Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z kołami na wariatorze prędkości jazdy a mianowicie górny pasek mam zbyt luźny - jest tak luźny, że podczas podjazdu pod dużą górę ślizga a co za tym idzie ,,obgryzło" mu boki i strasznie się niszczy ten pas. Koła ładnie się rozkładają podczas ruchu siłownikiem ale ten górny pas jest bardzo luźny.

Opublikowano

Przesuń wariator delikatnie w dół, 3-4 cm nie więcej. Jeśli to nie pomoże, to pas masz do wymiany. Mam ząbkowany, jest BARDZO trwały i elastyczny. Nie pamiętam komu - pisałem na forum - pasy muszą być bezwzględnie suche i czyste.

Mam 206 już 18 sezonów, rok produkcji to chyba 76 a pasy napędowe mam oryginały.

Opublikowano

A czy ten pas sobie nie skacze przypadkiem? A jak stoi to jest napięty tak samo jak dolny, albo i mocniej? Jeśli tak, to nie dlatego, że jest luźny, tylko dlatego, że pasy są nierówno naciągnięte Założysz nowy pas to też mu zaraz jeden bok zetnie :/. U mnie tak było bo całe mocowanie było wygięte (tak go kupiłem) dorobiłem regulację jednego z płaskowników od napinacza i udało mi się wyregulować tak, żeby ładnie chodziły.

Opublikowano

dolny jest bardziej napięty niż górny, wkręciłem z 1 cm tej rzymskiej śruby i już jest lepiej bo przy podjeździe pod górę się nie ślizga - a wcześniej tak robił

Opublikowano

Jak jest wszystko dobrze, to nie da się napiąć tych pasów nierówno, bo one napinają się nawzajem. Przyjrzyj się przy schodzeniu z obrotów co się dzieje z tym górnym pasem i zerknij, czy aby ta rura na której wisi wariator nie jest przekoszona (nieprostopadła do pasków).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AgroRolnik22
      Witam. Mam problem z przełączeniem prędkości wałka wom w mf 6120 tzn. niezależnie od położenia dźwigni zmiany prędkości nawet gdy ustawię ją na 540 obrotów to wałek działa na 1000 obrotów to samo przy obrotach eco. Co może być przyczyną? Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez rispekt
      Witam, niestety nie posiadam zaczepu górnego w renault. Chciałbym sobie go dokupić ale mam tylko uchwyt na ciegło bez szyny  i mam pytanie czy da się zamontować zaczep tylko na uchwyt od ciegła? I bardzo był bym wdzięczny za jakieś zdjęcia. 
    • Przez 12145
      Witam, nigdzie nie mogłem znaleźć tego tematu więc postanowiłem utworzyć nowy. Zwracam się do Was z prośbą/ zapytaniem gdzie znajduje się regulacja obrotów prędkości nagarniacza w Claas'ie Mercator'ze 70/75. W katalogu nic nie mogę znaleźć, w internecie też nic nie zobaczyłem. Pozdrawiam, i proszę o w miarę szybkie odpowiedzi.
    • Przez rosek11
      Witajcie,
      Ostatnio byłem  ojca Zetorem 7245 i przyczepą D47 z pszenicą. Nidy wszystko dobrze lecz wydaje mnie się że coś nie tak jest z hydrauliką. Tzn. w mojej ocenie z dużym opóźnieniem przyczepa zaczęła kiprować. Musiałem czekać około 10-15 sekund niczym zaczęło podnosić, dodatkowo robiło to chyba zbyt wolno, ponadto opuszczanie też było wolne. Wiem, że tato jakiś czas temu wymieniał chyba jakieś pierścienie w hydraulice bo słabo podnośnik trzymał. Czy ktoś z Was podpowie czym możę być spowodowane to że tak mozolnie działa ta hydraulika. 
      Nie znam słownictwa technicznego związanego z tym tematem ale mimo to myślę że wiecie o co mi chodzi;)
    • Przez rex15
      Witam, mam problem z suwakiem od regulacji położenia ramion tylnych. Nie jest w stanie nawet zostać w miejscu, lecz sam zsuwa sie w jedną ze stron jest jakaś śruba regulacyjna zwiekszająca opór tego suwaka?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v