Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
miloszek15

Jakie studia

Polecane posty

miloszek15    0

Witam

Mam małe pytanko: czy wie ktoś z was wie na jaki kierunek studiów trzeba pójść aby potem np. budować traktory tzn. budowa silników, kabiny itp.

Kuba1212    13

Możesz iść na Kierunek Mechanika i Budowa maszyn, ale przestrzegam- z matematyką musisz być za pan brat, chęć do nauki i dyscyplinę. Kierunek fajny, ale patrz jakąś dobrą uczelnię. ja w chwili obecnej studiuję ten kierunek na Politechnice Łódzkiej, ale dobry poziom jest na Polibudzie Wrocławskiej.

Wiadomość z agroFakt.pl

miloszek15    0

Czyli jaki kierunek byłby najlepszy i jaka uczelnia. Chodzi mi o to że by potem mógł się dostać np. do John Deera i "tworzyć" technologię..

Kuba1212    13

Cóż, ogólnie chyba każde techniczne na wydziałach związanych z mechaniką lub elektroniką. najbardziej pasujące to Mechanika i Budowa maszyn, Automatyka i Robotyka i Mechatronika.

Mechanika i Budowa maszyn przygotowuje do budowania i konstruowania. Na PŁ po inżynierze możesz iść na magistra w specjalizacji "Samochody i ciągniki" jednak nie jest sprecyzowane czy wszystkie czy tylko siodłowe lub rolnicze.

Pisałeś w tym roku maturę?

miloszek15    0

NIe. Ide do liceum na mat-fiz ale wiem już co chcę robić. WIem że jeszcze mam dużo czasu ale warto pomyśleć o tym wcześniej.

Kuba1212    13

Hmm, to ucz się z matmy i fizyki, bo ci się mocno to przyda. ja po technikum matmę miałem słabo rozwiniętą i mam lekkie kłopoty teraz. Z typowo technicznych typu. rysunek, materiałoznawstwo idzie mi w miarę dobrze, bo miałem to w technikum.

Masz jeszcze trzy lata aby się zastanowić, nie stresuj się i nie rób sobie ciśnienia na zabój. Przez te trzy lata może się okazać że zmienisz decyzję. Pomyśleć nad tym możesz, ale nie zmuszaj się teraz, że idziesz na to i już, unikniesz zbędnych stresów. Zrób tak, byś liceum bezstresowo przebył, ale miał również zapas wiedzy.