News
MarcinNejtar

Kredyt studencki na studia podyplomowe

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Cześc. Od dłuższego czasu zastanawiam się, czy to dobry pomysł, aby iść na podyplomowe studia rolnicze. Oczywiście, aby na nie iść, musiałbym wziąć kredyt. I chociaż niezbyt duży, bo około 3 000, to jednak się waham. Chodzi o to, czy takie studia mi się przydadzą, skoro jestem po technikum rolniczym, czyli wykształcenie w tym kierunku jest. Inna sprawa to ten kredyt. Lepiej wziąć normalny czy ten studencki? Przyznam, że niezbyt się w tym orientuję.

rusto    1

Lepiej wziąć normalny czy ten studencki? Przyznam, że niezbyt się w tym orientuję.

Jeżeli łapiesz się na to - to zdecydowanie korzystniejsze warunki znajdziesz w kredycie studenckim. Wystarczy poczytać warunki. Oprocentowanie kredytu studenckiego stanowi połowę stopy redyskontowej NBP. Zauważ, ze stopy procentowe NBP jeszcze nigdy nie były tak niskie. Krótko mówiąc jest to darmowy pieniądź. Więcej o kredytach studenckich piszą na tym forum http://www.forum-kredytowe.pl/f154/

Sprawdź na początku czy spełniach jego kryteria - przede wszystkim wiekowe.

happy

_rafal    5

Kolego, nie wiem skąd jesteś, ale przejdź się do powiatowego urzędu pracy. Jest coś takiego jak bony szkoleniowe, podstawa to jest zdaje sie 1500 w zależności od godzin na szkoleniu, kursie, a można się też ubiegać o stypendium szkoleniowe i w sumie wyjdzie około 3000. Popytaj jak się uda, to tyle będziesz miał lżej. 

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez sabuliga
      Siemka panowie ostatni mój temat został skasowany nie wiem dlaczego. Chciałbym was poinformować że już dwie piątki wpadły mi na konto na studiach
    • Przez dominika_96