Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Miałem zetora i jest do dobry ciągnik ale polecam ci bardziej markę Case dobry ciągnik pełen komfort podczas pracy sam chce mojego NH TD95D z turem zamienić na Case Farmall 95 lub 105.Pozdrawiam

Edytowane przez PatrykAndrzejewski
Opublikowano

W tym przypadku wybrałbym Zetora, głównie dlatego że jest dużo cięższy i masywniejszy od Casea.

Opublikowano (edytowane)

Zetor na pewno więcej pociągnie od tego case komfort też dobry tylko ta fortera to pewnie ma licznik cofnięta na moje oko. Case jedynie lepszy do tura jak do ciężkiej roboty to nie ma się co pchać.

 

Przeniósł bym to do kat. jaki ciągnik wybrać.

Edytowane przez mister
Opublikowano

Co do zetora,kupowałem cały rok podobnego ale 11441 z 2009 roku ale mniejsza  z  tym.I po roku trochę ich widziałem, i na moje oko ma więcej mtg. wymienione siedzenie ,(tamto już zapewne  wytarli) ,co do przednich opon, mój ma 2400 mtg pracował z turem od nowości i mają o wiele lepszy bieżnik (opony orginalne ) .Ale też cena okazyjna ;)

 

Pozdrawiam :)

Opublikowano

Witam . Ja posiadam Zetorra Forterre 125  i Case Jx 90 i powiem tak, Co do takiej Dynamiki i sprytu pracy to case 2x obskoczy Zetora, 
Zetora mam do Orki i do Agregatu Unia KOS 3m . A Case do Tura i lżejsze prace.
Obydwa sprawują sie bardzo dobrze , spalanie też maja bardzo dobre obydwa :)
W sumie można polecać obydwa te Ciagniki wybor głównie zależy od Ciebie , 
 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v