Skocz do zawartości
woj0ciech

massey ferguson 8160 brakujący element

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ferguson
woj0ciech    0

mf 8160.bmpWitam ostatni robiąc coś przy fergusonie zauważyłem ze od dołu brakuje śruby albo jakiegoś bolca, sprawdziłem w katalogu ze jest powinna być śruba M20 i w elemencie oznaczonym na rysunku nr 26 znajduje sie taki gwint/ otwór jednak w moście jest fi 30. czy tam nie powinno być jeszcze jakieś tulejki ? która niweluje róznice miedzy śrubą a otworem w moście? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szopen158    10

Dodałeś to zdjęcie które chciałeś ? bo z rysunku wynika wg mnie że z drugiej strony w tym samym miejscu przychodzi śruba M18x55 jeżeli dobrze odczytałem z rysunku 

A przypis do oznaczenia 26 jaki jest bo na tym zdjęciu go nie ma 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
woj0ciech    0

Chodziło mi o otwór gdzie wchodzi od dołu śruba o nr 23 a ty odczytałeś chyba tą co wchodzi z boku o nr 14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

szopen158    10

źle zinterpretowałem tak przyznaje ale też nie miałem pełnego opisu każdego numeru części i inaczej to do mnie dotarło, a co do problemu moim zdań patrząc na rysunek jest to element 3 punktowego mocowania do którego mocowane są cięgna od podnoszenia i wstawił bym tulejkę dla pełnego utwierdzenia elementu aby zmniejszyć możliwość jakiego kolwiek ruchu 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
woj0ciech    0

 masz rację jest to element 3-punktowego zawieszenia . też tak myślałem  zrobić jakąś tulejkę na sztywno , tylko interesowało mnie jak powinno to być w oryginale i czy czasem jakiegoś gumowego amortyzatora czy coś w tym stylu nie powinno być aby tłumił ewentualne szarpnięcia itp .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szopen158    10

wiesz na pewno by to było najlepsze rozwiązanie bo jednak jest ta amortyzacja albo jakieś tworzywo sztuczne tylko że na rysunku nic nie ma wiec teoretycznie jest sama śruba ja osobiście nie mam takiego ciągnika ale moim zdanie powinno coś byś albo Twoim sposobem dla amortyzacji albo na sztywno tulejka bo tak luźno jak by dostało wieksze naprężenie to śruba bardzo łatwo będzie mogła się ściąć 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Masterek24
      Witam
      Dzisiaj umyłem przed zimą ciągnik. Po myciu odpaliłem i podczas jazdy nie działa żaden półbieg. Jak zatrzymam ciągnik to każdy półbieg wchodzi i jaki sobie wbije i ruszę to na takim jadę tylko problem że podczas jazdy już zmienić nie mogę nie działają o co chodzi ??
    • Przez dawid1983
      WITAM MAM PYTANIE CZY DO MF 3070  PRZED POMKA PALIWA MOGE ZAMONTOWAC JAKIS DODATKOWY FILTERK  ZEBU ZBIRAL TEN CALY SYF ZE ZBIORNIKA A NIE POMPKA PALIWA  JAKI TEN FILTERK ZAMONTOWAC PROSZE O PODPOWIEDZ MOZE KTOS MA COS TAKIEGO ZROBIONE JAKIES ZDJECIA
    • Przez mfmf
      mam problem z kontrolka zapchanego filtra oleju, zapala sie po jakiejs godz pracy w polu, gdy go zgasze odstoji 5-10 minut gasnie ale po chwili znowu sie zapala. Ciagnik po zapaleniu kontrolki nadal jest sprawny i wszystko dziala wporzadku?
       
      olej i filtry sa nowe, olej to fuchs hydramot 10w40
       
       
      co to moze byc? czujnik cos nie bangla?
    • Przez dawid199303
      Witam, nie mam lewego kierunkowskazu, najpierw zaczął szybko mrugać to myślałem że któraś żarówka poszła ale po chwili kontrolka od lewego jak go włączyłem zaczęła świecić ciągle i coś wyje, jak wyłączę to przestaje, na awaryjnych mrugają tylko prawe lewych brak ale kontrolki dwie mrugają. żarówki całe bezpieczniki też 
    • Przez Nacki10
      Witam 
       Kilka dni temu zawiesiły mi się szczotki w Alternatorze. Więc kupiłem cały regulator ze szczotkami nowy. Po zamontowaniu niby ładuje ale występują inne problemy. Jeżeli silnik pracuje na obrotach około 800-1000  świeci kontrolka od ładowania, jeżeli dołoże do 1400 kontrolka zgaśnie i jest ok. ale jak przekrocze 1400 obrotów zaczyna migać półbiegi skrzyni AB i CD na przemian. Zaznaczam Ciągnik był myty miesiąc temu i byłem dwa razy używany i było wszystko dobrze a od wtorku jak chciałem przeprowadzić to się wszystko zaczeło 
       
      Z góry Dziękuje 
×