Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Serwis proponował modyfikację na jeden czujnik z dodatkową centralką w granicach 2300 zł. Czy póżniej dałoby się wyeliminowac ten błąd raz na zawsze?

 

Czy jest możliwość zdobycia programu komputerowego do diagnozy błędów?

Edytowane przez agroplus
Opublikowano

brutto czy netto?

myśle że poszłoby to zrobić w tym przypadku taniej - bo masz już w ciągniku jeden z czujników "nie psujących się"

do diagnozy musisz mieć tester (analyzer)

Opublikowano

Też mam problem z M10 w Same Dorado. Ile kosztuje taki czujnik? Czy to ma coś wspólnego z zimnem? bo u mnie praktycznie tylko w zimie jest ten problem.

Opublikowano

zimno jakis wpływ na elektryka ma ale czy az taki to nie wiem.

lepiej załozyc czujnik + centralka to koszt około 1800 netto - ale nie do kazdego pasuje - musza byc dwa takie same czujniki z wtyczkami na 3 piny

Opublikowano

Czy komuś udało się pozbyć błędu M10 lub M06? 

W  DF Agroplus 75 z dwoma różnymi czujnikami prędkości podmieniłem czujnik 3 pinowy na czujnik z trzema pinami i interfacem wpiętym pomiędzy czujnik i wiązkę do ECU.

Tak zaleca DF ale po przekroczeniu prędkości 15kmh błąd powraca raz jest M10 a raz M06. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jakn
      Jaki ciągnik  wybrać john deere 6610 czy deutz fahr agrotron 120 chce wiedzieć jak jest z elektroniką czy drogie część  jak jest z skrzynią biegów ,  czy spalanie 
    • Przez Kacpeer123
      Witam. Od pewnego czasu zastanawiam się nad kupnem ciągnika deutz fahr agrotron 6.05 i chciałbym wiedzieć jakie są opinie na jego temat,  co psuje się najczęściej i jak jest z częściami. Z góry dziękuję za odpowiedź. 
       
    • Przez Michał6180
      Witam zastawiam się na zakupem kosiarki dyskowej deutz fahr na centralnym zawieszeniu powyżej 2010 roku mam już jedną na oku i chciałbym się zapytać czym się różnią dyski tnące na 3 nozyki od tych na 2 wady i zalety za wszelkie odp bardzo szokuje 
    • Przez DamianDF
      Witam. Może ktoś spotkał się z podobno sytuacja i jest w stanie coś podpowiedzieć.
      Mianowicie, posiadam deutza fahra 5110G z adblue, którego zabrakło kilometr od domu. Po uzupełnieniu adblue w domu cały czas świeci się trójkąt (żółte ostrzeżenie z wykrzyknikiem) i dioda od adblue, w żaden sposób nie mogę tego wyłączyć, nie kasuje się to też kiedy odlacze prąd. Ktoś coś jest w stanie podpowiedzieć? Czy wgl można z tym jeździć, czy można jeździć bez adblue. Pozdrawiam 
    • Przez sebo92
      Witam. Chciałem się dowiedzieć opinii użytkowników na temat tego ciągnika. Konkretnie interesuje mnie roczniki 1990-1993 ze skrzynią 18x6 z jednym polbiegiem. O silniku wiem, najbardziej interesuje mnie skrzynia i hydraulika. Naprawiał ktoś taką skrzynie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v