Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Mój wujek ma dominatora 78 i ten sam silnik co ty i też ustawiał ciśnienie i to chyba było coś koło 160-170atm ale dokładnie nie pamiętam, tu masz instrukcje na stronie 21 są podanie kody rozpylacza -atomiser codes sprawdź jaki kod jest na twoich i później na stronie 28 są podane jaki kod wtrysku ma ciśnienie

Edytowane przez Stonek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez KamilK199
      Koledzy, pilnie potrzebuje informacji. Jakie powinno byc cisnienie wtrysku w MF 3090??
      Jaki dokladnie jest luz zaworowy?, znalazlem informacje, ze na zimnym 0,2 ssacy i 0,4 wydech...moze ma ktos instrukcje napraw??
    • Przez tomek83
      Witam!
      Jak ustawić prawidłowo pocżątek wtrysku w Renault I55-54? Są tam jakieś żnaki podobnie jak w Ursusach?
    • Przez piotr63a
      witam wszystkich.
      mam pytanie jak prawidlowo ustawic kąt wtrysku z zetorze 12245. silnik twardo pracuje i cieżko pali na zimnym silniku. z goru dziekuje za porady.
    • Przez pawel807
      Hej. Założę nowy temat, bo nie ma i może komuś się przydać.
       
       
       
      Czy na spalanie ma wpływ początek wtrysku ? Mam nowe koło pasowe, na nim nie ma znaków. Zaznaczyłem sobie punkty GMP, kiedy miałem wyjęte wtryskiwacze. I mógł by mi ktoś powiedzieć kiedy powinno wyjść paliwo z króćca pompy. Tak mniej więcej ile cm przed punktem GMP. Czy odchylając pompę od silnika to się przyspiesza, czy opóźnia wtrysk ?
    • Przez Properth
      Witam, mam pytanie z innego działu jak maszyny rolnicze, aczkolwiek nieco związanego. Mam w Starze silnik 6ct107, który dawniej jeździł a Autosanie, następnie ściągnięto mu Turbo z osprzętem, przestawiono i jeździł w Starze. Ja go kupiłem w takim stanie, ale po pewnym czasie przywróciłem osprzęt wraz z Turbo, dałem do zrobienia wtryski i pompę. (Naprawa, regulacja na autosan). Mam problem z wtryskiem, nie mam lampy, i ustawiać go na znak na wale + kropka na pompie?? Wydaje mi się, że w takim właśnie ustawieniu jest nieco za miękki. Teraz lekko dałem tę flanszę w lewą stronę i jest agresywniejszy. Na tabliczce silnika napisane 6CT107, na pokrywie zaworów 29 stopni przed GMP. Potrzebuję porady doświadczonego mechanika w tych silnikach. Poniżej wstawiam filmik jak silnik chodzi teraz.
       
      Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc
       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v