Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie wiem ale jak to działa na tej samej pompie co wspomaganie to może pociąga powietrze albo przy montażu było gdzie za dużo silikonu i poszło gdzie i przytyka,wiem że naciągane .

Opublikowano

sprzęgło  pewnie trzeba odpowietrzyć, a ja zauważyłem że u mnie największą winę za złe działające sprzęgło ma zawór 16 bar, to ten nad silnikiem.

Trzeba go rozkręcić całego i ze środka wyciągnąć zawór i dobrze przeczyścić. U mnie po wyczyszczeniu zadziałało, ale zawór i tak się pieprzy i nie do końca działa dobrze wspomaganie i sprzęgło.

Ja kupiłem używany, ale nie jest na 100 %, ale nowy to koszt samego zaworu ok. 5 tys.

Sprawdź ten zawór to jest bardzo ważna rzecz i nie może szwankować

Pozdrawiam

 


ten zawór steruje sprzęgłem, wspomaganiem, hamulcami i ma przez to wpływ na całą hydraulikę i jak się zatnie, albo popsuje to na pewno nie będzie sprzęgła.

U mnie mechanicy od Korbanka polegli, sam doszedłem do tego że to szwankuje. tylko trzeba zbierać kasę na nowy, bo używany to widzę nie najlepszy pomysł.

Opublikowano

ten zawór redukuje i rozdziela ciśnienie i musi być czysty , a często takie małe otworki wielkości czubka szpilki są pozatykane, co może być przyczyną że na sprzęgło nie idzie olej. U mnie na początku czyszczenie pomagało, ale nadal coś jest nie tak.

Wczoraj znalazłem jeszcze jeden taki zawór-czpień, w tym rozdzielaczu gdzie się odpowietrza sprzęgło. Syfu i brudu co nie miara, więc poczyściłem łącznie z wykręceniem elektrozaworów, trochę pomogło, ale zobaczę jak ruszę do dłuższej pracy.

Na pewno wyjmę cały ten blok rozdzielający ( jest pod kabiną za schodami ) i go jeszcze raz ale już tak dokładnie wyczyszczę .

 

W ten blok pod kabiną można wkręcić manometr, ja nie kupowałem złączki tylko dopasowałem rurkę i wykręcam szybkozłącze i wkręcam manometr. Tam musi być ciśnienie które steruje sprzęgłem, jak ciągnik jest odpalony ok.8-12 atm do 16, a jak wciśniesz sprzęgło to spada do 0 i nie ciągnie . Niby proste, ale gdzie po drodze ginie to zagadka .

 

Pozdrawiam

 

a co do orbitrola to bez problemu pasuje każdy jeden, polski czy ruski, musi mieć tylko odpowiedni przepływ oleju. Ja założyłem jakiś tam może nawet bułgarski, trzeba było tylko ładnie porobić redukcje na normalne gwinty, ale to 30 min pracy kogoś z butlą i szlifierką. Mój był naprawdę wyjechany na max choć ciągnik ma 7200 godz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v