcze raz nabić.

Opublikowano

no i nabita od nowa na razie działa bardzo dobrze. Koszt regeneracji sprężarki 150 zł, nabicie od nowa 150zł, 1700g czynnika (choć na serwisie mówili o 1600g) i 50g oleju. Miejmy nadzieję że podziała jak najdłużej.

Opublikowano

Napełniam klimę i np przy 1188 optymalnie jest przy 1350gr. Niskie ciśnienie LP wynosi około 2barów i temp jest najniższa wtedy i sprężarka nie dostaje tak po d*pie. Wg mojego katalogu danych w zależności od modelu od 1350 do 1700g ale któs kto robi klimę powinien widzieć po wskazaniach na manometrach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v