Skocz do zawartości
agrofan98

Wilgotnościomierz do BIN 200

Polecane posty

agrofan98    3

Witam, tak jak w temacie chciałbym wykonać taki wilgotnościomierz do mojego BIN'a, właściwie mam dwa takie, ale chcę wykonać jeden i  sprawdzić czy zda egzamin.
Od razu mówię że nie znam się na elektronice, znaczy kombinowałem z CB radiami do ciągników itp ;) ale ogólnie to nie mam wiedzy. 
Proszę Was koledzy o podpowiedzi i niezbędne rady ;) bo bez Was mi się nie uda ;)

macko25    5

Gdzies było tu pisane ale nie wiem w jakim dziale ktoś robił z własnej roboty wilgotnomierz do bina i to na 4 piętra na każdej wysokości sprawdzal jaka wilgotność i temperatura musisz gdzieś tu poszukać

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez Mati2812820
      Wie ktoś może, jaka jest pojemność zbiornika na ziarno w litrach w kombajnie Fortschritt E-514?
    • Przez krzysiekszablowski
      Sprzedam zbiornik do mleka Alima Bis 530L. Cena do negocjacji. Województwo Podlaskie. Więcej informacji pod nr. 725039507 

• Przez Rowan
      Witam:)
      Chciałbym zapytać, czy wie ktoś może jak podłączyć i w którym miejscu do pompy UDOR 140 węże od zbiornika czołowego, aby przepompowała mi ona wodę do opryskiwacza? Wykonałem sobie już zbiornik i teraz będe się brał za połączenie tego wszystkiego, może ktoś będzie mi w stanie pomóc, tak abym nie kombinował bardzo z tym?
      Z góry dziękuje za pomoc
    • Przez szympek96
      Sprzedam Schładzalnik do mleka 400l
      http://olx.pl/oferta/schladzalnik-zbiornik-na-mleko-400l-CID757-ID9RWBr.html
    • Przez Nathir
      Witam

Mam opryskiwacz 2500 l z komputerem.
      Jak zmierzyć ilość wody wlanej do niego?
      Podwórko mam nierówne, skali nie ufam.