Skocz do zawartości

Polecane posty

Wiadomość z agroFakt.pl

Kristoffer    4

Nie wiem ale jak to działa na tej samej pompie co wspomaganie to może pociąga powietrze albo przy montażu było gdzie za dużo silikonu i poszło gdzie i przytyka,wiem że naciągane .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

A sprzęgło jest już na stycznikach elektrycznych? Czy sterowane linką?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

A było kalibrowane? Bo może być tak że jest źle ustawione i ciągle jest na tzw półsprzęgle i jak ma lekko to pojedzie, ale pod obciążeniem staje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karpik    0

sprzęgło  pewnie trzeba odpowietrzyć, a ja zauważyłem że u mnie największą winę za złe działające sprzęgło ma zawór 16 bar, to ten nad silnikiem.

Trzeba go rozkręcić całego i ze środka wyciągnąć zawór i dobrze przeczyścić. U mnie po wyczyszczeniu zadziałało, ale zawór i tak się pieprzy i nie do końca działa dobrze wspomaganie i sprzęgło.

Ja kupiłem używany, ale nie jest na 100 %, ale nowy to koszt samego zaworu ok. 5 tys.

Sprawdź ten zawór to jest bardzo ważna rzecz i nie może szwankować

Pozdrawiam

 


ten zawór steruje sprzęgłem, wspomaganiem, hamulcami i ma przez to wpływ na całą hydraulikę i jak się zatnie, albo popsuje to na pewno nie będzie sprzęgła.

U mnie mechanicy od Korbanka polegli, sam doszedłem do tego że to szwankuje. tylko trzeba zbierać kasę na nowy, bo używany to widzę nie najlepszy pomysł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

A jak czyściłeś orbitrol to może być nieprawidłowo złożony czy w uregulowany i może są takie objawy że skręcić całkiem w jedną strone .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karpik    0

ten zawór redukuje i rozdziela ciśnienie i musi być czysty , a często takie małe otworki wielkości czubka szpilki są pozatykane, co może być przyczyną że na sprzęgło nie idzie olej. U mnie na początku czyszczenie pomagało, ale nadal coś jest nie tak.

Wczoraj znalazłem jeszcze jeden taki zawór-czpień, w tym rozdzielaczu gdzie się odpowietrza sprzęgło. Syfu i brudu co nie miara, więc poczyściłem łącznie z wykręceniem elektrozaworów, trochę pomogło, ale zobaczę jak ruszę do dłuższej pracy.

Na pewno wyjmę cały ten blok rozdzielający ( jest pod kabiną za schodami ) i go jeszcze raz ale już tak dokładnie wyczyszczę .

 

W ten blok pod kabiną można wkręcić manometr, ja nie kupowałem złączki tylko dopasowałem rurkę i wykręcam szybkozłącze i wkręcam manometr. Tam musi być ciśnienie które steruje sprzęgłem, jak ciągnik jest odpalony ok.8-12 atm do 16, a jak wciśniesz sprzęgło to spada do 0 i nie ciągnie . Niby proste, ale gdzie po drodze ginie to zagadka .

 

Pozdrawiam

 

a co do orbitrola to bez problemu pasuje każdy jeden, polski czy ruski, musi mieć tylko odpowiedni przepływ oleju. Ja założyłem jakiś tam może nawet bułgarski, trzeba było tylko ładnie porobić redukcje na normalne gwinty, ale to 30 min pracy kogoś z butlą i szlifierką. Mój był naprawdę wyjechany na max choć ciągnik ma 7200 godz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×