Skocz do zawartości

Malowanie Renault :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich :D Zamierzam umalować swój traktor na wiosnę, mianowicie Renault10314 i obecnie jest w oryginalnym żółtym lakierze :D  Mam kilka pomysłów co do koloru ciągnika ;P

Pierwszy to pozostać przy żółtych barwach ( seria ) :)

Drugi pomysł to umalować ja na zielono a felgi na czerwono( tak jak wychodziły te wersje  Renault/Class :)

Trzeci pomysł to umalować ja na czerwono a felgi na srebrno widziałem kiedyś taka na allegro i nawet fajnie to wyglądało :D

Jeżeli ktoś ma jakieś ciekawe pomysły lub zna dokładny lakier jakim warto umalować traktor to będzie to mile widziane :D

Silnik i inne podzespoły zostają w oryginale gdyż fajnie to jeszcze wygląda :D

Za wszystkie odp z góry dziękuje :D Pozdro :D

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Witaj :)

Pomaluj ciągnik na czarno i zrób łatki białe na pewno będzie wyglądał oryginalnie :D

Myślę również iż byś zyskał popularność, lokalna gazeta na pewno by się tym zainteresowała:D

Gość Profil usunięty
Opublikowano

  Kolego daj jakąś swoją propozycje :)

Im wiecej pomysłów tym lepiej :P

Gość Profil usunięty
Opublikowano

No widzę kolego iż pomysł Ci nie przypadł do gustu, no ale nic się nie martw mam kolejny.

Otóż planujesz malować ciągnik wiosną a do tej pory roku najbardziej pasuje kolor zielony na którym namalujesz jeszcze kwiatki poprzez to dasz trochę radości innym ludziom. Jakbyś przejechał przez wieś na twarzy sąsiadów pojawiłby się szeroki uśmiech. :D

 

Gość Profil usunięty
Opublikowano

A tu Cię drogi rolstudencie zaskoczę. W żadnym wypadku bym się nie zgodziła, brutalnie mówiąc nie jestem  blacharą.

U ludzi przede wszystkim liczy się charakter a nie to co oni posiadają.

Opublikowano (edytowane)

Jak zobaczyłbym ciągnik z namalowanymi kwiatkami to bym chyba pierdzielnał ze śmiechu.

Renia umaluj na żółto i nie kombinuj można też lekko skierować się do jasnej pomarańczy ale ja bym nie kombinował z innymi kolorami. (ostatecznie wersja nectra czyli stalowy)

 

Magdelena jak to się mówi: ,, Nie szata zdobi człowieka".

Edytowane przez jonkszi
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Powiem Ci jedno kolego Ty się zastanów czego chcesz :P

 


Kolego jonkisz: Wszystkiego nie bierz na poważnie, przecież czasami warto jest a nawet trzeba pożartować :D

 

 

Gość Profil usunięty
Opublikowano

HeHe nie za bardzo rozumiem :P

A co ja mam do rzeczy ? heeh

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Możesz rozwinąć swoja wypowiedz :P HeHe


Najlepiej to nie maluj tego ciągnika :P

Sprzedaj stary na Białorus,kup nowy i problem rozwiązany :D

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Myśle iż każdy ma swój rozum, ostateczną decyzję Pan Klbul  podejmie samodzielnie :)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

A więc przytocz jakiś przykład heh :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v