elwirka966

Tłoki - Fortschritt ZT 323 A

Polecane posty

elwirka966    0

Mam takie pytanie a mianowicie.. 

 

W jaki sposób włożyć tłoki z pierścieniami do Fortschritta ZT 323 A..

 

Przeważnie chodzi mi o olejowy i czy sprężynka musi być w olejowym ?Co ona ma za działanie?

 

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam  ;)

Edytowano przez elwirka966

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

Robisz opaske np. z puszki metalowej po smarze lub farbie, konce podginasz tak aby scisnac kombinerkami i wbijasz powoli, posmaruj dobrze olejem. Ta sprezynka trzyma olej do smarowania w czasie pracy silnika,ma tam byc.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilo1815    0

Witam po co wam jakieś blachy to nie zdje egzaminu bierzesz opsake zaciskowa czarna i szeroka zaciskasz na pierscien opuszczasz pol blocze przecinasz lub wpuszczasz tlok przesowasz opsake na pol pirescienia i gdy ta druga polowka pierscienia weijdzie w blok przecinasz opaske i gotowe i każdy pirescien tak samo. żadna blaha tego tak dokładnie nie zacisnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tak? A ja mam dorobione opaski z blachy 1mm grubości i ściskam obcęgami tak jak pisze @maniek0277 i tłoki wchodzą bez problemu. Po co na jeden silnik zużywać kilkanaście opasek, po co wkładać każdy pierścień pojedynczo jak można opaskę zacisnąć na wszystkich pierścieniach i wsunąć tłok kilkoma ruchami. Jak nie umiesz robić tą metodą, to znaczy, że masz niewielkie pojęcie o składaniu silników. Tak robił każdy majster jak jeszcze nie było tych przyrządów co teraz. https://www.youtube.com/watch?v=1qQlkVel7BQ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez piotrord
      Witam, kupiłem ifę w50 jest tam silnik od fortschritta , jako że mam pierwszy raz do czynienia z tym silnikiem mam kilka pytań. Czy da się tam wymienić panewki główne bez wyjmowania wału ? Kolejne pytanie to smarowanie sprężarki i pompy wtryskowej, u mnie z tej cienkiej rurki olej tylko kapie i to jak silnik jest rozgrzany i ma wysokie obroty na zimnym nie leci wcale. . Rurka zapchana nie jest bo i z bloku tak powoli leci ten olej , czy to normalne a jeśli nie to jaka może być przyczyna? Ciśnienie oleju na zimnym silniku na wolnych obrotach 3 atm na bardzo gorącym spada do 1.8 atm.  Czyściłem filtr odśrodkowy i zauważyłem że ten bączek w dolnej podstawie ma spory luz . Wkładam go w ten otwór i ma luz na boki. Czy tak ma być? W górnej pokrywie nie ma aż tak dużego luzu.  Zauważyłem że przy napędzie pompy wtryskowej jest taka jakby puszka która obraca się razem z napędem pompy. Czy ta puszka to jest jakieś ustrojstwo które przestawia kąt wyprzedzenia wtrysku ? czy w jakiś sposób się to smaruje czy czyści ? I filtr oleju , czytałem gdzieś że nie każdy filtr się nadaje . Niby Filtron jest tak gęsty że potrafi go zacisnąć i połamać rurkę z plastiku na którą nasadzamy filtr. Prawda to czy mit? Z góry dziekuję za pomoc i wskazówki. 
    • Przez piotrk1113
      Witam. To mój pierwszy temat więc prosił bym o wyrozumiałość. Zamierzam kupić traktor do agregatu uprawowo-siewnego. I zastanawiam się nad fotschrittem 323, chce dowiedzieć się o awaryjności, spalaniu oraz na co zwrócić uwagę przy zakupie tego traktora. Jego wady, zalety oraz komfort pracy interesują mnie wszystkie informacje na temat tej maszyny. Dziękuje oraz czekam na odpowiedzi
    • Przez kellyq
      Noszę się z zamiarem zmiany silnika na inny. Pewniakiem jest 6ct107 turbo 6.5litra z autobusu. Łatwy montaż, dostępne części. Ostatnio coraz częściej rozmyślam o mniejszym leylandzie czyli 4ct107 turbo 4.3l lekko ponad 100koni. Chciałem was zapytać czy ten silnik jest godny polecenia? Wydaje mi się że dużo części do niego będzie pasować z 6ct ale nie jestem do końca pewien. Zaletą tego silnika jest fajnie wyprofilowana miska olejowa dzięki czemu można by było pokusić się o skrócenie forsza. Cofnięcie przodka to tylko przykręcenie go w innym miejscu ramy, skrócenie wału napędowego i przedłużki siłownika skrętu także luz. Zyskujemy trochę słabszy ciągnik ale za to zwrotniejszy i krótszy. Hektarów nie mam jakoś za specjalnie dużo, forsz by pracował z 3 obrotową, teraz lata z 4. Do tego agregat uprawowy 3.2m oraz talerzówka 3.15 starego typu. Tyle z ciężkich prac, także chyba ten silnik dał by sobie radę ? Najbardziej w tym wszystkim intryguje mnie właśnie skrócenie forsza, oś by się przesuneła o ok 40cm. Jak wiadomo traktor ten nie grzeszy zdolnościami manewrowymi takie usprawnienie by mu bardzo pomogło. Proszę nie piszcie tylko żebym sprzedał tego trupa bo potrafi on zawstydzić nie jednego młodzieniaszka. 
    • Przez rabit500
      Witam forumowiczów
       Mam problem z komputerem pokładowym w e524 a więc dzisiaj w trakcie koszenia Zgasły mi wszystkie Dolne kontrolki, to jest ustawienia hedera kombajnu kontrolki pokazujące zapchanie wytrząsaczy i tak dalej I teraz mam do was pytanie gdzie można szukać przyczyny tego że wszystko nagle umarło Dodam jeszcze że Po ponownym odpaleniu kombajnu wyświetlacze zaczely pokazywać losowe numery i litery na dwóch wyświetlaczach jak na załączonych zdjęciach,i do tego cały czas piszczy alarm i świeci się czerwony trójkąt do czasu gdy podciągnę ręczny na pierwszy ząbek oprócz tego ustawienia zmiany obrotów wentylatora młockarni działają prawidłowo. Dodam że kilka dni temu wymieniłem linkę od gazu. na 2 zdj sytuacja zaraz po odpaleniu a 1 gdy trzymam przycisk
      Ktos ma jakis pomysł. Jak z tego   wybrnąć
      pozdrawim jarek
       


    • Przez drewcio
      Witam. Slyszal kto co o takim modelu forsza?
      Wyprodukowano ich ponoc okolo 1000 szt. 
      Ile takie cudo moze byc warte na polskim rynku? 
       
      *zdjecie zapozyczone z internetow
       


×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj