Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Racja , i pójdzie fama że claasy mają skrzynie do bani bo od razu się rozlatują .

a jaka ma byc jak nie wadliwa skoro to skrzynia taka sama jak w rozlatujacym sie MF :D olej w skrzyniach claasa jest taki sam jaki jest w MF bo wiekszosc modeli ciagnikow tych marek ma ta sama skrzynie biegow. Marka oleju jest Total dokladnego oznaczenia nie podam bo kupuje luzem u korbanka, ciekawostka jest to ze olej sprzedawany u niego jest "inny" niz oryginalny bo oryginalny ma fajny pomaranczowy kolor, a ten sprzedawany juz nie, oryginalnie i w mf i w claasie taki pomaranczowy olej jest w skrzyni, oczywiscie te dwa oleje mozna mieszac skoro korbanek je stosuje:) oryginalny pomaranczowy mozna spokojnie kupic u dealera claasa decyzja nalezy do kupujacego ktory i gdzie, zapewne w zaleznosci od ceny:) Edytowane przez slawny
Opublikowano
ponieważ żaden Hipol nie spełnia wymagań żadnego producenta zachodnich skrzyn biegów, tym bardziej, że w Polsce nazwa Hipol nie jest zastrzeżonym znakiem towarowym

nie wszyscy producenci mają olej hydrauliczny razem z olejem w skrzynii,

Orlen twierdzi, że jest zastrzeżony a że jest masa podróbek to inna sprawa

jeśli nazwa Hipol została zastrzeżona dla wyżej wymienionych przeze Mnie parametrów to oleje sprzedawane na rynku muszą owe parametry spełniać. Gdyż tak jest zapisane w RNJe8/94. Jakoś najczęściej podrabiany olej na świecie Castrol Eage nie ma przydomku "jakiś tam" pewnie dlatego że cena robi swoje.

kolego jest zasada, nie znam sie- nie wypowiadam sie.

To po co się wypowiadasz?

no tak i nabank skrzynie w MF sa wadliwe

gdzie napisałem że skrzynie Gina są wadliwe?

a nie dlatego ze ktos dolal do nich wspomnianego wyzej hipolu:)

co innego dolać, a co innego jak zostanie wtrącona domieszka innego oleju, którego stężenie będzie niewielkie (pon 2%) proponowałbym poczytać Dekre odnośnie olejów hydraulicznych

Opublikowano (edytowane)

@karolasek weź wymieszaj ten olej i przestań zadawać kretyńskie pytania!!!! 5 osób Ci pisze że nie należy tak robić, a Ty dalej swoje!

Podłączysz raz masz 0,5 l drugi raz znów 0,5 l trzeci piąty i dziesiąty i masz połowę superolu w arionie... rozumiesz?

Edytowane przez b0gdan
Opublikowano

aaa to po prostu trzeba oleje wymienić w innych ciagnikach czyli 30-tka.case jx i lambo r1

 

czyli około 30 litrów 30-tka, case jx 60 litrów , 40 litrów lamborghini a nada sie ten olej do nich ???

Opublikowano (edytowane)

Jeżeli te oleje są zgodne z API GL-4 lub Allison C-4 to nie musisz zmieniać. Oleje w skrzynach większości nowych ciągników to typowe oleje STOU, czyli uniwersalne (można stosować je jako przekładniowe, hydrauliczno-przekładniowe i silnikowe) Myślę, że skrzynie w Case i Lambo są zalane takim olejem.

Edytowane przez MichalR
Opublikowano

sawik1995

a jak Arion zachowuje sie podczas transportu z takimi 4 Unii?? jedzie stabilnie, czy trzeba jakies obciazenie na przod? wystarcza same obciazniki na ramie, czy musza byc na Tuz-ie?

Opublikowano

witam jak sie sprawuje arion 630 cis bo mam takiego zamówionego co nim robicie ile ma mth

 

dokładnie case zalany Agro Utto orlen

 

jak sie sprawuje arion 630 cis bo mam takiego zamówionego co nim robicie ile ma mth????

 

post pod postem

Opublikowano

Karolasek zamiast pytać 5 razy dziennie o to samo, to zajrzyj do galerii, poczytaj komentarze pod zdjęciami i popytaj użytkowników. Gwarantuję, że dowiesz się dużo więcej. Mam wśród znajomych użytkownika tego ciągnika, zrobił nim w pierwszym sezonie bezawaryjnie 400 mth i jest z niego zadowolony.

Opublikowano

Ostro przegina :) B0gdan podpisuję się pod twoim postulatem :) Gdzie są moderatorzy?

Karolasek jak cię zadowoli taka odpowiedź to napiszę, że też mam zamówionego Ariona, tyle, że trochę mniejszego (510), ale technicznie to prawie to samo co twój więc żadna różnica. Nie zszokuję cię pisząc, że będę nim pracował w polu, jak większość posiadaczy ciągników w sumie.

Opublikowano (edytowane)

Zapomniałeś dodać, że strasznie natrętnie pytasz, a takie zachowania nie są pożądane na forach internetowych. Zapytałbyś raz i cierpliwie poczekał, to przyniosło by to lepszy skutek, a tak wywołuje tylko delikatnie mówiąc zniesmaczenie u wielu użytkowników i niechęć do odpowiedzi na to pytanie. Wracając do tematu czyli Ariona to zajrzyj do specyfikacji i porównaj z innymi ciągnikami i będziesz mógł mniej więcej ocenić (przynajmniej teoretycznie) jak będzie sprawował się w orce. Z resztą zamawiając ciągnik musiałeś podjąć decyzję na jakiejś podstawie, więc pytanie o ot teraz to jak przysłowiowa musztarda po obiedzie. Informacji o awaryjności szukaj w galerii. Dodatkowo polecam ci też poczytać trochę o kulturze na forach internetowych. Gdzie zamówiłem ciągnik jest informacją nieistotną, bo u Claasa obowiązuje rejonizacja i każdy diler ma swój obszar działania.

Edytowane przez MichalR
Opublikowano

Przy dosyć bogatej specyfikacji jaką wybrałem w 510 to trudno powiedzieć, jaka byłaby różnica bo część wyposażenia była niedostępna w 420. Wydaje mi się, że w podstawie to około 20-30 tysięcy różnicy powinno być, ale nie wiem dokładnie bo ceny liczone były już po skonfigurowaniu dodatków. u mnie wybieraliśmy między 420 cia a 510.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v