Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

witam na jakiej zasadzie dziala elektrozawor? u mnie przy wylaczonym przełączniku przedniego napędu na kostce od elektrozaworów mam napięcie i mase, a jezeli włącze przedni naped na tej samej kostce ginie masa. Tak ma byc?? Bo zauwazyłem ze nie rozłancza przedniego napędu.prosze o pomoc.

Opublikowano

Standardowo sterowanie odbywa się za pomocą cewki elektromagnetycznej, która pod wpływem napięcia przesuwa rdzeń elektromagnesu, a ten z kolei element wykonawczy w zaworze hydraulicznym. Jak wygooglujesz znajdziesz trochę schematów.

 

Trochę dziwnie to rozwiązali jeśli jest tak jak to opisałeś bo w razie uszkodzenia cewki lub zaniku napięcie napęd zostanie załączony. Rozumiem, że nie ma różnicy czy przełącznik włączony czy wyłączony napęd jest cały czas załączony? Cewkę można sprawdzić miernikiem lub po prostu podając na odpowiednie styki masę i plus przy czym przy stykaniu plusa jeśli iskrzy znaczy że cewka sprawna jeśli nie to raczej do wymiany.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

To, że iskrzy przy podłączaniu wcale nie oznacza, że cewka jest sprawna. Nie ucz skoro sam nie wiesz.

 

witam na jakiej zasadzie dziala elektrozawor? u mnie przy wylaczonym przełączniku przedniego napędu na kostce od elektrozaworów mam napięcie i mase, a jezeli włącze przedni naped na tej samej kostce ginie masa. Tak ma byc?? Bo zauwazyłem ze nie rozłancza przedniego napędu.prosze o pomoc.

Najpierw napisz jak to mierzysz, a najlepiej narysuj schemat, bo nie ma czegoś takiego, że jest masa albo ginie. Napięcie należy mierzyć względem masy ciągnika, a Ty prawdopodobnie sam nie wiesz co i jak mierzyć.

Opublikowano

tak masa ginie bo elektozawor jest sterowany masa.Dzisiaj sprawdzilem okazalo sie brak cisnienia pompy hydrallicznej na filtrach opilki brazowe i w tylnej skrzyni pod filtrem ssacym czesci jakiegos bolca brazowego.Wie ktos jakie sa tam czesci z brazu.I jak sie zabrac za rozbiurke tej skrzyni??????

 

Opublikowano

Standardowo sterowanie odbywa się za pomocą cewki elektromagnetycznej, która pod wpływem napięcia przesuwa rdzeń elektromagnesu, a ten z kolei element wykonawczy w zaworze hydraulicznym. Jak wygooglujesz znajdziesz trochę schematów.

 

Trochę dziwnie to rozwiązali jeśli jest tak jak to opisałeś bo w razie uszkodzenia cewki lub zaniku napięcie napęd zostanie załączony. Rozumiem, że nie ma różnicy czy przełącznik włączony czy wyłączony napęd jest cały czas załączony? Cewkę można sprawdzić miernikiem lub po prostu podając na odpowiednie styki masę i plus przy czym przy stykaniu plusa jeśli iskrzy znaczy że cewka sprawna jeśli nie to raczej do wymiany.

Przy zjeździe z góry lepiej żeby napęd był włączony niż żeby się wyłączył gdy kabel się np przetrze.

Opublikowano

Masz problem z ciśnieniem a nie z elektryko-elektorniką. Napęd rozłączany jest ciśnieniem czyli napięcie musi być na cewce żeby napęd sie rozłączył a jeżeli napęd włączysz wtedy napięcie ma zaniknąć. Zresztą już sam odkryłeś ze masz coś w filtrach wiec jest problem. Napisz jaki to model bo wyjecie skrzyni z fastracka jest bardzo nietypowe i trudne

Opublikowano

Temat wywalania skrzyni i problemu z ciągle włączonym przednim napędem przerabiałem, jeśli nie jest temat przedawniony mogę podpowiedzieć co i jak.

Opublikowano

Witam,

Też własnie przerabiam temat z ciągle właczonym napędem... też znalazłem w skrzyni brozowe opiłki, jest to synchronizator w reduktorze którego nie można nawet już nigdzie kupić. Jedynie jedna firma zajmująca sie fastracami miala dwa takie synchronizatory używane ale ich stan był tak tragiczny że odesłałem je bardzo szybko żeby znów nie wyciągać ich w postaci opiłków.... Może moje informacje komuś sie przydadza.

Czy ktoś wie jakie powinno być ciśnienie oleju na rozłaczaniu napędu oraz właczaniu blokady w Fastracu ? 


Z góry dziekuje za odpowiedz 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez daniel224
      witam ciągnik landini 160 legend nie odpala reaguje na kluczyk świecą się kontrolki i lampka od pół biegów mruga wyświetla się błąd AL 071 proszę o pomoc
    • Przez mateusz89aaaa
      witam pacjent to mf 5435 nie działa ehr i przyciski na błotnikach,nic nie świeci. Dodam że w tym samym czasie obrotomierz przestał działać, być może jest jakaś korelacja. co by to mogło być?
    • Przez pawelmlt
      Witam szukam posiadacza ładowarki Manitou 737 lub pochodnych wyposażonej w dodatkowe oświetlenie robocze. Ładowarka ma bezpiecznik i wolne miejsce w panelu przycisków oświetlenia dołożyłem orginalny włącznik prąd przychodzi i odchodzi we wiązkę lecz nie mogę znaleźć kostki która za to odpowiada w instalacji ładowarki na zewnątrz. Jest ktoś w stanie podpatrzeć to u siebie ?

    • Przez MarianSR
      Dzień dobry wszystkim.
      Jestem nowym użytkownikiem, bo szukam odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie. Niestety moderatorzy pod żadnym postem nie udostępnili mojego pytania, dlatego tworze nowy temat. Chodzi mi o zwiększenie mocy (chip-tuning). Widzę, że parę osób robiło. Chce się zapytać czy relacje cenowe danej firmy przekładały się do jakości wykonanej usługi. No i oczywiście, jakie firmy polecacie.
      Pozdrawiam i z góry dziękuję za każde wpisy. Miłego!
    • Przez elektrycznabajka
      Szukam dokumentacji o nazwie TM3265 pras zwijających John Deere , m. innymi 580.
      Potrzebuję z tamtąd schemat elektryczny prasy.
      Pozdrawiam,Tomasz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v