Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam nabyłem 1201 z silnikiem turbo nie był używany od 3 może 4 lat, z tego co wiem silnik pracował do końca. Mój problem polega na tym że był on bez pompy wtryskowej, więc założyłem mu pompę do turbo ze sprzęgiełkiem do turbo czyli wpust między 7 a 8 ząbkiem. Ciągnik pali ale trzeba go bardzo długo kręcić, gdy już silnik robi się cieplejszy łapie coraz szybciej. Ciśnienie oleju na zimnym to 3,5 a na gorącym nie wiem bo jeszcze nie miałem go tak długo na chodzie bo nie mam chłodnicy. Wydaje mi się że to mogą być tłoki i tuleje wytrzaskane i nie ma kompresji na zimnym dopiero jak tłok spuchnie to lepiej spręża. A jakie są wasze opinie? dodam że przyspieszanie i opóźnianie zapłonu przekręcając pompą nie dają efektu. Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuje :)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

dobrze mówi sprawdź pompę.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

a filtry paliwowe i filtr powietrzny sprawdziłeś ??

 

i mam jeszcze pytanko ile za niego zapłaciłeś ?? bo cena też może wiele mówić o stanie technicznym ciągnika ale nie zawsze

Opublikowano (edytowane)

Trochę nie bardzo jest z tymi regeneracjami.Ja dałem pompę od 360 na wymianę za 300zł i muszę samostart psikać bo będę kręcił pół godziny.A wtryskiwacze sprawdzałeś?

Edytowane przez locke
Gość Profil usunięty
Opublikowano

o o właśnie wtryskiwacze, nie to że leją ale mogą się zawieszać miałem tak kiedyś i jak zapali to jaki jest kolor dymu ??

Opublikowano

Wtryskiwaczy nie sprawdzałem podejrzewam że leją ale powinien wtedy cały czas tak słabo odpalać a nie że jest lepiej jak się robi ciepły no i przy kręceniu słychać przy 6 cylindrze psikanie nie wiem czy uszczelką ma przedmuch.Kolor dymu po odpaleniu czarnawy. A jego stan techniczny był opłakany. Podejrzewam że nie ma co się spodziewać cudów. Sprawdzę wtryskiwacze.

Opublikowano

Sprawdź wtryskiwacze i zobaczysz czy się poprawi.Co do tego psikania to nie masz się czym przejmować.Odpalisz-będziesz wiedział czy masz wydmuchaną uszczelkę.

Opublikowano

No jutro sprawdze w pracy kondycje rozpylaczy we wtryskiwaczach, no jak będzie słaba to będzie trzeba zainwestować w wuzetem bo chinoli to szkoda roboty. To sapanie w rogu głowicy podejrzewam że będzie uszczelka zwłaszcza że w tym rogu jest szpilka urwana. Udało mi się go okazyjnie kupić, ale widzę że czeka mnie jeszcze trochę roboty, a tu czas nagli bo mój 355 czeka na remont skrzyni :( a tu kasa kasa i kasa

Opublikowano

Urwana szpilka...No to konieczna naprawa.Kto to ten ciągnik miał?Głowica to nie jakiś dekiel który można przykręcić bez jednej szpilki.

Ile u ciebie kosztują rozpylacze wuzetem?A ile import?Słyszałem że regenerowane kosztują 20zł sztuka....

Opublikowano (edytowane)

Regeneracja końcówki to żart jakiś tak samo jak regenerowana pompa i orbitrol. Zabieg dla bogatych bo potem i tak trzeba kupić nowe.

Edytowane przez leszekd
Opublikowano

Sprawdziłem wtryskiwacze i wszystkie końcówki były do niczego nie dość że były założone rozpylacze 4 otworowe z symbolem 1441 i 1436 a powinny być 1417, czyli 5 otworowe to każdy rozpylał aby aby z dwóch otworków, także nic dziwnego że miał problem z odpaleniem. Jutro jak zdąże to założe wtryski i zobacze czy jest poprawa.

Opublikowano (edytowane)

No a jak ściągnę głowicę przy szóstce to będę musiał ją planować? .Wydaje mi się że nie, ale chciałbym zobaczyć wasze zdania.

Edytowane przez ursus55
Opublikowano

Dzisiaj zdjąłem głowice i okazało się że na 3tłoku nie było drążka popychacza na ssącym zaworze i w ogóle źle ustawione zawory bo na dwóch tłokach były odbite. Gniazda zaworowe ok. tylko jedno jest dość wypalone,no i na 2 tłokach był olej i teraz nie wiem czy wydostał się przez źle ustawione zawory czy przez pierścienie? No i jakby tego było mało głowica ma jakby pęknięcie przy kanale wodnym, ale tylko tak jakby z wierzchu , bo głębiej już nie. I teraz moje pytanie czy da się to jakoś napawać i splanować? Robią coś takiego zakładach? Da się tą głowice odratować? i ile kosztuje planowanie i wymiana gniazd i zaworów?

Opublikowano

spawanie głowicy jest zazwyczaj krótkotrwałym i mało skutecznym zabiegiem. Lepiej weź sie rozejrzyj za inną głowicą za wczasu. Jeżeli nie ma duzych kołnierzy na tulejach zmień pierścienie od razu bo jak długo stał to za chwile powtórka ze zdejmowania głowicy i miski. Jak już bedziesz miał wyjete tłoki wybij tuleje załóz nowe oringi na tulejach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dakota5a
      Witam, jestem nowym użytkownikiem fendta 714, orientuje się ktoś odnośnie używania sprzęgła turbo, kiedy używać, do czego jest przydatne, czy może cały czas na nim jeździć gdyż jak uruchamiam traktor to od razu się załącza. Dziękuję z góry za odpowiedź 
       
    • Przez Tomasz3p
      Otóż panowie mam taki problem silnik w mtz tej zimy zrobiny a olejenie jest słabsze jak przed remontem nawet nie spadało. Gdy silnik jest zimny to jest 4atm ale gdy się nagrzeje do 80-90°C to spada poniżej 1atm a prawie i na zero. Filtr mam stary odśrodkowy bąk pompe oleju mam nową wał jest nominalny tyle że po szlifie i czy to możę aż tak wpływać na to ciśnienie oleju?
      Kolejna rzecz to gdy się nagrzejo to nie da rady odpalić, gdy trochę postoji to odpali. Na zimnym silniku nie ma tego problemu. Czy to wina rozrusznika, akumulatorów czy z silnikiem coś się dzieje
      I ostatnie to turbina pluje olejem to już druga, turbina jest białoruska. Pierwsza pluła oddałem na gwarancję, ledwo uznali ale jest dali drugą która chyba też pluje. I czy one wszystkie takie dobre są?
      Jeszcze muszę sprawdzić czy z filtra powietrza nie ciągnie oleju. 
      Dzięki za pomoc
    • Gość
      Przez Gość
      Witam wszystkich. Jak w temacie szukam i szukam książki z insukcją napraw do ZETORA 10145 turbo. Znalazłem książkę do URSUSa 1014 ale nie jestem pewny czy to bliźniaczy model. Proszę o pomoc
    • Przez michalc123
      Witam, szukam z jakim momentem trzeba dokręcić głowice w 2140 turbo oraz kolejność dokręcania.
    • Przez bizonsuperzo56
      witam wszystkich na forum. chcial bym sie dowiedziec od posiadaczy i tych ktozy posiadali taki ciagnik o tym modelu jaki jest tam montowany silnik ??? jego wady zalety jak skrzynia biegow czy w kabinie jest cicho itd
      i czy warto tali cignik kupic jest z rocznika 90
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v