Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy mam takie pytanie odnośnie regulator ciśnienia, mam szczęlną pneumatykę tylko problem jest taki że ciągnik bije 1,2 mpa i regulator ciśnienia nie opuszcza go wykrecałem ten mały zaworęk na klucz amplowy który też się regulują w którym jest spreżynka oczyściłem go i nic nie pomogło. Jak przywrócić upuszczanie powietrza w ursusie 3512. Kiedys mi to chodziło cyklicznie upuszczał powietrze, nawet jak się zaciągneło ręczny to upuszczał powietrze , a teraz nić się nie dzieje. Rozebrać ten zawór redukcyjny zobaczyć może jest zawalony syfem , bo te śruby co mam na tym zaworze są już wyrobione. I mam pytanie czy od 360 nienadwał sie zawór redukcyjny??.

Opublikowano

Nic Ci regulator nie upuści bo ciśnienie jest za małe. Powinno być ok.1,4-1,5 Mpa.Zaworu regulacji ciśnienia w 3512 jako takiego nie ma , tylko sprężarka jest tak skonstruowana że ma tak zwaną "samostabilizację".No chyba ze masz inną sprężarkę niż w moim ale wtedy to już inna bajka .

Opublikowano

Kolego mam U3512 z 1994 pewnie jest taka sama spreżarka jak uwszystkich czyli musi dobić do 1,4 1,5 i wtedy bendzie upuszczało powietrze??. Jest regulacia ciśnieniowa pod podłogą na tej gruszczce masz taką śrubę .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      witam, Mam problem z wadliwym czujnikiem od ciśnienia objawia się to w taki sposób że nie pokazuje ciśnienia na wyświetlaczu ciągnika a rzeczywiście ono jest. Czujnik już był wymieniany 3 razy serwis broni się tym że podobno teraz takie czujniki robią ... Odgłos podczas pracy jest nie do wytrzymania teraz zamierzam złożyć reklamację pisemną i niech się główia. Czy ktoś z Was miał podobny problem?
    • Przez kamil_z88
      Witam,
       
      W Fendzie 309 LSA z 89 r, Zaczęła mi się zapalać kontrolka od ciśnienia oleju na wolnych obrotach po wyżej 1400 obrotów gasła. Wymieniłem czujnik jest to samo. Jutro będę mierzył ciśnienie oleju . Macie może informację jakie powinny być parametry ciśnienia na rozgrzanym i zimnym ?
       
      Pozdrawiam
    • Przez tomek8111
      Witam. Dzisiaj po wymianie oleju w fendt farmer 312 z 1992 roku nie chce zgasnąć kontrolka skrzyni.Filtr wymieniony ,podlany olejem.Olej zalałem fusch Gear LS sae 90.Wcześniej przy niskich obrotach silnika zapalała się kontrolka od ciśnienia skrzyni.Mierzyłem na punkcie przy filtrze i rozgrzanym oleju to było około 12 barów przy 1000 obrotów na silniku.Natomiast ciśnienie w miejscu czujnika przy stopniach było około 0.2 bara .Proszę o pomoc jak odpowietrzyć pompę czy może cały układ czy konieczna będzie wymiana pompy(oby nie,bo remont to chyba będzie słono kosztował).Pozdrawiam.
    • Przez michalnh
      Witam,
      Wiem, że temat był już poruszany ale nie znalazłem odpowiedniej sytuacji do mojego przypadku, mianowicie JD przed remontem skrzyni po rozgrzaniu rozłanczał jazde w przód paliła się kontrolka czerwona od ciśnienia oleju w skrzyni i czerwony wykrzyknik, rewers wskakiwał na N ponowne załanczanie raz przynosiło skutek raz nie, ciągnik raz jezdził na wysokich obrtotach raz nie. Do tyłu ciągnik jeździ normalnie na kazdym biegu, ale do przodu nie chce. Po remocie skrzyni dodam kompletnym remoncie sytuacja jest taka sama, równiez po rozgrzaniu dzieje się tak samo. Czy ktoś miał taki przypadek i może podpowiedziec co to ? Skrzynia, ciśnienia, oleje, filtry, kosze rewersu, tarczki są ok. Z góry dzięki na każdą odpowiedź.
    • Przez Blusik
      Witam 

      Silnik po remoncie i dotarty na zimny silniku pokazuje 3-4 bary a po rozgrzaniu na wolnych z 0.5-1 bar na obrotach max z 1-1.5 bara olej 15w40 z jasola. 
      Na wiosnę będę wymienić. Czemu takie slabe ciśnienie? Wystarczy doregulowac zawór czy co. 
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v