Polecane posty

globusss    1

Witam. Mam problem, ponieważ od pewnego czasu przeciekał mi WOM, cały wałek da się wyjąć bez problemu jednak nie wiem jak wyjąć łożysko z uszczelniaczem (na zdjęciu). Czy trzeba jakoś od środka rozbierać czy da się w inny łatwiejszy sposób? 

post-150572-0-31858200-1426697104_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Ja jak mi się urwał ten wałek to zakładałem z tyłu czyli powinno wszystko wyjsć tylko olej trzeba spuscić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
globusss    1

Ale wymieniając wałek wyjmowałeś łożysko z tym pierścieniem? Wałek wychodzi bez problemu nawet od zewnątrz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

1said1    7

dokładnie odkręcasz ten dekielek wyjmujesz ten pierścień zabezpieczający i cały wałek powinien wyjść. Możesz założyć połówkę wałka  na tę końcówkę żeby mieć łatwiej pociągnąć  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez adasko248
      Witam. Jak w temacie chodzi mi o sposób w jaki moge odblokować ten zawór gdysz nie byl uzywany on od nowosci i w tej chwili nie moge go ruszyć. Probowalem odrdzewiaczy i penetrujacych i nic. Moze macie jakis sposob lub narzedzie do wyciagniecia tego?
      Pozdrawiam.

    • Przez wolfram
      Mam pytanie ile powinno być sprężyn ma być w sprzęgle .Bo ja ma 9 a w katalogu pisze 12.?
       
    • Przez gadget
      Witam
      Zdecydowałem się na założenie nowego tematu bo  problem jest raczej niestandardowy a biorąc pod wzgląd że mamy w Pl sporo ciągników w wersji angielskiej to być może ktoś zetknął się już z tym problemem
      Otóż jest problem ze sprzęgłem w mf 235, jest to wersja angielska.
      Kupiłem nowe tarcze produkcji Ursusa i problem jest taki że po złożeniu i ,,zjechaniu'' silnika nie ma sprzęgła ( dźwignia sprzęgła wpada w podłogę) tak jak by tarcze były za grube?? podczas skręcania obudowy sprzęgła z kołem zamachowym widać jak pieski w pewnym momencie się cofają pod wpływem działającej na nie siły, w przezierniku pod obudową  sprzęgła widać że łożysko oporowe ma sporą drogę do pokonania żeby mieć kontakt z pieskami a prawidłowo odległość powinna być nieznaczna
      Po włożeniu starej tarczy jest nieźle ale nie tak jak trzeba, od kiedy go mam sprzęgło nie było rewelacyjne( jest zdecydowanie cieńsza  czyt. wyeksploatowana). Jest możliwe że tarcze w wersji angielskiej były węższe albo inne było koło zamachowe lub docisk i ktoś wymieniał jeden z powyższych elementów i teraz to się po prostu nie zgrywa?? zupełnie zaskoczyła mnie ta sytuacja i nie wiem co z tym zrobić, dodam tylko że jeśli skręcę  sprzęgło z kołem zamachowym tak że zostaje jakieś 2 mm luzu ( nie skręcam na maxa) to dźwignia sprzęgła jest twarda i wszystko ładnie się wysprzęgla. Wygląda na to że jeśli obie tarcze były by cieńsze lub pomiędzy obudową sprzęgła a kołem zamachowym były by jakieś podkładki ok 2-3 mm to wszystko by hulało tylko że raczej na pewno ich tam nie było
    • Przez KWACOR
      Witam.Szanowni koledzy pośiadający ciągniki Massey ferguson 699 może ktoś mi pomoże.Chciałbym w swoim mf 699 założyć rozrusznik szybkoobrotowy żeby lepiej palił.Dzwoniłem do kilku sklepów rolniczych z częściami do ciągników ale żaden z nich nie może potwierdzić na 100% który będzie pasować,chciałbym rozrusznik  firmy magneton albo jubana.Może ktoś ma taki rozrusznik już  zamontowany i mógłby mi napisać który pasuje .Czekam na informację i z góry dziekuję.
    • Przez ADIOJCIEC
      Witam mam taki problem z ehr w mf374s że nic nie działa ani nie podnosi ani nie opuszcza świeci się tylko cały czas kontrolka czerwona na panelu sterowania przejrzałem instalacje zasilanie jest jakieś pomysły ktoś ma? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.