Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, tak jak w temacie chciałbym wykonać taki wilgotnościomierz do mojego BIN'a, właściwie mam dwa takie, ale chcę wykonać jeden i  sprawdzić czy zda egzamin.
Od razu mówię że nie znam się na elektronice, znaczy kombinowałem z CB radiami do ciągników itp ;) ale ogólnie to nie mam wiedzy. 
Proszę Was koledzy o podpowiedzi i niezbędne rady ;) bo bez Was mi się nie uda ;)

Opublikowano

Gdzies było tu pisane ale nie wiem w jakim dziale ktoś robił z własnej roboty wilgotnomierz do bina i to na 4 piętra na każdej wysokości sprawdzal jaka wilgotność i temperatura musisz gdzieś tu poszukać

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

• Przez t25a1
      Kupie 2 zbiorniki mauzer 1000l uszkodzone(pęknięte, dziurawe). Najlepiej woj podkarpackie.
    • Przez elpolacco
      Sprzedam silos na zboże.Pojemność ok. 10T. Wymiary widoczne na zdjęciach.
      Średnica zbiornika: 2.4m
      Wykonane z blach o grubości: 3mm.
      Zbiorniki czyste, magazynowane były w nim tylko pasze. 

Miejscowość: Wolbrom (małopolskie)
      Możliwość transportu w dowolne miejsce w okazyjnej cenie.
      Cena: 3000zł.

Zdjęcia w ogłoszeniu:
      https://allegro.pl/silos-paszowy-zbiornik-na-zboze-10t-i7453786433.html

Więcej informacji udzielę telefonicznie
      Tel. 5O2 O21 846

• Przez stasiu3512