Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam taki problem z ursusem 5314 turbo, że gdy silnik złapie temperature woda z chłodnicy wyganiana jest nadmiarem. Co może być tego przyczyną? Czy do silnikó z turbo potrzebne są inne termostaty niż do zwykłych? Prosze o pomoc. :(

Opublikowano

A ile jej wygania? Jeśli nalejesz ful do chłodnicy to wraz z rozgrzewaniem się silnika musi wywalić to co "spuchnie" i uspokoi się. Wody w chłodnicy wystarczy tyle by przykryło górne żeberka mniej więcej do połowy górnego zbiornika lub nalać do pełna a nadmiar sam wyrzuci.

Opublikowano

Witam! Ja mam problem w termostacie w c360 gdyż ostatnio chciałem go odpalic ,nalałem wody weszło zaledwie 4 litry (chłodnica pełna),no i zapaliłem go i chodził i wlałem do 6 litrów i więcej nie chciało wejsc -_-,doszłem ze woda była pewnie tylko na dole ,podana do pompy i bardziej do góry nie chciała isc.Dlaczego? gdyż termostat był zamknięty i powietrze nie miał gdzie uciec ,mozna by powiedziec "zapowietrzony układ chłodzenia " <_< Gdy odkręciłem obudowe termostatu i wyrzuciłem termostat to wszystko pusciło powietrze wyleciało,zapelniło sie wodą :rolleyes: Ale wiemy ze wtedy był tylko układ duzy i silnik nie ma optymalnej temperatury -_-

Zdazyła wam sie kiedys podobna sytuacja ,jak ja rozwiązać? A dodam ze termostat sprawdzałem (jest dobry)i przy ok. 90stopniach sie otwierał B)

 

 

Pozdrawiam!:)

Opublikowano

Wiem na jakiej zasadzie działa termostat ja to rozumiem tylko ze w górnej czesci nie ma wody ,a to moze sie skonczyc targicznie dla silnika,nie powinno tam byc jakiegos odpwiecznika aby ulotnic powietrze?

Opublikowano

Przy działającym prawidłowo termostacie nigdy nie wejdzie tyle wody/płynu co powinno.Ja jak zalewam ciągnik leje do pełna chłodnice odpalam silnik i i jade ciągnikiem robić ale cały czas obserwuje temperature jak dojdzie do 80/85 to znak że termostat się otworzył i wtedy dolewam brakującą ilość płynu.Przy minusowych temperaturach tak morzna robić tylko z płynem bo na wodzie zanim sie rozgrzejw silnik to woda w chłodnicy już zamarznie.

Opublikowano

Własnie ja nie mam zadnej dziurki w tym termostacie i tak myslałem nad tym czy tam nie powinno cos byc :rolleyes:

Co do tego rozgrzania mi chodzil ciagnik,temperatura ok. 0 stopnia to nie było mozlwosci zeby woda zamarzła a nie chciała sie rozgrzac bo temperatura zaczeła rosnąc a po jakis 10 min. pracy spadła <_<

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez SZYMQ
      Cześć wyszyskim 🙂
      Mam takie do was pytanie czy ktoś testował doszedł z pływakami i wskaźnikami poziomu paliwa 
      Bo ja przetestowałem chyba wszystkie pływaki i wskaźniki paliwa jakie są dostępne i prawie żaden nie zgrywa się z wskaźnikiem 
      1:

      2:
      3:
      Tylko ten zestaw poprawnie dziala :

      Pływak nr.89352973 wskaźnik: 89352972
      Tylko w tym zestawie jest minus że lampka rezerwy jest podłącza pod wskaźnik paliwa i ciągle się świeci czym większą rezystancja (oporność) tym mocniej świeci 
       
      Reszta pływaków pokazuje że jest paliwo do połowy lub odwrotnie pokazuje zero że jest full a full jak jest zero paliwa 
      Może ktoś doszedł z tymi plywakami  i wskaźnikami i wie który zestaw dobrze będzie działa razem
      Dziękuję za pomoc z góry 
      I na pewno to będzie informacja dla innych pokoleń 
    • Przez mlody_rollo
      Witam chciałbym się dowiedzieć jak mógłbym zacząć  rolnictwo siejąc zboze mam:ursus c-360 Pług 3 skibowy LEJEK  Opryskiwacz Kultywator Brony  i przyczepę 4,5t
      I mieszkam w Lubuskim nie mam nic innego do powiedzenia 
      Dziękuję za odpowiedź 
    • Przez Zoy
      Witam. Jakiś czas temu zakupiłem używanego tura do C-330. 
      po zakupie przystąpiłem do montażu i ogólnie wszystko szło bezproblemowo aż do momentu montażu poprzeczy trzymających wysięgniki ramienia z wspornikiem przedniej belki. Po założeniu poprzecza na wysięgnik to ta flansza, którą przykręca się do wspornika wydaje się przesunięta w przód tak jakby te poprzecza były zbyt długie. I teraz pytanie czy te poprzecza skracać czy popuścić te dwie śruby wysięgnika i na sztywno to wszystko skręcić. Bo jak popuszczę te wysięgniki to myśle ze będę w stanie to naciągnąć ale kwestia czy można tak zrobić aby w przyszłości nic nie strzeliło od naprezen 
    • Przez Antoszko
      Nie działa obrotomierz w Ursus 7524 jaka przyczyna? Czy ktoś miał już taki przypadek i jak sobie z tym poradził?
    • Przez Antoszko
      Nie działa obrotomierz w ursus 7524
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v