Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

czesc

zanim ktoś napisze "po jaka cholerę zakładasz nowy temat skoro możesz zapytać sie w podobnym juz istniejącym temacie" z góry odpowiem odgrzałem kotleta w słusznym temacie na forum ale nie było chętnych do rozmowy

 

meritum

 

po naciśnięciu  złączonego pedału hamulca działa tylko 1 koło  natomiast po "rozłaczeniu pedałów"-(to mi sie udało :P hehe) koła hamują prawidłowo raz jedno raz drugie

 

czy w proximie jest cos takiego jak  zawór sterujący który rozdziele siłe hamowania na lewe i prawe koło

 

jakiś schemat ?

Opublikowano

W polu pracuje :P

To przez rok nic tematu nie ruszyłeś?

Z tego co widzę powinieneś mieć takie pompki hamulcowe:

http://hurtownia2.agrorami.pl/img/472352.jpg

Jeżeli tak to zdaje si, że one są zespolone z wyrównywaczem i czy się da naprawić to nie wiem. Całość kosztuje sporo.

Ale możesz zobaczyć czy nie masz takich:

http://www.czesci.v10.pl/img/zdjecia/p--5c--88--5c887dd306853fa9902f53480fb439a8500x500.jpg

Wtedy masz oddzielny wyrównywacz i koszt całego ok+/-50 zł:

http://images.okazje.info.pl/p/biuro-i-firma/1750/wyrownywacz-cisnienia-hamulcow-zetor-70116830.jpg

Opublikowano

Mam taki problem w proximie , że hamuje tylko na jedno koło. Jak rozepne pedały to jeden jest twardy a drugi wpada. Jak odkręcam odpowietrznik to płyn nie leci Ktoś ma pomysł jaka może być przyczyna? uszkodzona pompka czy coś innego?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v