Skocz do zawartości

Ursus C-385 - zmiana silnika na 6-cylindrowy Perkins z Claasa Mercatora


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

karo0l

Jeśli się uda i wszystko bedzie zgodnie ze sztuką to chylę czoła przed tobą i czapka juz mi spadła .

Tamten kolega to miał bułke z masłem wszystko plug&play a tu to będzie budowa sama w skali makro .

Weź kogoś ogarniętego do tej roboty bo tak :

Dorobić flansze żeby to było wycentrowane zachowane ustawienia wałka sprzęgłowego etc..

Sprzęgło zostawić od ciągnika a zamach od Perkinsa bo wieniec , rozrusznik wzajemne ustawienie wał korbowy zamach etc.

Z przodu trza mocowanie z przodkiem dorobić etc.

Lasze przerobić

I tysiąc innych problemów .

Opublikowano

Odrazu radzę kupić większą chłodnicę ponieważ ta oryginalna z c-385 jest troszkę za mała. W prasie belującej, agregacie ścierniskowym i pługu (kverneland 4 skiby) woda osiąga nawet 95 stopni i trzeba robić przerwę i ogólnie uważać żeby nie zagotować.

Opublikowano
Dnia 27.12.2013 o 17:55, karo0l1 napisał:

mam czas z tym do sianokosow :D wiec mozna sie pobawic dzis bylem u znajomego co ma sklep z czesciami mowil ze sprzeglo moze pasowac od ursusa

Kolego no i zalozyles te 6 Perkinsa?

Opublikowano

Panowie

Czy ktokolwiek z forum zrobil przekladke z silnika Martina na Perkinsa A6.354 i moglby opisac jakie czesci trzeba kupic. Co i gdzie mozna dorobic? Jaki bedzie koszt takiej przekladki? Temat wydaje sie byc bardzo interesujacy. Silniki te chodza w dosc dobrych cenach. Moc mozna podniesc do 120km nie tracac na zwrotnosci i najprawdopodobnoej bez zwiekszania zuzycia paliwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
    • Przez tata1
      Witam
       
      Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?
      Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.
      Co polecacie?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v