sadzonki pomidorów/ogórków/truskawek
-
Podobna zawartość
-
Przez bartek3883
WItam.
Poszukuje nasion rabarbaru ale nie pokowanych po kilka gram. Zna ktos moze ofertę gdzie dostanę około 2kg? Chyba że ma ktos sporą ilość rozsad w przystepnej cenie.
Prosze o pomoc
-
Przez danu1234
Witam Wszystkich!
Mam około 8ha matecznika sadzonek truskawek.
Na wiosnę chcę kupić kombajn do sadzonek truskawek.
Ale nie mam pojęcia gdzię się o taką maszyne pytać i jaka jest cena nowej i używanej.
Jaki ciągnik i o jakiej mocy jest do niej potrzebny???
Chyba ze macie jakies inne tansze rozwiązanie!
Wykopywanie sadzonek przez ludzi wychodzi bardzo drogo.
Prosze o pomoc.
Pozdrawiam
danu1234
Po co 2 te same tematy?
-
Przez telo9034
Witam.
Jestem nowicjuszem na forum także na wstępie pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
Tak jak w temacie mam pytanie czy A+ czy B.
Wiem że A+ daje w pierwszym roku plon niemniej koszt zakupu w stosunku do sadzonek w rozmiarze B jest nieporównywalnie wyższy i nie do końca wiadomo czy zwracalny.
Osobiści chcę kupić sadzonki B.
Jeżeli ktoś również miał podobne rozterki i je rozwiązał to będę wdzięczny za podpowiedź.
Z góry dzięki.
-
Przez RubenDesiewicz
Witam, posiadam trochę borówki amerykańskiej posadzonej jesienią ubiegłego roku i wszystko było ok. Teraz zaczęły się problemy.. Na 3 krzewach liście zrobiły się żółte i zaczynają opadać. Wcześniej już 2 krzewy mi tak padły, ale myślałem, że na dwóch krzewach się skończy.
Do tego na niektórych krzewach na liściach mam takie plamki, brązowe można powiedzieć - czy mogli byście przeanalizować zdjęcia w załączniku i doradzić coś w tej sprawie, co robić, może jakieś środki?
Z góry dzięki za każdą aktywność i pomoc.
-
Przez Adrian111192
Witam,
zwracam się z prośbą do osób doświadczonych w szkółkarstwie, ewentualnie sadownictwie.