Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Mam zamontowany taki orbitrol wedlog schematu podanego przez producenta ale nie dziala.Strasznie ciezko sie obraca nie ma takiego wspomagania jak ma byc....ni
e wiem gdzie moze byc problem.Czy zamale jest cisnienie z pompy czy to kwestia regulacji orbitrpla

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarecek92    2

Założyłem kilka wspomagań do ciągników i częste objawy niedopasowania orbitrola do wydajności pompy:

 

 

Za mały orbitrol do dużej pompy = wytworzenie niepotrzebnego nadciśnienia w układzie= gorący układ z olejem, Dużo trzeba nakręcić się kierownicą...

 

Za duży orbitrol do za małej pompy= na jałowym ciężko kręcić kierownicą, Dodając gazu jest troszke lepiej albo poprawnie...

 

Ważne też jest zużycie pompy= słaba wydajnośc= podobnie jak w przypadku dobrania za małej pompy...

Zużycie orbitrola polega na wyczuwalnym luzie kierownicy, brak reakcji na minimalne obroty kierownicą... 

Ważne też jest jeśli się robi wspomaganie od podstaw, to to by przewody były odpowiedniej średnicy... 

 

 

masz orbitrol o pojemności 100, więc dobrze nadaje się do siłowników 50-60mm... Jesli to nowa pompa, lub była sprawna pozostaje sprawdzić wydajnośc pompy, bo zawór przelewowy i nadciśnieniowy żadko się psuje w orbitrolach... 

Edytowano przez jarecek92

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bmash_pl    1

Tutaj pełna zgoda z Przedmówcą i najlepiej byłoby gdyby okazało się,że faktycznie jest to słaba wydajnośc pompy niż jej wada,wtedy koszty są zdecydowanie większe. Jeżeli bedziesz potrzebował fachowej pomocy,również z zakresu części,to chętnie doradzimy,wlaśnie tym zajmujemy sie na co dzień.

Edytowano przez Bmash_pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kondzio342
      Witam. Pilnie potrzebuje korpusu gurnego od podnosnika. Ten w ktorym sa wałki tłoczysko itp. Prosze o pomoc panowie...
    • Przez jarczes
      Witam. Poszukuję części do silnika Perkins v8 540T. Chodzi głównie o układ paliwowy. Może ma ktoś jakąś sprawdzoną firmę z częściami,? 
    • Przez Łukasz221
      Witam. Miałby ktoś może oznaczenia gałki rewersu i biegów od Deutz-Fahr DX 4.30? Chodzi mi o te na samej górze, ponieważ moje sie starły. Mogą być też całe gałki, proszę o link w komentarzu lub wiadomość priv
    • Przez Tomasz354
      Witam, mam poważny problem, podczas orania moim Lamborghini usłyszałem trzask i pług spadł na ziemie, po zdjęciu dekla okazało się,że łapa która jest na wałku ramion pękła na pół, teraz pytanie, gdzie takiego czegoś szukać ? Macie może jakieś pomysły ? jako ,że to Lambo, to pewnie w Same i deutz będzie to samo, chodzi o pozycje 10 z załączonego zdjęcia.
    • Przez Patrykxd
      Witam potrzebuje takie ślizgi bądź odbojniki, które są przykręcone do ramion podnośnika. Działa to na zasadzie łańcuchów bocznych, które odciągają ramiona. Jeśli ktoś miał coś podobnego to proszę o pomoc, ponieważ moje się już wytarły i nw jak je zregenerować.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.