Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Deutz
Marecki2922    78

Witam

Mam problem z hydrauliką (chyba) otóż olej z silnika przedostaje się do hydrauliki a z hydrauliki do skrzyni biegów , taki jest mój tok myślenia bo ubywa w silniku i przybywa w skrzyni tylko jak się upewnić czy mam rację i jakie części wymienić

Dodam że hydraulika działa poprawnie

Będę wdzięczny za podpowiedź


Sprzedam siewnik do kukurydzy kuhn maxima 4 , zasiał około 500 ha stan idealny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    11

Bez urazy, ale ..

 

"Mam problem z hydrauliką..."

 

"Dodam że hydraulika działa poprawnie"

 

Problem z ...

ubywa tyle samo co przybywa w innym miejscu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marecki2922    78

Faktycznie nie najlepiej to zabrzmiało 

ale podnośnik działa dobrze , kiper też , tylko oleju przybywa w skrzyni a ubywa w silniku  :wacko: 

i olej w skrzyni jest czarny

Edytowano przez Marecki2922

Sprzedam siewnik do kukurydzy kuhn maxima 4 , zasiał około 500 ha stan idealny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

waldac    11

Faktycznie nie najlepiej to zabrzmiało 

ale podnośnik działa dobrze , kiper też , tylko oleju przybywa w skrzyni a ubywa w silniku  :wacko: 

i olej w skrzyni jest czarny

Trudno tu cos ocenić na odległośc,

Bez rozebrania i sprawdzenia uszczelek i simergingów pewnie sie  nie obejdzie, rozumiem że zewnetrznych wycieków nie ma?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yudin    7

jak w tym modelu zamontowana jest spręzarka powietrza i wszystkie pompy hydrauliki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kojak    0

Sprężarka jest zamontowana przed silnikiem z przodu tej przegrody, ale dokładnie nie opiszę, bo nie posiadam w swoim tego cuda. Pompy hydrauliczne masz dwie z lewej strony bloku silnika przed rozrusznikiem. Ta większa odpowiada za podnośnik, a ta mniejsza ciut za układ kierowniczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez szymczak
      Witam.
      Proszę o pomoc w następującej sprawie. Mam problem z przednim napędem przy ciągniku SAME SILVER 110 2006r. Nie mogę wyłączyć przedniego napędu. Podobne tematy były już zakładane o Deutzach, ale nie mam pewności, że działanie układu jest takie samo. Opiszę po kolei "historię" awarii. Podczas jazdy bez przedniego napędu zaczęła mrugać kontrolka na włączniku (który nie był wciśnięty). Do tego co chwilę było słychać charakterystyczny dźwięk rozłączania przedniego napędu (takie trzaśnięcie). Po powrocie do domu kontrolka świeciła już światłem ciągłym, a przedni napęd od tego czasu jest już ciągle uruchomiony. Sam włącznik sprawdziłem przy pomocy probówki i prostownika i moim zdaniem działa prawidłowo. Podejrzane jest tylko napięcie na pinach dochodzących do włącznika (1 pin ma około 12V a pozostałe 0,5-1,5V). Według mojej wiedzy cewka/elektrozawór odpowiedzialny za rozłączanie przedniego napędu jest z lewej strony ciągnika koło filtrów hydraulicznych. Ten układ działa w tej chwili w sposób następujący:
      1. przy odpalonym ciągniku tłoczek jest schowany
      2. podczas gaszenia ciągnika tłoczek wychodzi z cylindra
      3. przy ponownym uruchomieniu samego zapłonu (przekręceniu kluczyka) tłoczek znowu się chowa
      4. odpalenie ciągnika nie powoduje żadnej reakcji dopiero ponowne jego zgaszenie powoduje ruch tłoczka
      Zachowanie tej cewki/elektrozaworu jest takie samo bez znaczenia czy włącznik jest wciśnięty czy też nie. Domyślam się, że żeby przedni napęd został rozłączony tłoczek musi wyjść z cylindra. A skoro u mnie przy odpalonym ciągniku tak nie jest, jest to pewnie przyczyna nieprawidłowości w działaniu. Nie wiem oczywiście czy dobrze myślę, jeśli jestem w błędzie proszę o podpowiedź. Jakie są przyczyny takiej usterki? Czy ktoś miał coś podobnego?  Z góry dziękuję za odpowiedź:)
    • Przez NABUCH
      Witajcie od jakiegoś czasu przymierzam się do kupna używanego ciągnika. Waham  się pomiędzy kilkoma modelami. Zauważyłem że dosyć sporo trafia się 2-5 letnich Df 310 /410. Na agrofoto brak jakichs większych opini o tym sprzęcie. Ktos moze cos podpowiedzieć? Interesuje mnie także niezawodność i ceny części w stosunku do starszych modeli do których części były jednymi z droższych na rynku. Pozdrawiam W. 
    • Przez AGEPOWER
      Witam,
      jestem nowy na forum. Zajmuję się od 11 lat silnikami DEUTZ. Chętnie pomogę wszystkim użytkownkom:-) Odpowiem na każde pytanie, doradzę, zdiagnozuję, naprawię.
      Zapraszam do zadawania pytań.

       
    • Przez DeutzFahrAgroplus85
      Pomocy.
       
      Posiadam od niedawna ciągnik Deutz Fahr Agroplus85 z rocznika 2000 typ D11S. 
      Problem polega na tym, że nie ma mocy i kopci na czarno. 
      Zrobione zostały wtryski, uszczelniony kolektor dolotowy i intercooler, a problem nie zniknął. Turbo Ok. 
      Spotkał się ktoś z was z takim problemem? Bądź ma jakiś pomysł? 
    • Przez mateusz7745
      witam mam problem z deutz fahrem agrotronem 4.95 . Ciągnik postoi kilka godzin i paliwo całkowicie cofa się do zbiornika. sprawdziłem przewody wszystkie są szczelne założyłem przy zbiorniku zawór zwrotny po założeniu odpala dobrze ale po kilku dniach zawór zwrotny ulega uszkodzeniu i w czasie jazdy potrafi zawiesić się. Co może być przyczyną cofania się paliwa 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.